abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:06:56 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46847448

3 maal 4 is 7 en ieder zingt zijn eigen lied.
Maar nog steeds doet de computer het niet.

Hier verder
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:11:56 #2
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46847602
Over vannacht nog even, ik zag een tunnel met in de verte vuur. Waar staat dat voor? Ik zag een soort van kasteel achtig iets, in ieder geval poorten aan weerszijde van het einde van de tunnel.

Ook weer gekleurde licht-flitsen in het donker gezien. Meestal ben ik de nacht na zo'n nacht helder de dag erna. Alsof het wat in werking zet in mijn gevoel en denken. Beter in staat tot relativeren nu dus ook.

Problemen weg relativeren is okey om te doen
pi_46847653
Leuke OP Droompje

en nokwanda

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:14:50 #4
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_46847693
dat plaatje in die OP
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_46847963
hoi
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_46848011
ok, zonder knippen dan maar.

Rechts bij de overgang gezicht/hals wat voor technisch ? "foutje" is dat ?

Er was geen sprake van niet goed uitgesmeerde cremes en dergelijke

dit weekend wordt deze muur gedaan
de muur is dan ook niet het onderwerp.

****EDIT:FOTO WEGGEHAALD. ZIE ONDER ERGENS VOOR GEKNIPTE VARIANT****

[ Bericht 11% gewijzigd door Mirage op 02-03-2007 15:47:38 ]
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:25:39 #7
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46848105
Hallo Vamp

Heeft iemand van jullie overigens Vista al draaiende op de pc?

Heb gehoord dat het niet echt veel voorsteld, verder hoor ik er uberhaupt weinig over.

Mijn leven lijkt weer zin te hebben een beetje, vanzelf sla ik een dag bier drinken over. Op dagen dat ik het niet zie zitten drink ik dus bier omdat bier op zulke dagen staat voor zin-geving. Op dagen als deze sla ik bier over omdat ik mezelf liever als sporter zie.

Die visioenen in het donker doen dus goed hier

Nu staat Gandalf op met het album Gallery of dreams Aanrader want het is echte droom-muziek

Bier als enige licht-puntje van de dag dus ook Dat is toch niet juist? Vandaar dat ik nu oversla omdat ik het dus ook niet nodig heb. Ben geen alcoholist
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:27:09 #8
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46848171
Ik vind het een spooky foto maar ik zie niet direct het technische foutje op het eerste gezicht.
pi_46848238
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind het een spooky foto maar ik zie niet direct het technische foutje op het eerste gezicht.
wat is het dan ??

Op origineel formaat is het ook ondefineerbaar en beter zichtbaar, maar die grootte kan ik nergens uploaden.
Vandaar ook dat ik het stuk eruit had willen knippen en die dan op origineel formaat plaatsen.
De programma's doen het alleen niet
Sir Winston Churchill
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:29:21 #10
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46848289
De muur kan inderdaad een likje verf gebruiken. Welke kleur ga je doen?
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:30:16 #11
34156 Mirage
Smile !!!
pi_46848322
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:29 schreef Dromenvanger het volgende:
De muur kan inderdaad een likje verf gebruiken. Welke kleur ga je doen?
hahaha, ik heb er groen walgelijk dingetjes behang vanaf getrokken.

Er komt een soort zand/gelig kleurtje op, structuurverf.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:30:23 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46848330
De foto is inderdaad wat te klein, ik zie wel licht uit je ogen komen bij je linker-oog. Straling van licht daar.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:32:06 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46848397
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:30 schreef Mirage het volgende:

[..]

hahaha, ik heb er groen walgelijk dingetjes behang vanaf getrokken.

Er komt een soort zand/gelig kleurtje op, structuurverf.
Lichte kleuren dus

Ik wilde pas geleden de zolder zwart verven omdat ik zwart okey vond. Wilde zwart met wit gaan doen maar ik denk dat ik het witte met blauwe zo laat.

Zolder kan eens inrichting gebruiken. NASA posters heb ik ondertussen eraf getrokken dus het zijn alleen maar kale muren. Zelf-gemaakte trance schilderijen zou ik wel willen maken. Psycholedisch of hoe noemen ze dat?

Welke naam heeft dat wanneer het trippy is?

Pas geleden wilde ik ook met licht gaan werken boven zodat ik 's nachts in het donker een licht-show te zien krijg. Laser-licht en nog meer licht. Om proberen een effect op te roepen Een trance effect wilde ik dus. Was al aan het zoeken naar licht-effecten en nog meer

In principe wil ik dus ook de muren zelf schilderen met effecten maar ik denk dat het mislukt omdat ik niet weet hoe het moet. Op vakantie in 2000 zag ik schilderijen die met spuit-bussen gemaakt zijn, toekomstige landschappen en virtuele omgevingen op doek gespoten maar daar moet je artiest voor zijn.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:45:32 #14
34156 Mirage
Smile !!!
pi_46848918
zwart nou weet je..
ik denk dat je daar iets heel moois van zou kunnen maken.

Zwarte muren, mooie meubetjes en dan heel leuk met licht spelen.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:46:23 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46848948
Ik ga richting de toekomst weer om het maar even uit te leggen zoals ik graag doe uitleggen. Vooruit inplaats van achteruit Niet te snel vooruit maar ik ga richting de toekomst op een juiste manier en vanzelf zit ik in een juist ritme van de achtbaan. Ik hoef dan even geen moeite te doen om door de dag heen te komen en het gaat vanzelf. Alsof ik in een rit zit op de kermis die niet vast blijft hangen in het midden of over de kop.

Nu zorgen dat ik niet te snel ga en dan kan ik stap voor stap verhogen van het tempo totdat ik de juiste snelheid heb.

Het voelt als natuurlijk aan ook wel. Alsof het zo moet zoals het gaat en dan vraag ik me even af of het komt door de medicatie die ik pas 2 keer heb ingenomen of dat het komt door de tijd. Mijn gevoel zegt medicatie op dit moment. Snelle werking dus het is een soort van drugs die ik krijg toegediend alleen beland ik niet in de gevangenis en is het redelijk gezond zonder afbraak van serotinine.

Af en toe kraak ik alles volledig af wat ze me voorschrijven en andere keren prijs ik het in de hemel. Kans is groot dat ik over een x-aantal maanden weer begin te kraken.

Middel dat ik nu krijg smaakt overigens naar framboos en niet naar paracetamol.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:46:34 #16
34156 Mirage
Smile !!!
pi_46848955
Het is gelukt !

lang geduurd en een beetje omslachtige manier, maar het is gelukt om de foto te knippen.

Sir Winston Churchill
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:48:03 #17
34156 Mirage
Smile !!!
pi_46849018
en de andere foto even weggehaald.
zow.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:49:00 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46849055
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:45 schreef Mirage het volgende:
zwart nou weet je..
ik denk dat je daar iets heel moois van zou kunnen maken.

Zwarte muren, mooie meubetjes en dan heel leuk met licht spelen.
Ben sowieso wat van plan met die zolder want het is een grote ruimte. Projecteren op zwart gaat dat?

Ik wil iets futuristisch ervan maken. Projectie van beelden in het donker zodat ik een private discotheek heb waar ik spacy muziek kan luisteren. Zoals ze in een coffeeshop trip beelden hadden van een achtbaan door het universum maar dan anders.

Maar niet de hele kamer vol trip beelden. In ieder geval de muren aankleden want kale muren zijn depri makend.

Zwart of wit, ik vind wit overdag okey. Zwart als slaapkamer is toch niet zo'n gek idee? Zwart als zolder/slaapkamer lijkt me meer toepasselijk dan wit. Maar dat ligt er maar aan.

Die art met spuitbussen zou ik graag onder de knie willen krijgen, geen graffiti maar echte kunst dus.
pi_46849067
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:46 schreef Mirage het volgende:
Het is gelukt !

lang geduurd en een beetje omslachtige manier, maar het is gelukt om de foto te knippen.

[afbeelding]
Er zit nog wat scheerschuim op je kaaklijn
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:49:31 #20
34156 Mirage
Smile !!!
pi_46849070
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga richting de toekomst weer om het maar even uit te leggen zoals ik graag doe uitleggen. Vooruit inplaats van achteruit Niet te snel vooruit maar ik ga richting de toekomst op een juiste manier en vanzelf zit ik in een juist ritme van de achtbaan. Ik hoef dan even geen moeite te doen om door de dag heen te komen en het gaat vanzelf. Alsof ik in een rit zit op de kermis die niet vast blijft hangen in het midden of over de kop.

Nu zorgen dat ik niet te snel ga en dan kan ik stap voor stap verhogen van het tempo totdat ik de juiste snelheid heb.

Het voelt als natuurlijk aan ook wel. Alsof het zo moet zoals het gaat en dan vraag ik me even af of het komt door de medicatie die ik pas 2 keer heb ingenomen of dat het komt door de tijd. Mijn gevoel zegt medicatie op dit moment. Snelle werking dus het is een soort van drugs die ik krijg toegediend alleen beland ik niet in de gevangenis en is het redelijk gezond zonder afbraak van serotinine.

Af en toe kraak ik alles volledig af wat ze me voorschrijven en andere keren prijs ik het in de hemel. Kans is groot dat ik over een x-aantal maanden weer begin te kraken.

Middel dat ik nu krijg smaakt overigens naar framboos en niet naar paracetamol.
Ik denk ook dat wat je nodig hebt per moment kan verschillen en dat het middel over ene aantal maanden best een andere uitwerking op je kan hebben dan in een eerder stadium.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:49:38 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46849074
Badschuim of wat anders

Wie weet komt er badschuim uit je huid?
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:50:42 #22
34156 Mirage
Smile !!!
pi_46849118
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:49 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Er zit nog wat scheerschuim op je kaaklijn
nou daar lijkt het inderdaad op
Sir Winston Churchill
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:54:47 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46849282
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:49 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik denk ook dat wat je nodig hebt per moment kan verschillen en dat het middel over ene aantal maanden best een andere uitwerking op je kan hebben dan in een eerder stadium.
Daarom is stoppen over een tijdje misschien okey om te doen. Even een zet in de juiste richting en dan stoppen maar het middel is dus geen anti depressiva maar een stemmings-stabilisator. Je hebt verschillende stemmings-stabilisatoren. Depakine werkt tegen de manie en het middel dat ze me nu erbij gegeven hebben dat werkt tegen depressie.

Dus wie weet is het wel nodig dat ik constant een chemisch stofje nodig hebt dat mij tegenhoudt dat ik in een depressie belandt.

Beide middelen die ik nu krijg zijn oorspronkelijk tegen epileptie bedoeld, maar achteraf bleek dat het tegen manie en depressie werkt.

Alleen de bijwerkingen die kunnen optreden zijn niet om van naar huis te schrijven maar zo heeft ieder middel mogelijke bijwerkingen en als dan 1 persoon iets als bijwerking gehad heeft dan schrijven ze het erbij terwijl 100,000 personen wellicht niets merken ervan.

Maar het voelt nu dus als flow aan weer, flow is het juiste woord. Zoals ze vaker zeggen dat je moet gaan met de flow. "Go with the flow". En de flow gaat toch vooruit of niet soms? Maanden van achteruitgang dat is geen flow. Vooruitgang is pas flow. Achteruitgang in stemming en denken en ook met terugkijken naar het verleden.

Een drang tot terugkijken naar het verleden wat ik had. En op dagen als vandaag totaal geen behoefte aan, niet eens in staat zijn tot terug kijken omdat ik in het heden leefbaar ben voor de volle 100 procent
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:57:22 #24
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46849386
Oh wie ist dass schon, oh wie ist dass schon, so schon, so schon, so wass schones haben wir lange nicht gesehen, so schon, so schon

De Duitser staat op met winter-sport en ik hoor nu Duitsers in koor zingen hier

Die Duitsers komen altijd zo vrolijk over

Alsof ze van een andere wereld komen Ook wat kinderachtigs komt er vanaf. Alsof het spelende kinderen zijn op tv.

Dass erste Deutsche fernsehen mit der Tageschau
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:58:35 #25
34156 Mirage
Smile !!!
pi_46849438
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Oh wie is dass schon, so schon, so schon, so wass schones haben wir lange nicht gesehen

De Duitser staat op met winter-sport en ik hoor nu Duitsers in koor zingen hier
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')