Opzichtigquote:
Yurithemaster +1quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:03 schreef Yurithemaster het volgende:
clinton?
Oh 2 volledige ambtstermijnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:04 schreef Dodecahedron het volgende:
Kennedy
en dat adviseert dan zijn zoon de republikein?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
George Bush sr.?
Gek hč.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:06 schreef erkel het volgende:
en dat adviseert dan zijn zoon de republikein?![]()
Ik heb je 2 keer geroepen!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:06 schreef David Letterman het volgende:
shit, makkelijke vraag gemist, had niemand me kunnen waarschuwen?![]()
Vertel...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:07 schreef Dodecahedron het volgende:
Ho ho wacht eens. Ik zit nu net te controleren, maar het is niet Clinton hoor.
Als je eenmaal verstrikt raakt in het web van de SC kom je er niet meer zo makkelijk weg, zie Soemp, Etc, Neslequote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:06 schreef David Letterman het volgende:
shit, makkelijke vraag gemist, had niemand me kunnen waarschuwen?![]()
Gaaf hequote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OpzichtigIk wil 'm nog niet cadeau bij een pakje boter.
Echt een Bond-autoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gaaf he. Uitlaten zijn dwars geplaatst, spoiler is van doorzichtig plexiglas, toerenteller gaat tegen de klok in en om de deur open te maken vanaf buiten moet je op een knopje onderop de zijspiegel drukken. Geen ABS, geen traction control, geen airbags, je moet maar gewoon niet crashen
Eisenhower heeft het toch netjes uitgehouden van 1953-1961? Of hield die er net een paar dagen te vroeg mee op?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:08 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Oh nee ik heb het fout. Ik dacht even aan Truman, maar die ish et niet.
ben doof aan het worden...quote:
Hij vroeg om TWEE ambtstermijnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eisenhower heeft het toch netjes uitgehouden van 1953-1961? Of hield die er net een paar dagen te vroeg mee op?
Eisenhower was Republikein...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eisenhower heeft het toch netjes uitgehouden van 1953-1961? Of hield die er net een paar dagen te vroeg mee op?
Oh, ik dacht zelfs nog minder.... vandaar ook de vraag. Klein strikje eromheenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:14 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ben doof aan het worden...
wel een sneaky vraag, "volledige termijnen", Truman heeft twee volledige termijnen gehad min 2,5 maand...
zeer goede vraag!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht zelfs nog minder.... vandaar ook de vraag. Klein strikje eromheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |