Hahaha, dit ken ik.. Ik heb weleens staan afwassen met de laptop ernaastquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:38 schreef DainBramage het volgende:
Geweldig dit....Brian met de bek vol tanden.
Ik neem de Laptop mee naar de douche (net buiten de cabine) omdat ik de rest van het gesprek wil volgen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:38 schreef DainBramage het volgende:
Ik neem de Laptop mee naar de douche (net buiten de cabine) omdat ik de rest van het gesprek wil volgen.
.... zucht .. zit niks anders op. Goddank bestaat YouTube ook nog ..... en zo kan ik het toch nog een beetje inhalen wat er voorgevallen is. Eric is wel scherp trouwens ... Brian zit weer in zijn loop.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:36 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Dat had ik ook... nu stream ik gewoon de hele dag..
maar doet hij helaas wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:39 schreef PokerJoker het volgende:
He lekker, brian laat z'n kleine troefje die hij gister van zin bezoek in handen kreeg gelijk zien.....goeie zaak
Hoeft eric de schijn niet meer op te houden
Wat doe je allemaal om niks te missen, hoe verslaafd ben je?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:39 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Hahaha, dit ken ik.. Ik heb weleens staan afwassen met de laptop ernaast
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:41 schreef maikel112 het volgende:
toen strax las ik dat brian op was gestaan om iets uit z'n broek te halen.
Hij was zeker de verkregen ongebruikte condoom aan het verduisteren?
Nee toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:42 schreef dieenebart het volgende:
zegt Amanda nu dat ze wil dat Brian er uit gaat??!!
![]()
![]()
![]()
niet gehoordquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:42 schreef dieenebart het volgende:
zegt Amanda nu dat ze wil dat Brian er uit gaat??!!
![]()
![]()
![]()
Ik kon er niets van verstaan, maar had wel het gevoel dat ik erbij was.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:38 schreef DainBramage het volgende:
Gescripte shit allemaalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:43 schreef Pleione het volgende:
gaat eric echt huub eruit stemmen??
Kut, heb ik het verkeerd gehoord? Ik dacht dat ze zei: "Ik wil niet dat jij (eric) eruit gaat, maar dat jij gaat (waarbij ik dacht dat ze Braindead bedoelde)."quote:
Het gaat om een miljoen en een villa, niet om wie je beste vriendje is!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:43 schreef Lieve het volgende:
Als Eric Huub eruit stemt...... ben ik wel heel klaar met hem. Heel klaar met dit spel.... heel klaar met alles. Want dit is absoluut onbegrijpelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |