Opzichtigquote:
Yurithemaster +1quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:03 schreef Yurithemaster het volgende:
clinton?
Oh 2 volledige ambtstermijnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:04 schreef Dodecahedron het volgende:
Kennedy
en dat adviseert dan zijn zoon de republikein?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
George Bush sr.?
Gek hè.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:06 schreef erkel het volgende:
en dat adviseert dan zijn zoon de republikein?![]()
Ik heb je 2 keer geroepen!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:06 schreef David Letterman het volgende:
shit, makkelijke vraag gemist, had niemand me kunnen waarschuwen?![]()
Vertel...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:07 schreef Dodecahedron het volgende:
Ho ho wacht eens. Ik zit nu net te controleren, maar het is niet Clinton hoor.
Als je eenmaal verstrikt raakt in het web van de SC kom je er niet meer zo makkelijk weg, zie Soemp, Etc, Neslequote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:06 schreef David Letterman het volgende:
shit, makkelijke vraag gemist, had niemand me kunnen waarschuwen?![]()
Gaaf hequote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OpzichtigIk wil 'm nog niet cadeau bij een pakje boter.
Echt een Bond-autoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gaaf he. Uitlaten zijn dwars geplaatst, spoiler is van doorzichtig plexiglas, toerenteller gaat tegen de klok in en om de deur open te maken vanaf buiten moet je op een knopje onderop de zijspiegel drukken. Geen ABS, geen traction control, geen airbags, je moet maar gewoon niet crashen
Eisenhower heeft het toch netjes uitgehouden van 1953-1961? Of hield die er net een paar dagen te vroeg mee op?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:08 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Oh nee ik heb het fout. Ik dacht even aan Truman, maar die ish et niet.
ben doof aan het worden...quote:
Hij vroeg om TWEE ambtstermijnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eisenhower heeft het toch netjes uitgehouden van 1953-1961? Of hield die er net een paar dagen te vroeg mee op?
Eisenhower was Republikein...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eisenhower heeft het toch netjes uitgehouden van 1953-1961? Of hield die er net een paar dagen te vroeg mee op?
Oh, ik dacht zelfs nog minder.... vandaar ook de vraag. Klein strikje eromheenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:14 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ben doof aan het worden...
wel een sneaky vraag, "volledige termijnen", Truman heeft twee volledige termijnen gehad min 2,5 maand...
zeer goede vraag!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht zelfs nog minder.... vandaar ook de vraag. Klein strikje eromheen
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:12 schreef Beelzebub85 het volgende:
Tirpitz?
Ligt eraan of je een Deutscher of ein Hollander bentquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:16 schreef DiviFilius het volgende:
Overigens is het toch de Bismarck en niet de Bischmark ?
jaja ik weet het, mierenneuker
53-61 zijn twee ambtstermijnen. De enige die het gelukt is om wel twee termijnen te halen maar niet opeenvolgend is Grover Cleveland.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:14 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Hij vroeg om TWEE ambtstermijnen.
En Eisenhower was een Republikein.
Meestal als ik een vraag stel controleer ik het even of ik de juiste spelling heb maar internet doet wat vaag dusquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:16 schreef DiviFilius het volgende:
Overigens is het toch de Bismarck en niet de Bischmark ?
jaja ik weet het, mierenneuker
deze redenatie mbt de gestelde vraag is mij ff onduidelijk...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
53-61 zijn twee ambtstermijnen. De enige die het gelukt is om wel twee termijnen te halen maar niet opeenvolgend is Grover Cleveland.
En op dat andere punt heb je wel gelijk
heb geen flauw idee...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
Welk bouwwerk had mischien Boulder- geheten in plaats van zijn huidige naam.
(achter Boulder komt nog een stuk, dat ook in de huidige naam zit.)
7?? Netjes...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
Dat zevensterrenhotel in Dubai?
een waterwerk?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
Er komt ook water bij kijken....
Dat is 'm. Heeft een tijdje Boulderdam geheten, toen weer Hoover, toen weer Boulder.... en nu dus al een jaar of 60 Hoover.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:49 schreef David Letterman het volgende:
Hoover Dam?
Wickedangel +1quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Havel?
Steve Miller?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
Deze muzikant heeft een bloedhekel aan journalisten en maakt een gevecht van elk interview. Jaren geleden zat hij bij Hanneke Groenteman en deed redelijk normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |