Vertelquote:Op zondag 4 maart 2007 06:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik doe het je niet na. Vraag maar na hier![]()
Zo bont heb ik het nog nooit gemaakt.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vertelvertel
zat je toetsenbord onder de drab.
quote:
Nou, dat je 's nachts in de sc komt en niet meer kan tikken zonder spelfouten.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]Ik heb wel eens in bed gelegen met een fijne smurrie om me heen.
Huisgenoot, 'he wat doe jij nou.
Maar wat bedoel je dan met veel zuipen?;
quote:Op zondag 4 maart 2007 06:53 schreef Soempie het volgende:
Ik vind dat ik vandaag wel heel veel heb gezopen, maar ik ben wonder boven wonder eng nuchter
(anderhalve fles wijn, 1 glas whisky, en 3 bier)
Wijndrinkers zijn vaak van die elitaire lui.quote:Op zondag 4 maart 2007 07:07 schreef Soempie het volgende:
wat is er zo oke aan als meiden bier drinken? Wat maakt het uit?
Truste Dexquote:Op zondag 4 maart 2007 07:08 schreef DeX090 het volgende:
Goed mensen, ik ga pitten. Welterusten, veel plezier op ons aller internet en tot later enzo.![]()
Bral, bral, we hebben vandaag de finale van de B2-Dames gewonnen. Nou fijn voor je meid.quote:Op zondag 4 maart 2007 07:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wijndrinkers zijn vaak van die elitaire lui.
quote:
Je usernamequote:Op zondag 4 maart 2007 07:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Bral, bral, we hebben vandaag de finale van de B2-Dames gewonnen. Nou fijn voor je meid.![]()
![]()
nee, ik ben helemaal niet elitair.quote:Op zondag 4 maart 2007 07:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zit je op hockey dan?
![]()
Opcih heb ik weinig tegen een beetje opscheppen, maar ik vind het ook wel leuk om lekker gek te doen. Je bent student, zet je af tegen de maatschappij, wees radicaal, wees progressief.
Ze is niet elitair, don't worry. Hockeyen kan ze totaal niet, ik zie d'r echt nog geen bal raken met een stick.quote:Op zondag 4 maart 2007 07:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wijndrinkers zijn vaak van die elitaire lui.
Oke, maar dan heb je commentaar op hockeymeisjesquote:
Jammer, ik hou er altijd van met die lui in discussie te gaan. In drie slagen heb je het VVD standpunt er al uitgeredeneerd.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 07:17 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ze is niet elitair, don't worry. Hockeyen kan ze totaal niet, ik zie d'r echt nog geen bal raken met een stick.![]()
Leuk toch, ik ben alles behalve hockeyer, maar discussie is goed. Juist VVD'ers eigenen zich het liberale gedachtengoed onterecht toe. Liberalisme is een filosofie die van toepassing is op iederen van loodgieter tot bankdirecteur.quote:Op zondag 4 maart 2007 07:17 schreef Soempie het volgende:
Oke, maar dan heb je commentaar op hockeymeisjes![]()
Met zo'n username
Ja vind ik ook.quote:Steijn is wel een leuke naam trouwens![]()
Zeg steijn kan jij de Euromast zien of woon je meer richting Kralingen ?quote:Op zondag 4 maart 2007 07:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Leuk toch, ik ben alles behalve hockeyer, maar discussie is goed. Juist VVD'ers eigenen zich het liberale gedachtengoed onterecht toe. Liberalisme is een filosofie die van toepassing is op iederen van loodgieter tot bankdirecteur.
[..]
Ja vind ik ook.![]()
Ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |