Campagne? Voor welke partij? En sta je zelf ook op de lijst?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:23 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nope, ik heb de hele dag op de markt gestaan, campagne.Toen kwam ik thuis, ging liggen en was weg...
![]()
Gut, ik dacht dat iedereen op fok al wist van welke partij ik wasquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Campagne? Voor welke partij? En sta je zelf ook op de lijst?
Dan gok ik op GroenLinks, omdat we daar eerder al een hele discussie over hadden waarbij jij je nogal persoonlijk aangesproken voelde, meen ik me vaag te herinneren.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:34 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Gut, ik dacht dat iedereen op fok al wist van welke partij ik was
Ik sta niet op de provinciale lijst, ik ben meer locaal actief
Nee, dat mag je niet vragenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dan gok ik op GroenLinks, omdat we daar eerder al een hele discussie over hadden waarbij jij je nogal persoonlijk aangesproken voelde, meen ik me vaag te herinneren.
Je bent lokaal actief? Wat betekent dat concreet? En waar is lokaal, als ik vragen mag?
Nouja, je kunt toch een globale regio noemen? Ergens in de Randstad, of in de bilble belt?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, dat mag je niet vragenMaar lokaal actief betekend beëdigd steunfractielid.
Da's wel een hele grote regioquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nouja, je kunt toch een globale regio noemen? Ergens in de Randstad, of in de bilble belt?
Precies datquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:45 schreef Lemmeb het volgende:
En wat is een beëdigd steunfractielid?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:51 schreef Lemmeb het volgende:
Bijdehandje. Wat doet een beëdigd steunfractielid zoal? En is dat een fulltime baan?
Ja, een paar. Hoezo? Past dat niet in je beeld?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:57 schreef Lemmeb het volgende:
Dus je hebt naast je werk als beëdigd steunfractielid ook nog een echte baan?
Ik moet zeggen dat ik dat een beetje rare vraag vind...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:59 schreef Lemmeb het volgende:
Dus je hebt een paar echte banen? Waarom niet gewoon één echte baan?
Ik snap wat je ermee wilt vragen, maar wat is er zo gewoon aan 'één echte baan'? Omdat iedereen het heeft? Ik haal meer voldoening uit verschillende dingenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:07 schreef Lemmeb het volgende:
Nou, je schreef eerder dat je een paar echte banen hebt. Ik vraag me af waarom je niet gewoon één echte baan hebt, zoals de meeste mensen. Of zijn het allemaal kleine baantjes voor tien uur in de week ofzo?
Het boeit niet of de andere POLlers onze slowchat ook maar enigszins interessant vinden. Dan beginnen ze maar lekker hun eigen slowchat, daar is die slowchat namelijk voor. De slowchat is trouwens per definitie niet interessant, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:11 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik snap wat je ermee wilt vragen, maar wat is er zo gewoon aan 'één echte baan'? Omdat iedereen het heeft? Ik haal meer voldoening uit verschillende dingen
Vraag me alleen wel af of andere POLlers onze slowchat ook maar enigzins interessant vinden
Het lijkt wel of je uitkering trekt...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:11 schreef Elseetje het volgende:
Ik snap wat je ermee wilt vragen, maar wat is er zo gewoon aan 'één echte baan'? Omdat iedereen het heeft? Ik haal meer voldoening uit verschillende dingen
Vraag me alleen wel af of andere POLlers onze slowchat ook maar enigzins interessant vinden
Neejoh, ze heeft een paar (fulltime?) banen en zit ook nog in de gemeenteraad.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je uitkering trekt...
Ik had het ook verkeerd gelezen... sorry.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:16 schreef Lemmeb het volgende:
Neejoh, ze heeft een paar (fulltime?) banen en zit ook nog in de gemeenteraad.
Kun je dan niet beter gaan studeren? Zonder opleiding kom je tegenwoordig nergens meer. Tenzij je eigen toko begint.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:17 schreef Elseetje het volgende:
Ik vind het knap, mensen die een paar fulltime banen kunnen combineren, maar ik ben daar niet één van. Ik studeer niet ook nog, lijkt me een beetje veel
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik had het ook verkeerd gelezen... sorry.
Sorry, maar ik spuug op papiertjesquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter gaan studeren? Zonder opleiding kom je tegenwoordig nergens meer. Tenzij je eigen toko begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |