en ook:quote:Metalheads Unite!!! Het topic waar metal-liefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 150 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over NWOBHM, Black Metal en alles er tussenin komen hier voorbij!
Als Metalheads Unite! CXC - Volume CXC: The Threat is Real deel 190 was, dan zou Metalheads Unite! CIXC - Kiss of death eigenlijk CXCI (191) geweest moeten zijn, en is dit deel CXCII (192).quote:Op donderdag 14 december 2006 19:12 schreef Djaser het volgende:
Het plaatje klopt niet helemaal, hopelijk het topicnummer wel maar ik twijfel
Die Romeinse cijfers zijn ook veel te ingewikkeld voor mijquote:Op donderdag 14 december 2006 19:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Als Metalheads Unite! CXC - Volume CXC: The Threat is Real deel 190 was, dan zou Metalheads Unite! CIXC - Kiss of death eigenlijk CXCI (191) geweest moeten zijn, en is dit deel CXCII (192).
Zie ook http://www.hr2hr.com/main.php?lng=nl&page_id=082
Zal een post in feedback zetten voor omnummering
En voor deel CXC heb ik nog speciaal ff gekeken, dus die moet goed genummerd zijn toen, of er moet ervoor al ooit iets fout zijn gegaanquote:Op donderdag 14 december 2006 19:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Als Metalheads Unite! CXC - Volume CXC: The Threat is Real deel 190 was, dan zou Metalheads Unite! CIXC - Kiss of death eigenlijk CXCI (191) geweest moeten zijn, en is dit deel CXCII (192).
Waar?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:25 schreef fokME2 het volgende:
Een metalhead topicreeks? Tof
Nee, moet ik hem steeds maar updatenquote:Op donderdag 14 december 2006 19:41 schreef Djaser het volgende:
[..]
In je signature?
Oh nee, daar is hij ook al niet meer!
Ok als jullie even uitzoeken wat het moet zijn dan zet een van ons mods het er wel op i.p.v. het huidige.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:32 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
En voor deel CXC heb ik nog speciaal ff gekeken, dus die moet goed genummerd zijn toen, of er moet ervoor al ooit iets fout zijn gegaan
Op die site geven ze je niet "het antwoord", maar "de antwoord"quote:Op donderdag 14 december 2006 19:24 schreef Mark het volgende:
Zie ook http://www.hr2hr.com/main.php?lng=nl&page_id=082
quote:Op donderdag 14 december 2006 19:59 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ok als jullie even uitzoeken wat het moet zijn dan zet een van ons mods het er wel op i.p.v. het huidige.
Ik zag trouwens laatst dat je van hen erg veel gewoon kunt downloadne bij last.fm, volgens mij hebben ze zo'n beetje alle albums zelf beschiklbaar gesteld daar. Gewoon free downloads!quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:48 schreef Batsnek het volgende:
Machinae supremacy - redeemer is eigenlijk het enige album wat dit jaar uitgekomen is, en dat ik heb gekocht.![]()
Vrijwel al hun nummers zijn gratis te downen van hun site, dus ja, last.fm heeft er dan ook wel veel online staanquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:17 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik zag trouwens laatst dat je van hen erg veel gewoon kunt downloadne bij last.fm, volgens mij hebben ze zo'n beetje alle albums zelf beschiklbaar gesteld daar. Gewoon free downloads!
Lijkt me wel als ze het al lang aangekondigd hebben.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:06 schreef ohveehcharrrt het volgende:
Can it be?
plus dat de vraag eigenlijk meer van toepassing was bij het vorige album, omdat Megadeth daarvoor een tijdje niet bestond.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Lijkt me wel als ze het al lang aangekondigd hebben.
Nu komt natuurlijk straks de reactie "Vorige album?"quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:39 schreef Tokus het volgende:
[..]
plus dat de vraag eigenlijk meer van toepassing was bij het vorige album, omdat Megadeth daarvoor een tijdje niet bestond.
uhhh, huh? :Squote:Op vrijdag 15 december 2006 14:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nu komt natuurlijk straks de reactie "Vorige album?"
Ja beste nuclear-rabbit; het vorige album heet "The system has failed", misschien kende je dat nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |