3x op rij kampioen geworden ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
Inmiddels 3e seizoen afgesloten als nummer 1 van de PL. Transferbudget gaat voor 't eerst over de 100 mln, dus maar Mascherano en Kompany aangetrokken om van achteruit wat degelijker te gaan voetballen.
Tot nu toe ongeslagen in seizoen 4, es kijken of we 'n record kunnen neerzetten
Meegeleverde image moet je ook hebben ingeladen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:11 schreef andre347 het volgende:
Ik heb de aller nieuwste patch geïnstalleerd maar als ik dan wil spelen dan vraagt ie om de goeie cd, ik weet dat je een crack nodig hebt maar die heb ik niet, nog niet gevonden. Een paar topics terug was er iemand die had het over Safe4Disc ofzo, dat heb ik oook gebruikt maar wil niet, ik klik op hide (cd zit erin) en dan vraagt ie nog om de goeie cd![]()
Misschien dat je voor MR/AMR het supertalent Sherman Cardenas nog kunt halen? Internationaal gelouterde AMC is lastiger voor die prijs.. maar er is vast wel iemand anders die een 'naam' voor je heeftquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik moet de laatste stap naar de middenmoot/subtop gaan maken met Cardiff City, we worden door geen enkel team meer weggespeeld, maar ik verlies nog te vaak en schommel dus wel nog onderin de premier league.
Gelukkig is het bijna 1 januari 2010, en ga ik op zoek naar versterking op 2 plaatsen, wil een internationaal gelouterde AMC en een supertalent voor de MR/AMR plek.
Als ik mijn team goed genoeg ken moeten die 2 versterkingen ervoor gaan zorgen dat ik meer wedstrijden in winst om ga zetten, kan niet wachten om te gaan speuren vanavond.
Budget is 6.1 miljoen euro.
Moet-ie internationaal gelouterd zijn?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik moet de laatste stap naar de middenmoot/subtop gaan maken met Cardiff City, we worden door geen enkel team meer weggespeeld, maar ik verlies nog te vaak en schommel dus wel nog onderin de premier league.
Gelukkig is het bijna 1 januari 2010, en ga ik op zoek naar versterking op 2 plaatsen, wil een internationaal gelouterde AMC en een supertalent voor de MR/AMR plek.
Als ik mijn team goed genoeg ken moeten die 2 versterkingen ervoor gaan zorgen dat ik meer wedstrijden in winst om ga zetten, kan niet wachten om te gaan speuren vanavond.
Vukcevic kan meteen in het eerste, speelt trouwens bij Saturnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:27 schreef AminBen het volgende:
[..]
Moet-ie internationaal gelouterd zijn?![]()
Anders is Vukcevic natuurlijk een topper voor 2.5M![]()
Een heel erg groot talent voor op de rechterkant is Cristian Benavente van Real Madrid C. Hij heeft een lage minimum release clausule, en is dus niet duur.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Beslissingstermijn op een week zetten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:15 schreef PBateman1978 het volgende:
GVD
Standard Luik bied 4.78 miljoen voor Vukcevic en dat wordt accepted, ik bied 6 miljoen en word nog steeds rejected....
Kan zijn dat je met premies hebt enzo, dat ze dat niet willen..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:15 schreef PBateman1978 het volgende:
GVD
Standard Luik bied 4.78 miljoen voor Vukcevic en dat wordt accepted, ik bied 6 miljoen en word nog steeds rejected....
Louis loopt wel als een rode draad door je carriere heen hequote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:23 schreef AminBen het volgende:
Ja hoor, weer Real Madrid geloot
Vorig jaar nog kwartfinale UEFACUP, nu kwartfinale CL![]()
Moet niet te veel kansen gaan krijgen tegen Louis, krijg ik straks de deksel op de neus op de persconferentie![]()
Ik vind Gago een van de beste (misschien wel de beste) speler in FM07quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:19 schreef sjimz het volgende:
Gago staat op de transferlijst.
Kijken of ik hem kan huren!
Iddquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Louis loopt wel als een rode draad door je carriere heen he![]()
Denk niet dat hij terug wilt naar Argentinie! Maar ja kan het altijd nog proberenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:28 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik vind Gago een van de beste (misschien wel de beste) speler in FM07![]()
Doet het ook erg goed op m'n middenveld, Cerrajero wordt trouwens ook een klasbak!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:28 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik vind Gago een van de beste (misschien wel de beste) speler in FM07![]()
Helaas wilt ie nog niet komen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zou wel een klappertje voor je zijn, sjimmie
Je komt ook lekker ver als je elke keer na een paar verliespartijen met een ander elftal begint. :")quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaat lekker kut met Bayern, 4 wedstrijden op rij in de bundesliga niet meer gewonnen. vanavond maar met celtic verder.
Kwestie van niet meer verliezen dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Je komt ook lekker ver als je elke keer na een paar verliespartijen met een ander elftal begint. :")
Je had toch al Toni en Ronney in de spits?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:56 schreef donroyco het volgende:
Zoek een VM / AMR (back-up of latere ster) / S met ManUtd..
budget is 7 mln
Toni en Rooney inderdaad, maar heb een back-up nodig, want Smith is er een maand tussenuit en Saha krijgt een paasei er nog niet eens inquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je had toch al Toni en Ronney in de spits?
Is Rossi ook nog niet goed genoeg?
Voor hoeveel is Palacio te halen (spits)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Toni en Rooney inderdaad, maar heb een back-up nodig, want Smith is er een maand tussenuit en Saha krijgt een paasei er nog niet eens in(en Rossi is verhuurd [seizoen 1])
U talking 2 me? Thanksquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik had na een tip van iemand een paar topics terug Vicenzo Esposito (VM) gehaald, en die begint nu aardig door te breken bij Metz. Zeker mooie technische stats. Alleen jammer van zn lage teamwork en work rate, maar misschien stijgt dat nog wat.
Krijgt ie ook gelijk een werkvergunning in Engeland dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nouja, het was aan mij een tip aan u idd, maar hij is misschien nog wat jong...
Niet alle goedkope talentjes zijn per definitie buiten-EUquote:
Bedankt, hij komt voor 65K (als het goed is)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niet alle goedkope talentjes zijn per definitie buiten-EU
Ogbuke heb ik alquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ogbuke, Gueye, Obraniak, Blazczykowski (oid), De Guzman, Celsinho.
Nee, hij is een speler onder 24 jaar.. opleidingskosten e.d. worden vergoedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:47 schreef Nielz. het volgende:
Vond ik het helemaal klote dat mijn topspits weg gaat (wilde contract niet verlengen en die liep af), uit paniek aangeboden voor de helft van zijn waarde (75 k), niemand reageert. Nu bied Coventry hem een contract aan, denk ik `Klote, krijg ik er niks voor ook`, zie ik nu dat ik 350 k ervoor krijg :s, zal wel zijn omdat ik hem als 21 jarige haalde uit Estland ofzo?
Is meestal als je naar een hogere Liga promoveertquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:01 schreef Nielz. het volgende:
ah koel. Ben net gepromoveerd, en 1 speler is ineens 5 keer zoveel waard geworden, ineens is hij 850 k waard, terwijl daarna de speler die het meest waard is 150 k waard is :p
ik kwam erachter dat 2 spelers in het nieuwe seizoen 5 miljoen minder waard zijn geworden.... dat is ff wat minder...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:01 schreef Nielz. het volgende:
ah koel. Ben net gepromoveerd, en 1 speler is ineens 5 keer zoveel waard geworden, ineens is hij 850 k waard, terwijl daarna de speler die het meest waard is 150 k waard is :p
Jose Luis Sierra zal je wel kunnen halen denk ik (Ik kon hem bij Conference club halen) die gast is meesterlijk!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:05 schreef MrMoon het volgende:
Ik ben maar weer eens een game begonnen met FC Eindhoven...
Het is echt helemaal niks maar goed... Iemand nog tips voor goede gratis spelers?
Bayern heeft hem hier gehaald, 40Mquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Celsinho.
Mooiquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:![]()
Voor het derde jaar op rij de CL-finale gewonnen
Overigens ook het vierde jaar op rij dat er in de finale in die reguliere speeltijd niet gescoord werd en voor mij was de penalty van Taye Taiwo de 15e opeenvolgende rake penalty in een CL-finale
Credits natuurlijk ook naar Sergio Arias, die er al 7 gestopt heeft in de afgelopen drie finales
![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:56 schreef SuperUli het volgende:
Weer een nieuwe game met GAE begonnen, oude game kon ik niet meer laden..
3e ronde KNVB-Beker:
[afbeelding]
Helemaal niets, helemaal niets in enskedeeeeeeeee..
Mijn prestaties zijn minder. Krijg mijn team voor het derde seizoen niet meer op gang. Wat kleine aanpassingen gedaan in mijn tactiek, maar het lijkt vooralsnog niets uit te maken. Sta dan ook kansloos 15de en ik wil promoveren. Lukt het niet om te promoveren, dan begin ik een nieuw spel met een andere lower league ploegquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mooie prestaties toch weer in dit topic
Briand,Zijn stats zijn niet SUPER goed maar hij speelt onwijs goed.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:56 schreef donroyco het volgende:
budget is 7 mln
DM: talentjes zijn Chico, Mangani, Haestad, Sturgis, Flamini en Guarinquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:56 schreef donroyco het volgende:
budget is 7 mln
Rare regels daar in Chili...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:19 schreef Winski05 het volgende:
de keeper van Union kreeg al na 14 minuten een ronde kaart, nadat hij mijn spits had neergehaald in het 16-meter gebied.
quote:
Na de winst op Twente in de 3e ronde kwam in de 4e ronde Willem 2 aan de beurt om door Cupfighters GAE afgeslacht te worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:56 schreef SuperUli het volgende:
Weer een nieuwe game met GAE begonnen, oude game kon ik niet meer laden..
3e ronde KNVB-Beker:
[afbeelding]
Helemaal niets, helemaal niets in enskedeeeeeeeee..
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:49 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Na de winst op Twente in de 3e ronde kwam in de 4e ronde Willem 2 aan de beurt om door Cupfighters GAE afgeslacht te worden.. Eerste helft verliep voorspoedig met een 1-0 voorsprong. Tegen het einde van de wedstrijd vlak na rust werd het dan toch 1-1.
Na een verlenging zonder goals kwam het dan toch op penalties aan. Superheld Kevin Moeliker pakte 3 penalties klemvast (!) en hielp GAE daarmee naar de volgende ronde!
[afbeelding]
Die Watts kerel bestaat niet in mn game.. Die andere kerel speelt niet op een positie waar ik veel nodig heb... daar heb ik inmiddels al anderen gehaald.. ook een stuk jonger overigensquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:43 schreef Nielz. het volgende:
[..]
Jose Luis Sierra zal je wel kunnen halen denk ik (Ik kon hem bij Conference club halen) die gast is meesterlijk!
Anders Martin Watts, haalde em zelf als 17 jarige voor 50 duizend van Plymouth, nu is ie 850 k waard en wordt er 1,5 miljoen op geboden.
Ik heb mooie herinneringen aan em bij Club Brugge.. scoorde bij elke invalbeurt...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Junior Ross is ok. Nog mooie herinneringen aan hem uit FM05.
ik heb het stadium van feyenoord inmiddels uitgebreidt tot ruim 84000 plaatsen... elk jaar standaard uitbreiding van 1450 stoelen, in het begin ging het snellerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uitbreiding wordt al -tig seizoenen achter elkaar geblokkeerd door gemeenteraad/omwonenden.. Met nu zo'n 90miljoen op de bank en geen schulden, hoop ik dat er eindelijk eens een nieuw stadion kan worden neergezet![]()
Zal bij het Abe Lenstra-satdion dan wel niet mogelijk zijn?? Kun je dat ook ergens zien? Of, en zo ja, tot hoever een stadion kan doorgroeien? En kan ik dat ook aanpassen of is het gewoon wachten op een volledig nieuw stadion?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:44 schreef CittaR het volgende:
[..]
ik heb het stadium van feyenoord inmiddels uitgebreidt tot ruim 84000 plaatsen... elk jaar standaard uitbreiding van 1450 stoelen, in het begin ging het sneller
Ja..en als het bestuur genoeg geld heeft gaan ze zelfs een nieuw stadion bouwen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:55 schreef CittaR het volgende:
ik denk dat het overal wel mogelijk is maar ik weet het niet zeker..
Het is me in mijn Cardiff Game uiteindelijk gelukt om een nieuw stadion te bouwen wat naar mij was vernoemd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Met 90M kan je net wel/niet een nieuw stadion bouwen denk ik. Als je er een kan bouwen, is die iets groter dan die je nu hebt, maar dan wel met uitbouwmogelijkheden.
Hoeft niet persé, Groningen wil ook uitbreiden, en gaat dat misschien ook, maar is geen eigenaar van Euroborg. De enige remmende factoren in het spel zijn geld en de omwonenden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:02 schreef jna het volgende:
Club moet wel eigenaar zijn van het stadion natuurlijk.
Komt er bij mij ook. Waren ze net klaar met het huidige stadion helemaal verbouwen, waardoor ik in het reservestadion moest spelen, hoor je dat ze een nieuw stadion gaan bouwen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja..en als het bestuur genoeg geld heeft gaan ze zelfs een nieuw stadion bouwen.
Bij mij met Moor Green was het nog erger. Op de dag dat het nieuwe stadion in gebruik werd genomen werd aangekondigd dat er weer een nieuw stadion gebouwd ging wordenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:08 schreef AminBen het volgende:
[..]
Komt er bij mij ook. Waren ze net klaar met het huidige stadion helemaal verbouwen, waardoor ik in het reservestadion moest spelen, hoor je dat ze een nieuw stadion gaan bouwen.![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:27 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Bij mij met Moor Green was het nog erger. Op de dag dat het nieuwe stadion in gebruik werd genomen werd aangekondigd dat er weer een nieuw stadion gebouwd ging worden![]()
![]()
Nee hoor.. Vorig jaar nog in München 5-1 op de broek gekregen en dit seizoen 3-1..quote:
http://www.megaupload.com/?d=WR3GO6Z7quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:01 schreef AirRaid het volgende:
@ PBateman1978
welke skin is dat wat je hebt?
volgens mij ben ik dus niet de bondcoach gewordne maar de nieuwe oppergoeroe van de knvb ofzoquote:Op zondag 4 maart 2007 03:46 schreef AirRaid het volgende:
leuke bug in het spel
eerst stelt nederland mij aan als manager en even later ook van gaal
post eens een screen ofzo danquote:Op zondag 4 maart 2007 12:25 schreef AirRaid het volgende:
[..]
volgens mij ben ik dus niet de bondcoach gewordne maar de nieuwe oppergoeroe van de knvb ofzo
waar wil je een screen van hebben,quote:
ontsla van gaal eens, en laat eens een screen zien van het nieuwsberichtquote:Op zondag 4 maart 2007 12:55 schreef AirRaid het volgende:
[..]
waar wil je een screen van hebben,
bij de optie manager staat naast Fortuna Sittard alleen nog nederland.
ik kan ook technische staf en dergelijke ontslaan,
alleen ik sta zelf weer niet tussen de technische staf?????
ik kan wel geen spelers oproepen of de tacktiek aanpassen
had ik al gedaan hij werd echter 2 dagen daarna weer aangenomenquote:Op zondag 4 maart 2007 13:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ontsla van gaal eens, en laat eens een screen zien van het nieuwsbericht
Nee, maar wel een andere .inc, germany.inc en france.inc ofzo.quote:Op zondag 4 maart 2007 09:29 schreef VlaDje het volgende:
Gwoon het Fake.inc verhaal?
Volkanquote:Op zondag 4 maart 2007 12:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb de portemonnee flink opgemaakt aan een nieuwe keeper, gaat dit de missing link worden op weg naar UEFA Cup voetbal ?
[[url=http://img02.picoodle.com/img/img02/7/3/4/t_volkanm_7647356.jpg]afbeelding][/URL]
Tsja, de beste keeper die ik kon halen, dus dan kijk ik niet op een miljoentje meer of minder hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 13:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
VolkanDie hebben mijn scouts op 15/16-jarige leeftijd opgepikt in Turkije, mocht 'm indertijd voor 60k komen ophalen.. Helaas heeft 'ie bij mij toen 'ie wat ouder werd altijd in de schaduw gestaan, eerst van Vandenbussche, later van Jourdren, Arias en nu Akinfeev.. Best een goede keeper, maar 14miljoen lijkt me teveel. Misschien wanneer die bij jou een basisplaats heeft dat 'ie door kan groeien, de Reserves is voor hem bij mij zeer waarschijnlijk het eindpunt. Maar als 3e/4e keeper vind ik 'm erg fijn om er bij te hebben
Ach, je speelt in Engeland.. daar is gewoon altijd teveel geld.. Maar volgens mij had je Jourdren of Akinfeev voor dat geld (of iets meer) ook wel kunnen aantrekken? Wang Dalei misschien of Enyeama? Die vind ik persoonlijk allemaal nog wat beter en overtuigender dan Volkan (in mijn game en gezien jouw screen)quote:Op zondag 4 maart 2007 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, de beste keeper die ik kon halen, dus dan kijk ik niet op een miljoentje meer of minder hoor
Jourdren speelt bij Everton en zijn Eccentriciteit is veel te hoog, Akinfeev speelt bij Man U, onhaalbaar dus, Wang Daelei is lang niet goed genoeg en daar krijg ik geen werk-vergunning voor en Enyeama heeft te hoge Ecc & Tendency to Punch en speelt bij Portsmouth.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ach, je speelt in Engeland.. daar is gewoon altijd teveel geld.. Maar volgens mij had je Jourdren of Akinfeev voor dat geld (of iets meer) ook wel kunnen aantrekken? Wang Dalei misschien of Enyeama? Die vind ik persoonlijk allemaal nog wat beter en overtuigender dan Volkan (in mijn game en gezien jouw screen)
Ustari is de beste keeper in het spel IMO, verder is Stekelenburg zeker niet slecht. Dan heb je nog Tim Wiese of Gomes als goede keepers alleen minder dan eerdergenoemden.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jourdren speelt bij Everton en zijn Eccentriciteit is veel te hoog, Akinfeev speelt bij Man U, onhaalbaar dus, Wang Daelei is lang niet goed genoeg en daar krijg ik geen werk-vergunning voor en Enyeama heeft te hoge Ecc & Tendency to Punch en speelt bij Portsmouth.
De enige andere optie was een Fransman, Simon Pouplin, maar die is minder dan Volkan en daar moest ik ook rond de 12-14 miljoen voor betalen.
Ustari valt in sommige games van me wat tegen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:54 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Ustari is de beste keeper in het spel IMO, verder is Stekelenburg zeker niet slecht. Dan heb je nog Tim Wiese of Gomes als goede keepers alleen minder dan eerdergenoemden.
Om na 2 wedstrijden alweer een nieuwe game te beginnenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb de nieuwste update van Man Utd maar weer gedaan. Me save game's waren slecht geworden.
Denk maar eens met AZ beginnen.
Wie weetquote:Op zondag 4 maart 2007 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Om na 2 wedstrijden alweer een nieuwe game te beginnen![]()
Je hebt binnekort toch genoeg tijd om te spelen, aangezien je denk ik een weekje op vakantie van Fok magquote:
Iemandquote:Op zondag 4 maart 2007 00:43 schreef Happel het volgende:
Als je een playoff plaats behaalt in de Conference South, promoveer je dan naar Conference North ofzo? Zie nu net dat ik in Conference North speel, terwijl ik toch zeker weten met Hayes in Conference South ben begonnen.
Als je de playoff van de Conference North of South wint promoveer je naar de Conference National... misschien ligt Hayes net op de grens van de regio en is er een 'zuidelijker' team gedegradeerd uit de Conference National, waardoor je in de Conference North terecht bent gekomen?quote:
Je moet de naam precies veranderen zoals het in de textfile staat.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:07 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Als je de playoff van de Conference North of South wint promoveer je naar de Conference National... misschien ligt Hayes net op de grens van de regio en is er een 'zuidelijker' team gedegradeerd uit de Conference National, waardoor je in de Conference North terecht bent gekomen?
Ik krijg trouwens de Free Transfer Update niet aan de praat. Heb m in het juist mapje gezet maar zie hem niet als database staan als ik een nieuw potje wil beginnen
. Iemand n idee wat ik fout doe?
Ik zie daar niets over staan in de textfilequote:Op zondag 4 maart 2007 22:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je moet de naam precies veranderen zoals het in de textfile staat.
Klopt.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:07 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Als je de playoff van de Conference North of South wint promoveer je naar de Conference National... misschien ligt Hayes net op de grens van de regio en is er een 'zuidelijker' team gedegradeerd uit de Conference National, waardoor je in de Conference North terecht bent gekomen?
Ik heb even in mijn potje gekeken naar Hayes, en die spelen al jaren in de ECS op een jaar na waarin ze in de ECN speelden, je kon dus wel eens gelijk hebben.
Kampioen geworden op de laatste speeldag..quote:Op zondag 4 maart 2007 21:12 schreef VinnieJones het volgende:
Kut verlies van Juve, nu wordt het spannend de laatste 4 weken
(zit ook nog s in de halve finale uefa cup en fina coppa italia..)
[afbeelding]
Ik vond die van Torpedo Moscow wel mooi eigenlijk.. alleen werkte de save game niet bij mijquote:Op maandag 5 maart 2007 14:46 schreef donroyco het volgende:
Iemand nog een idee voor een nieuwe challenge? Dan maak ik die wel
Finland ofzo?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:53 schreef sjimz het volgende:
Ik ben ook wel in voor een nieuwe challenge!
Misschien is het leuk om met een middelmatig land een groot toernooi proberen te halen wel leuk.
als het mogelijk mocht zijn, met een team uit india de asia cup winnen, + wereldkampioen worden...quote:Op maandag 5 maart 2007 15:03 schreef AminBen het volgende:
Kevlafik in ijsland![]()
maar moet weer de boeken in![]()
Je kan gelijk 0.2 erop zetten voor de bugs, de transferupdate van de officiele patch vind ik ruk, dus die moet je maar ergens anders van daan halen. Bijvoorbeeld die van Man Utd.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:19 schreef AminBen het volgende:
Ik ben trouwens zonder patch of update van de transfers enzo nog (0.1 was kut en speel de hele tijd met Dynamo dus tot dusver geen behoefte bij gehad)
Nu eerst 7.0.1 of gelijk 0.2?
okquote:Op maandag 5 maart 2007 15:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan gelijk 0.2 erop zetten voor de bugs, de transferupdate van de officiele patch vind ik ruk, dus die moet je maar ergens anders van daan halen. Bijvoorbeeld die van Man Utd.
Gebruik je een no-cd crack? Zo niet, misschien op verkeerde locatie geinstalleerd. Nog een keer checken dus en de juiste fm.exe file selecteren.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:16 schreef Cavalier1 het volgende:
ik heb de patch geinstalleerd, maar draai nog steeds versie 7.0.0 89297. Hoe kan dat?
Met uitschuifbaar dakquote:
Zijn zeker uit- en thuis wedstrijden, thuis staat je publiek erachter, probeer uit wat minder aanvallend te spelenquote:Op maandag 5 maart 2007 18:59 schreef Crack_david het volgende:
Weet iemand hoe ik de wisselvalligheid van mijn team kan verminderen?
de ene wedstrijd win ik met 5-0 dan verlies ik weer met 3-0, super frustrerend.. win liever alles met 1-0
idd, handbalzaaltjequote:
Wel eens van tweaken gehoord? Probeer het maar eens zowel tijdens als tussen de wedstrijden. Verplichte leeskost:quote:Op maandag 5 maart 2007 18:59 schreef Crack_david het volgende:
Weet iemand hoe ik de wisselvalligheid van mijn team kan verminderen?
de ene wedstrijd win ik met 5-0 dan verlies ik weer met 3-0, super frustrerend.. win liever alles met 1-0
IJsland, Ierland, Schotlandquote:Op maandag 5 maart 2007 14:46 schreef donroyco het volgende:
Iemand nog een idee voor een nieuwe challenge? Dan maak ik die wel
Ik gebruik wel een no cd crack. heb gewoon de patch geinstalleerd op de goede locatie en daarna opnieuw de crack gekopieerdquote:Op maandag 5 maart 2007 18:31 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Gebruik je een no-cd crack? Zo niet, misschien op verkeerde locatie geinstalleerd. Nog een keer checken dus en de juiste fm.exe file selecteren.
Zoek eens op 'TUG'.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:44 schreef stefmans het volgende:
Zijn er veel mensen die trainingsschema's maken, en hoe doe je dat makkelijk?
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mogelijke challenges:
Vaduz
Cisco Roma
Rayo (Vallecano)
Een club uit een lage divisie uit Scandinavië
KV Mechelen
mja volgens mij ooit eens 1 keertje in FM06.. maar dat weet ik niet zeker...quote:Op maandag 5 maart 2007 23:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Heeft er iemand ook maar OOIT 'n bezwaarschrift ingediend en deze gewonnen?
Ik snap niet dat ik nog in beroep ga, want 't heeft toch totaal geen nut
Als je een patch installeert dan heb je een nieuwe no cd crack nodig die geschikt is voor die versie. Ik zou het trouwens afraden bij dit spel, want er schijnt een bug te zijn dat transfergelden worden verdubbeld. Misschien dat dit bij een nieuwe crack voor 702 verholpen is, maar ik heb geen idee. Ik heb gewoon de cd maar gekocht, dat scheelt een hoop gezeik.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:25 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik gebruik wel een no cd crack. heb gewoon de patch geinstalleerd op de goede locatie en daarna opnieuw de crack gekopieerd
Ik heb wel tientallen xen gelijk gekregen in Mn murcia game...quote:Op maandag 5 maart 2007 23:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Heeft er iemand ook maar OOIT 'n bezwaarschrift ingediend en deze gewonnen?
Ik snap niet dat ik nog in beroep ga, want 't heeft toch totaal geen nut
Is al een oplossing voor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:36 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Als je een patch installeert dan heb je een nieuwe no cd crack nodig die geschikt is voor die versie. Ik zou het trouwens afraden bij dit spel, want er schijnt een bug te zijn dat transfergelden worden verdubbeld. Misschien dat dit bij een nieuwe crack voor 702 verholpen is, maar ik heb geen idee. Ik heb gewoon de cd maar gekocht, dat scheelt een hoop gezeik.
Kaimar Saag, Ats Purje, Gavin McCallum. 1 van die 3?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Die Watts kerel bestaat niet in mn game.. Die andere kerel speelt niet op een positie waar ik veel nodig heb... daar heb ik inmiddels al anderen gehaald.. ook een stuk jonger overigens
In de winterstop komt Junior Ross mijn selectie versterken... Helemaal gratis en voor niets..![]()
Cisco roma,'quote:Op maandag 5 maart 2007 22:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
![]()
Daar wil ik nog Bohemians (Ierland) en FC Brussels aan toevoegen.
Ik stel voor om in de vorm van een 'VBL-toernooi' een nieuwe challenge te kiezen.
Di Canio speelt daar nuquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Cisco roma,'
Italiaans neem ik aan?
Lijkt me leuk om met dat team kampioen te worden in italië![]()
Dan ga ik voor die challange- 100%quote:
Daar begint de challenge dan toch,,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Cisco Roma speelt Serie C.
eitje!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:42 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Daar begint de challenge dan toch,,
De kunst is dan om in 5 jaar bij de top van de Serie A te horen![]()
Binnen 5 jaar is wel te doen hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet,,
Het ging dr om dat je dan wel kunstig bezig bent![]()
Dat is een stukje moeilijker!.. Dan maar binnen 6 jaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat eitje valt wel mee hoor, volgens mij speelt Cisco zelfs in de Serie C2
Dan heb je:
C2 -> C1
C1 -> B
B -> A
En twee seizoen om bij te top te horen, ervan uitgaande dat je elk seizoen promoveert...
Wie maakt hem aan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is een stukje moeilijker!.. Dan maar binnen 6 jaar![]()
Jup idd...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als het maar niet zoveel spelers wordt, want ik ben van plan deze challenge te spelen op mijn slome pc...
Toch vind ik Rayo Vallecano toch n mindere uitdaging dan Cisco Romaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:49 schreef AminBen het volgende:
wat haat ik Italie![]()
bijf dan bij Rao Vallecano in Madrid![]()
Hayes is de grootste.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vaduz is misschien wel de grootste uitdaging, als je zo wil selecteren.
quote:AS Cisco Roma is een Italiaanse voetbalclub uit Rome die speelt in de Serie C2/C. De club is in 2004 ontstaan uit een fusie tussen AS Lodigiani en Cisco Calcio Roma. In het seizoen 2004/05, speelde de club nog onder de naam AS Cisco Lodigiani (in de Serie C2/B). De clubkleuren zijn rood, wit en groen.
Een oud-speler van Cisco Roma, is het jonge talent Andrea Russotto. Hij werd destijds gehuurd van stadsgenoot Lazio Roma. Momenteel speelt de aanvallende middenvelder bij Treviso in de Serie A, ook op huurbasis van Lazio.
Voor het seizoen 2006/2007 heeft Cisco Roma de voetballer Paolo Di Canio gecontracteerd. Deze speler kwam de afgelopen jaren meerdere keren in opspraak vanwege zijn gedrag op het voetbalveld. Het afgelopen seizoen maakte hij een Hitler-groet nadat hij een doelpunt had gemaakt in de beladen Romeinse Derby tussen Lazio Roma en AS Roma.
Toen ik vorig jaar in Rome was, heb ik weinig lekkere chicks gezien hoor. En die paar die er waren, waren toeristenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Rome is een mooie stad, met lekkere chicks en lekker eten. Mijn keuzes waren Cisco en Bohemians uit Dublin, dus ik stem voor.
Ik kijk er met een andere 'bril' na. Mijn ex is namelijk een Italiaanse die sprekend op Giorgia Palmas lijkt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Toen ik vorig jaar in Rome was, heb ik weinig lekkere chicks gezien hoor. En die paar die er waren, waren toeristenEten was zeker wel ok, tho
Dat is misschien wel wat voor de volgende FM, hoe beter je bent als manager hoe beter de managersvrouwen wordenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik kijk er met een andere 'bril' na. Mijn ex is namelijk een Italiaanse die sprekend op Giorgia Palmas lijkt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Een beetje offtopic![]()
Hmmm,,, boeiend ook die challenge, ik ga zowiezo een game met Cisco Roma beginnenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:43 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dat is misschien wel wat voor de volgende FM, hoe beter je bent als manager hoe beter de managersvrouwen worden![]()
Balen dat 't je ex is danquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik kijk er met een andere 'bril' na. Mijn ex is namelijk een Italiaanse die sprekend op Giorgia Palmas lijkt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Een beetje offtopic![]()
Ben Hur is ook een voetbalclubquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:02 schreef TFFKABH het volgende:
In de categorie slechte woordgrappen:
[afbeelding]
Weet ik, wel je vorige usernaam als ik je ondertitel mag geloven.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:48 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Zie het ja, Ben Hur de Rafaela.
Maar dat is niet mn echte naam hoor![]()
Klopt, maar daarvan was ik het password kwijt en het e-mailadres dat ik had opgegeven had ik niet meer.. vandaar The Fokker Formerly Known As Ben_Hurquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Weet ik, wel je vorige usernaam als ik je ondertitel mag geloven.
Cisco is goed!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef donroyco het volgende:
@ sjimz check PM
Cisco Roma de nieuwe challenge?
Cisco Roma is geniaalquote:Op woensdag 7 maart 2007 07:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Cisco is goed!
En ik zal vanavond mijn avatar kleiner maken
Ik ga nu eerst werken
En 3-1 gewonnen!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Met Metz is voorronde CL zeker! Ik mag nu met Toulouse gaan uitvechten in een directe confrontatie wie er 2e wordt. Bij gelijkspel of winst word ik 2e, ik heb het thuisvoordeel.
Toen Riemer bij mij vertrok kreeg ik ene Richard Smulders terug.. hij is ontzettend blij met de goede prestaties, maar heeft geen cent extra in de club gestoken.. je moet dus even geluk hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn voorzitter gaat weg. Ben benieuwd.
Ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:07 schreef AminBen het volgende:
Mocht ik Cisco Roma gaan managen dan is het eerste wat ik doe die fascist eruitgooien. [afbeelding]
[afbeelding]
Speel met een middenveld van Beckham, van Bommel, Raul en van Persie.quote:
Ze vallen eigenlijk wat tegen. De twee grotere talenten Franck en Meja heb ik verhuurdquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nog steeds weinig Spanjaarden. Waar zijn die ubertalentjes uit de Real-jeugd?
Franck is toch geen Spanjaard?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:24 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Ze vallen eigenlijk wat tegen. De twee grotere talenten Franck en Meja heb ik verhuurd
En ik maar denken dat Mark van Bommel een hekel heeft aan Real.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:36 schreef waterreus23 het volgende:
was wat namen vergeten
Mijn selectie:
Doelmannen: Gianluici Buffon, Huerelho Gomes, Tim Krul
Verdedigers: Cicinho, Fabio Cannavaro, Khalid Boulahrouz, Robert Carlos, Alex, Urby Emanuelson, Sergio Ramos, Fransesco Pavon, Marco Matterazi, Michel Salgado, Allesier del Horno
Middenvelders: David Beckham, Mark van Bommel, Raul, Robin van Persie, Wesley Sneijder, Ibrahim Affelay, Ismael Aissati (verhuurd aan Sevilla), Stijn Schaars (verhuurd aan Feyenoord), Emerson
Aanvallers: Robinho, Ronaldo, Ruud van Nistelrooij, Jeses Navas
Aardig wat Nederlanders
Met middelgroot speel ik nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb gekozen voor alleen Italië met een middelgrote spelersdatabase. Alleen Italië omdat je toch niet van club zal veranderen. Iemand een goede plek om up te loaden?
Standaardtalentenjunk!quote:
Bij middelgrote database heb je juist alleen maar de standaard talenten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Standaardtalentenjunk!dit maakt de uitdaging voor jou alleen maar groter
Niet iedereen heeft zo'n goede pc als jij. Mijn pc zal hier namelijk al moeite mee hebben (4 competities).
Je moet wel versie 702 hebben om te spelen denk ik.
Geen idee hoe precies, maar blijkbaar deels met gespeelde wedstrijden (wat ook best logisch is)quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:04 schreef thettes het volgende:
Iemand enig idee hoe je "reputatie/ervaring" wordt gerekend? Ben een nieuwe game begonnen met als enige baan coach van Chili. Ik doe het goed (halve finale copa america, en daarin het brazilie lastig gemaakt), ben ondertussen bijna een jaar coach, maar heb natuurlijk toch weinig wedstrijdengespeeld. Gevolg? Zelfs in de engelse 2e divisie lachen ze me uit als ik solliciteer.
Misschien even handig om te vermelden welke updates etc. je hebt gebruiktquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
De Savefile voor de Cisco Roma challenge
Manager > Optiesquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:12 schreef stefmans het volgende:
Hoelaat je iemand vriendschappelijke wedstrijden regelen?
Dankquote:
Eddie Johnson voor in de spits, Sidnei achterin en Renato Augusto voor op 't middenveld. Dan ben je 3 geweldige talenten verder en je kunt ze eigenlijk meteen inpassenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:38 schreef donroyco het volgende:
Iemand nog een suggestie voor mijn ManUtd? Transferbudget is 46 mln...
[afbeelding]
Alan Smith, Louis Saha & Fangzhuo staan op de transferlijst.. presteren zeer matig...
Stuart Downing op links. En Giggs is oud, Degré onervaren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:38 schreef donroyco het volgende:
Iemand nog een suggestie voor mijn ManUtd? Transferbudget is 46 mln...
[afbeelding]
Alan Smith, Louis Saha & Fangzhuo staan op de transferlijst.. presteren zeer matig...
Reputatie is voor het allergrootste deel afhankelijk van de hoeveelheid grote prijzen je gewonnen hebt. (echter, een prijs NET NIET halen betekend gewoon dat je hem helemaal niet haalt voor je repquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:04 schreef thettes het volgende:
Iemand enig idee hoe je "reputatie/ervaring" wordt gerekend? Ben een nieuwe game begonnen met als enige baan coach van Chili. Ik doe het goed (halve finale copa america, en daarin het brazilie lastig gemaakt), ben ondertussen bijna een jaar coach, maar heb natuurlijk toch weinig wedstrijdengespeeld. Gevolg? Zelfs in de engelse 2e divisie lachen ze me uit als ik solliciteer.
Jammer, Copa America winnen met chili is nou niet echt een eitjequote:Op woensdag 7 maart 2007 23:31 schreef MazeMouse het volgende:
[..]
Reputatie is voor het allergrootste deel afhankelijk van de hoeveelheid grote prijzen je gewonnen hebt. (echter, een prijs NET NIET halen betekend gewoon dat je hem helemaal niet haalt voor je rep)
En uberhaupt VEEL wedstrijden als winnend manager afsluiten doet ook goed
patch 702, staat een paar posts hoger.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien even handig om te vermelden welke updates etc. je hebt gebruikt
(en wat is het doel?)
ik doe deze keer wel mee, na 16 seizoenen dezelfde club wil ik wel even wat anders....quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:50 schreef andre347 het volgende:
Wie doen er allemaal mee, als er veel aan meedoen wil ik misschien ook wel een poging doen
gaat iedereen met deze save-game beginnen of zijn er andere die een grotere database nemen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
De Savefile voor de Cisco Roma challenge
Ik neem natuurlijk de huge database!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:51 schreef CittaR het volgende:
[..]
gaat iedereen met deze save-game beginnen of zijn er andere die een grotere database nemen?
Lees de regels... misschien staat daar wat in...quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:24 schreef AirRaid het volgende:
waar slaat dit nou weer op
moet in de fianle van de playoff voor promotie naar de eredivisie tegen excelsrior
uit verlies ik met 2-1 en thuis win ik met 2-0. moet e alsnog een derde wedstrjd gespeeld worden, die bovendie ook nog bij excelsior gespeeld word
zie nergens staan dat je beide wedstrijden moet winnenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lees de regels... misschien staat daar wat in...
iddquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:09 schreef CittaR het volgende:
mag je bij Cisco Roma nou geen 1 non-EU speler contracteren?
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:55 schreef sjimz het volgende:
Mooie banner weer royco
Di Canio vlamt bij mij al weer als vanouds![]()
Alleen Italie. En managerervaring op automatisch.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor![]()
![]()
Ben nog niet met de game begonnen.. welke landen zijn geselecteerd (criteria dus voor het starten van een eerlijke strijd)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |