Ze hoeven het niet eens aan te dikken, er zijn 10-tallen bewijzen terug te vinden over hoe hij met vrouwen omgaat. weet iemand hoe je dit allemaal kan doorspelen aan de Party?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:58 schreef Dark het volgende:
Het zou wel leuk zijn als de Party nu een vernietigend stukje over Brian zou schrijven, met alle juicy details zwaar aangedikt!
Ik zie hem bijna de telefoon grijpen, helemaal para opbellen naar de redactie van de Party, en dan dreigen:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:58 schreef Dark het volgende:
Het zou wel leuk zijn als de Party nu een vernietigend stukje over Brian zou schrijven, met alle juicy details zwaar aangedikt!
Gaat ie maar bij Brainless op de kamer kakkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:58 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Dan schijt en kotst ie het hele huis onder![]()
Simpel mailtje is voldoende lijkt me. Voor hun is het interessant omdat het lezers trekt, dus ze zullen je met open armen ontvangen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:01 schreef Mika25 het volgende:
Ze hoeven het niet eens aan te dikken, er zijn 10-tallen bewijzen terug te vinden over hoe hij met vrouwen omgaat. weet iemand hoe je dit allemaal kan doorspelen aan de Party?
En niet alleen met een writer's blockquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:02 schreef CARLAK het volgende:
Jaap zit met een writers block
een kernbom kaliber bomquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was bij Nena ook zo'n flipperkast, maar uiteindelijk zal de bom barsten![]()
Door de combinatie avatar en je uitspraken lig ik hier dus regelmatig in een deuk en kijk mijn lief me aan of ik gestoord benquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:58 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Dan schijt en kotst ie het hele huis onder![]()
Bij voorkeur in zijn bed. Ofzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:01 schreef waxmask het volgende:
Gaat ie maar bij Brainless op de kamer kakken![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat Natasia opper-egoïste is, die denkt aan niemand behalve zichzelf, tenzij ze er zelf voordeel mee heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:03 schreef CARLAK het volgende:
Waarom fleurt Natasia Jaap niet even op? Vindt ze het op dit moment echt belangrijker haar typecursus te doen?
één keer fucken per dag is wel genoeg, lijkt me ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:02 schreef de_kolonel het volgende:
Er gebeurd geen ene fuck........
Brainless gebruikt de taktiek die ik vroeger eerlijk gezegd ook weleens heb gebruikt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:36 schreef scanman01 het volgende:
4 jonge meiden in de villa geweest (Nena, Tamara, Amanda en die meid van gisteren) en ze zijn allemaal deels of helemaal voor Brian gevallen. Als iemand me kan uitleggen hoe dat in vredesnaam mogelijk is, graag!
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Door de combinatie avatar en je uitspraken lig ik hier dus regelmatig in een deuk en kijk mijn lief me aan of ik gestoord ben![]()
![]()
Nou ehmquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
één keer fucken per dag is wel genoeg, lijkt me ?
HiDiHo@gmail.comquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |