Vorige topicquote:Metalheads Unite!!! Het topic waar metal-liefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 150 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over NWOBHM, Black Metal en alles er tussenin komen hier voorbij!
Heb je de oude albums wel eens geluisterd?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 06:39 schreef Squall_robbert het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat Tristania me nog minder kan interesseren dan Nightwish, ik heb Tristania 1x gezien op Wacken en ik kan niet zeggen dat ze echt een goede indruk achter lieten...
Is dat uit 1976?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:59 schreef Witchfynder het volgende:
Mensen, ik heb werkelijk een juweeltje herontdekt! Ik heb al jaren op LP liggen, maar nooit veel aandacht aan besteed tot nu:
"Rainbow Rising" van Rainbow! Damn, wat goooooeeeed!.
[afbeelding]
Ik kan ernaast zitten, maar ik meen ergens een keer gelezen te hebben dat ze de band 'gebruikte', dat ze tijdens de vluchten van/naar concerten alleen met dr vriend ging zitten. Toen heeft Tuomas gezegd geen nummers meer voor haar te willen schrijven.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:05 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Hmm, weet iemand de personal reasons waarom ze weggegaan is?Nouja, ik vond Tristania na het weggaan van Morten Veland toch al iets minder worden...
Jij hebt het nu over Tarja, die gewoon uit de band gekickt is. Volgens mij werd er gevraagd naar de personal reasons van Vibeke.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik kan ernaast zitten, maar ik meen ergens een keer gelezen te hebben dat ze de band 'gebruikte', dat ze tijdens de vluchten van/naar concerten alleen met dr vriend ging zitten. Toen heeft Tuomas gezegd geen nummers meer voor haar te willen schrijven.
Ik zal even kijken of ik het nog ergens kan vinden, maar ik kan niets beloven
Yepquote:Op zondag 4 maart 2007 08:33 schreef Hills het volgende:
[..]
Jij hebt het nu over Tarja, die gewoon uit de band gekickt is. Volgens mij werd er gevraagd naar de personal reasons van Vibeke.
Waar komen die?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:45 schreef Ferdie88 het volgende:
Nog mensen die 15 april naar Moonsorrow gaan?
zondag 15 april 2007quote:
Hehe, al die bekendere "gothic"/melodic metalbandjes liggen ene beetje op hun gat trouwens heb ik het idee. (Ok, nightwish valt daar zelf nog wat buiten...)quote:Op zondag 4 maart 2007 11:34 schreef Witchfynder het volgende:
Kunnen ze niet gewoon van band ruilen en over een half jaar er alle twee weer uitgeschopt worden?
Sorry, my badquote:Op zondag 4 maart 2007 08:33 schreef Hills het volgende:
[..]
Jij hebt het nu over Tarja, die gewoon uit de band gekickt is. Volgens mij werd er gevraagd naar de personal reasons van Vibeke.
Oh Godquote:Op zondag 4 maart 2007 12:44 schreef Witchfynder het volgende:
Over zangeressen gesproken:
ik lees net dat Megadeth 'A Toute Le Monde' opnieuw gemaakt heeft, maar als duet met Cristina Scabbia (Lacuna Coil)! Man, die dudes zijn wel bezig.
Het nummer wordt een mix van Youthanasia opnames met nieuwe opnames, dus solo's van zowel Marty Friedman als Glenn Drover. Het nummer wordt ook een stuk sneller, zoals het origineel bedoeld is (beweert Dave).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |