Dan moet je eerst nog een keer van me winnen met Wormsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:50 schreef bigore het volgende:
[..]
En, je vriendin geniet nog steeds van het dagelijks anaal uitgewoond te worden?![]()
Aquila namelijk wel![]()
Ik snap niet wat je bedoeldquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:53 schreef DarkShine het volgende:
Morgen nieuwe content.
Op de 360aankleding allemaal downloaden! :Y
Sjek het dan nog eensquote:
Nu snap ik het halfquote:
Themes enzo, grootste onzin vind ik dat!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:02 schreef Niek. het volgende:
Ik snap hem op ook niet, 360aankleding?
Ahh bedoel je dat er meequote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Themes enzo, grootste onzin vind ik dat!
Die betaalde voor de game wel, daar heb je ingame wel plezier van.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ahh bedoel je dat er meeMaar je hebt wel gelijk ja ik heb nog de standaard Theme.
Ga je wel die 2 betaalde dingen kopen? Die hell en Jungle thema?
Ben er niet goed in, maar zal zeker voor de fun meedoen als ik tijd heb ervoor!quote:Worms Toernooi is trouwens een super idee![]()
![]()
Ik vind themes geen onzin, ik vind het alleen onzin om er voor te betalen net als gamer pictures.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Themes enzo, grootste onzin vind ik dat!
Met nog 1 of 2 worms over jezelf inbunkeren en met girders (die balken) de CPU gaan lopen fucken door hem goed in te bouwen, zodat hij neit veel meer kan. En dan wachten op sudden death.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:30 schreef Viro het volgende:
Hmm iemand tips om challenge 20 te halen. K heb de eerste 18 zonder problemen gehaald. 19, 2 x overnieuw gedaan voor ik em haalde alleen kan ik 20 net niet halen![]()
Klopt, het spel verandert er niet door ,alleen de achtergrond.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:42 schreef AQuila360 het volgende:
De extra stemmen zijn echt grappig. Die space achtergrond is ook wel leuk alleen die 2 betaalde dingen haal ik niet omdat je er feitelijk nix aan hebt want alles blijft het zelfde.
Maar zo'n Worms toernooi dat moet er wel komen dat is wel erg tof.
Verstandig, Bij sommige spellen krijg je nieuwe maps dan veranderd er wel wat en is het misschien nog wel de moeite waard maar hierbij worden die levels toch random gemaakt en alleen het behang is dan anders.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:22 schreef DarkShine het volgende:
Dan laat ik de achtergronden ook voor wat het is.
Zou echt mooi wezenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:09 schreef existenz het volgende:
Ik zal dit weekend eens gaan kijken of we een toernooitje kunnen opzetten.
Dat is dan wel het ideequote:Op woensdag 30 mei 2007 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zou echt mooi wezenMisschien kunnen we anders apart topic er over maken zodat het meer opvalt en misschien wat meer mensen mee willen doen. En even bedenken hoe en wat
![]()
Puik Planquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:24 schreef existenz het volgende:
We plempen dat topic natuurlijk wel gewoon overal in GAM zodat iedereen het kan zien
eeuwige Worms Faam op Fok!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:20 schreef Heintje het volgende:
Ik doe ook wel mee hoor, waarom ook niet.
Is er nog wat te winnen!!!????
Daar doe ik het ik het voor.quote:
PMmetje terugquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:11 schreef existenz het volgende:
Heb modje ff pm gestuurd met de vraag of er nog voorwaarden zijn waaraan we moeten voldoen. Dan regelen we het meteen goed, want Worms is tof en het toernooi moet dat natuurlijk ook zijn.
Ligt er aan hoe je het aanpakt. Eerst met een soort poule ofzo of gewoon vanaf het begin af aan 1 vs 1 en als je verliest lig je er uit. Maja met een beetje pech speel je dan maar 1 keer. Maarja eerst maar eens kijken hoeveel er mee doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:52 schreef Heintje het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel genoeg als er een man of 6 mee doen.
Daarna wordt het zo lastig om met iedereen af te spreken.
maar idd, bigore en Gamedemon zou wel leuk zijn.
Bij veel deelnemers maken we er poules van en anders 1 vs 1 (met runner up games of zo, dan speel je ieg meer dan 1x) of 1 poule bij minder deelnemers. Ik ga straks ff kijken, nu ff (helaas) wat belangrijkere zaken doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het aanpakt. Eerst met een soort poule ofzo of gewoon vanaf het begin af aan 1 vs 1 en als je verliest lig je er uit. Maja met een beetje pech speel je dan maar 1 keer. Maarja eerst maar eens kijken hoeveel er mee doen![]()
quote:
Maar 1 vs 1 vs 1 vs 1 is niet eerlijk. Als er dan 2 of 3 samen eerst een vierde af gaan maken is die gene kansloos.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:
1 vs 1 met worms is saai.....
Dat heb ik toenet nog gedaan 1 vs 1 vs 1 vs 1. Eerst met zijn 3en er 1 uitgewerkt en vervolgens de volgende, wanneer ik een double cross deedquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar 1 vs 1 vs 1 vs 1 is niet eerlijk. Als er dan 2 of 3 samen eerst een vierde af gaan maken is die gene kansloos.
Al zie ik ook liever dat we games met 4 man spelen.
Kan ik tenminste eindleijk die achievement halen.
dat is idd oneerlijk wat wel eventueel kan is 2 vs 2.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar 1 vs 1 vs 1 vs 1 is niet eerlijk. Als er dan 2 of 3 samen eerst een vierde af gaan maken is die gene kansloos.
Al zie ik ook liever dat we games met 4 man spelen.
Kan ik tenminste eindleijk die achievement halen.
Wat zei die toffe Ijsmeis nog meer? oftewel waneer beginnen de voorbereidingen?quote:
Zodra ik wat nuchter benquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat zei die toffe Ijsmeis nog meer? oftewel waneer beginnen de voorbereidingen?
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:15 schreef existenz het volgende:
[..]
Zodra ik wat nuchter ben(Morgen dus
)
Tof gedaanquote:
[XBLA][360] Worms Toernooi !quote:Op zondag 3 juni 2007 18:00 schreef Viro het volgende:
Iemand zin om vandaag een paar potjes worms te spelen ?
K moet een keer een four player of ranked match spelen om de een na laatste acheviements te halen van worms![]()
Dit is het Worms topic schat. Ik ben vergeten het central topic in het xbox subforum te droppen. Die staat in algemeenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:16 schreef TheSorrow het volgende:
Vorige TT was MGS4.. is die er ook al op de X360 joh? Had ik niet verw8, ik dacht dat is PlayStation only, treurigMaar wel vet voor de XBOX owners die m gekocht hebben, ik vond MGS altijd een fucking erge game
Zijn er screenshots van hoe t spel er op de X360 uitziet?
Die 4 player achievement hebik inmiddels, gewoon zelf een keer een player match hosten.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:07 schreef existenz het volgende:
[..]
[XBLA][360] Worms Toernooi !(Zie vraag van Heintje overigens niet al te ver terug in dit topic
)
Ik was continu aan het proberen om telkens meerdere wormen te raken. Zo heb ik 13 ook gehaald.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:11 schreef AQuila360 het volgende:
Vond Challenge 13 het lastigstGewoon eerst richten op het beste team en het slechste team even links laten liggen dan is het vrij makkelijk te doen
![]()
nou niet overdrijvenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:09 schreef Niek. het volgende:
KamikazeGebruikte ik gisteren tegen Kepler, kan soms echt ideaal zijn, ik offerde 1 worm van mijzelf op met nog iets van 14 aan health en maakte 2 van zijn wormen af.
Ach, hij was in ieder geval onverwacht krachtigquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:10 schreef kepler het volgende:
[..]
nou niet overdrijven
ze waren nog niet dood, maar je had wel in totaal iets van 100 damage bij die twee wormenIk wist helemaal niet dat die kamikaze zo krachtig was
Kon niet slapen dus dacht probeer hem 1x, alle 20 Achievements unlocked nu.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:38 schreef DarkShine het volgende:
Toch maar eens aan Challenge 20 beginnen vanavond.
Er zijn toch maar 12 achievements? Of zitten hier ook nieuwe achievements in een update?quote:Op maandag 18 juni 2007 05:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kon niet slapen dus dacht probeer hem 1x, alle 20 Achievements unlocked nu.
Wel boring dat ik continu met 50+damage wapens bestookt werd.
Bedoelde ik ook. Die 20 kwam door de Challenges in Wormsquote:Op maandag 18 juni 2007 10:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Er zijn toch maar 12 achievements? Of zitten hier ook nieuwe achievements in een update?
Idd erg karig kwa wapens, en vind ook 4 wormen wat weinig per team maar goed.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:17 schreef _GdR_ het volgende:
moeten echt meer wapens in.
holybomb, omaatje etc etc.
vooral die holybomb is mn favoriet.haaaaaaaalllelujaaaa -BAM-
ja joh.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:09 schreef Revenge2005 het volgende:
Heilige handgranaat was altijd lachen , zeker in Combinatie met een double damage powerup en op een map met veel olie vaatjes en mijnen
gegarandeerd een slachtpartij
Of een dikke Nuke voor 1000 MS punten. Dat je met 1 nuke het halve speelveld weg kan blazenquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja joh.
dat maakte worms zo tof. gewoon alles kapot met 1 bom.
maar nu is t gekste bananen bom.
en die krijg je eens per uur ofzo.
maar er zullen wel weapon packs komen voor 600 MS punten
ik heb geen 360. maar heb t toevallig van t weekend gedaan bij vrienden van me. (ze hadden nog nooit van worms gehoordquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Of een dikke Nuke voor 1000 MS punten. Dat je met 1 nuke het halve speelveld weg kan blazen![]()
Die nuke is wel verpakt in een ezel/duif/omatje of iets anders lollig's
Maar spelen jullie ook via live??
Yeayquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:56 schreef Dylanesque het volgende:
M'n 360 wordt maandag opgehaald, na een half jaar kapot in de kast te hebben gestaan.. dan wel weer wormsen
quote:
Exi kun jij vanavond een aantal potjes?quote:
Nee alleen via XBL Marketplace kun je het kopen. Maar is totaal geen moeite om die xbox op internet te krijgen! gewoon kabeltje er in en dat was hetquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:34 schreef ErikT het volgende:
Zeg kan je dit ook gewoon kopen?
Al dat gedoe met zo'n XBOX op het internet, helemaal geen zin om uit te zoeken hoe dat moet.
Ik heb het gezien ja, wel nice.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee alleen via XBL Marketplace kun je het kopen. Maar is totaal geen moeite om die xbox op internet te krijgen! gewoon kabeltje er in en dat was het![]()
In de winkel kun je ze alleen per 2100 kopen @ 25 euro!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ja, wel nice.
Die punten, zijn die overal even duur? 6 euro voor 500 op dat ding. Kan dat goedkoper zijn in de winkel?
Voeg me even toe danquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:34 schreef Gupje het volgende:
AQuila ik heb Worms ook nog steeds en speel het nog vaak, wanneer zullen we even een paar potjes. Moet ook nog 20.000 schade en 50 kratjes pakken dus kan ik dat direct doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |