wat is het dan ??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind het een spooky foto maar ik zie niet direct het technische foutje op het eerste gezicht.
hahaha, ik heb er groen walgelijk dingetjes behang vanaf getrokken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:29 schreef Dromenvanger het volgende:
De muur kan inderdaad een likje verf gebruiken. Welke kleur ga je doen?
Lichte kleuren dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
hahaha, ik heb er groen walgelijk dingetjes behang vanaf getrokken.
Er komt een soort zand/gelig kleurtje op, structuurverf.
Ben sowieso wat van plan met die zolder want het is een grote ruimte. Projecteren op zwart gaat dat?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:45 schreef Mirage het volgende:
zwartnou weet je..
ik denk dat je daar iets heel moois van zou kunnen maken.
Zwarte muren, mooie meubetjes en dan heel leuk met licht spelen.
Er zit nog wat scheerschuim op je kaaklijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:46 schreef Mirage het volgende:
Het is gelukt !
lang geduurd en een beetje omslachtige manier, maar het is gelukt om de foto te knippen.
[afbeelding]
Ik denk ook dat wat je nodig hebt per moment kan verschillen en dat het middel over ene aantal maanden best een andere uitwerking op je kan hebben dan in een eerder stadium.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga richting de toekomst weer om het maar even uit te leggen zoals ik graag doe uitleggen. Vooruit inplaats van achteruitNiet te snel vooruit maar ik ga richting de toekomst op een juiste manier en vanzelf zit ik in een juist ritme van de achtbaan. Ik hoef dan even geen moeite te doen om door de dag heen te komen en het gaat vanzelf. Alsof ik in een rit zit op de kermis die niet vast blijft hangen in het midden of over de kop.
Nu zorgen dat ik niet te snel ga en dan kan ik stap voor stap verhogen van het tempo totdat ik de juiste snelheid heb.
Het voelt als natuurlijk aan ook wel. Alsof het zo moet zoals het gaat en dan vraag ik me even af of het komt door de medicatie die ik pas 2 keer heb ingenomen of dat het komt door de tijd. Mijn gevoel zegt medicatie op dit moment. Snelle werking dus het is een soort van drugs die ik krijg toegediend alleen beland ik niet in de gevangenis en is het redelijk gezond zonder afbraak van serotinine.
Af en toe kraak ik alles volledig af wat ze me voorschrijven en andere keren prijs ik het in de hemel. Kans is groot dat ik over een x-aantal maanden weer begin te kraken.
Middel dat ik nu krijg smaakt overigens naar framboos en niet naar paracetamol.
nou daar lijkt het inderdaad opquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:49 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Er zit nog wat scheerschuim op je kaaklijn![]()
Daarom is stoppen over een tijdje misschien okey om te doen. Even een zet in de juiste richting en dan stoppen maar het middel is dus geen anti depressiva maar een stemmings-stabilisator. Je hebt verschillende stemmings-stabilisatoren. Depakine werkt tegen de manie en het middel dat ze me nu erbij gegeven hebben dat werkt tegen depressie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk ook dat wat je nodig hebt per moment kan verschillen en dat het middel over ene aantal maanden best een andere uitwerking op je kan hebben dan in een eerder stadium.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Oh wie is dass schon, so schon, so schon, so wass schones haben wir lange nicht gesehen![]()
De Duitser staat op met winter-sport en ik hoor nu Duitsers in koor zingen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |