quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:12 schreef Beelzebub85 het volgende:
Tirpitz?
Ligt eraan of je een Deutscher of ein Hollander bentquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:16 schreef DiviFilius het volgende:
Overigens is het toch de Bismarck en niet de Bischmark ?
jaja ik weet het, mierenneuker
53-61 zijn twee ambtstermijnen. De enige die het gelukt is om wel twee termijnen te halen maar niet opeenvolgend is Grover Cleveland.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:14 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Hij vroeg om TWEE ambtstermijnen.
En Eisenhower was een Republikein.
Meestal als ik een vraag stel controleer ik het even of ik de juiste spelling heb maar internet doet wat vaag dusquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:16 schreef DiviFilius het volgende:
Overigens is het toch de Bismarck en niet de Bischmark ?
jaja ik weet het, mierenneuker
deze redenatie mbt de gestelde vraag is mij ff onduidelijk...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
53-61 zijn twee ambtstermijnen. De enige die het gelukt is om wel twee termijnen te halen maar niet opeenvolgend is Grover Cleveland.
En op dat andere punt heb je wel gelijk
heb geen flauw idee...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
Welk bouwwerk had mischien Boulder- geheten in plaats van zijn huidige naam.
(achter Boulder komt nog een stuk, dat ook in de huidige naam zit.)
7?? Netjes...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
Dat zevensterrenhotel in Dubai?
een waterwerk?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
Er komt ook water bij kijken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |