Hahaha, dit ken ik.. Ik heb weleens staan afwassen met de laptop ernaastquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:38 schreef DainBramage het volgende:
Geweldig dit....Brian met de bek vol tanden.
Ik neem de Laptop mee naar de douche (net buiten de cabine) omdat ik de rest van het gesprek wil volgen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:38 schreef DainBramage het volgende:
Ik neem de Laptop mee naar de douche (net buiten de cabine) omdat ik de rest van het gesprek wil volgen.
.... zucht .. zit niks anders op. Goddank bestaat YouTube ook nog ..... en zo kan ik het toch nog een beetje inhalen wat er voorgevallen is. Eric is wel scherp trouwens ... Brian zit weer in zijn loop.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:36 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Dat had ik ook... nu stream ik gewoon de hele dag..
maar doet hij helaas wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:39 schreef PokerJoker het volgende:
He lekker, brian laat z'n kleine troefje die hij gister van zin bezoek in handen kreeg gelijk zien.....goeie zaak
Hoeft eric de schijn niet meer op te houden
Wat doe je allemaal om niks te missen, hoe verslaafd ben je?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:39 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Hahaha, dit ken ik.. Ik heb weleens staan afwassen met de laptop ernaast
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:41 schreef maikel112 het volgende:
toen strax las ik dat brian op was gestaan om iets uit z'n broek te halen.
Hij was zeker de verkregen ongebruikte condoom aan het verduisteren?
Nee toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:42 schreef dieenebart het volgende:
zegt Amanda nu dat ze wil dat Brian er uit gaat??!!
![]()
![]()
![]()
niet gehoordquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:42 schreef dieenebart het volgende:
zegt Amanda nu dat ze wil dat Brian er uit gaat??!!
![]()
![]()
![]()
Ik kon er niets van verstaan, maar had wel het gevoel dat ik erbij was.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:38 schreef DainBramage het volgende:
Gescripte shit allemaalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:43 schreef Pleione het volgende:
gaat eric echt huub eruit stemmen??
Kut, heb ik het verkeerd gehoord? Ik dacht dat ze zei: "Ik wil niet dat jij (eric) eruit gaat, maar dat jij gaat (waarbij ik dacht dat ze Braindead bedoelde)."quote:
Het gaat om een miljoen en een villa, niet om wie je beste vriendje is!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:43 schreef Lieve het volgende:
Als Eric Huub eruit stemt...... ben ik wel heel klaar met hem. Heel klaar met dit spel.... heel klaar met alles. Want dit is absoluut onbegrijpelijker.
in tactische volgorde bij brian op audientiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze worden allemaal 1 voor 1 losgelaten door DGK_REDACTIE.
als ik nie om 0.00 naat me vriendin lig krijg ik klappenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:43 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Ik kon er niets van verstaan, maar had wel het gevoel dat ik erbij was.
Ik ben ziek he ?
FF de aandacht af van Billie, handig toch?quote:
geloof ik geen bal van... maar zelfs als dat wel zou gebeuren, shit happens.. had huub maar het spel slimmer moeten spelen toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:44 schreef Dogga het volgende:
waarom stessen jullie als eric zegt dat hij huub er uit gaat stemmen?
geloven jullie dat nou echt?
verkeerd gehoort ( slik jij brianpillen? ) Ze willen Huub eruit. Brian pleasen natasja pleasen. Ik snap die domme mensen niet. Ik snap niet dat ze met de slang meegaan. Echt niet!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kut, heb ik het verkeerd gehoord? Ik dacht dat ze zei: "Ik wil niet dat jij (eric) eruit gaat, maar dat jij gaat (waarbij ik dacht dat ze Braindead bedoelde)."
Samen met de vriend van Amanda.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:45 schreef Scrupules het volgende:
komt de vriend van die griekse nou binnen?![]()
Ja hetzelfde met Brian en Natasia.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:46 schreef Heathen het volgende:
Eric weet dat als hij Huub er in laat hij met Huub en Silvia tot het einde blijft zitten itt als hij huub wegstemt.
Brian heeft sex gehad met een Griekse danseres die gisteravond met een band mee was.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:46 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
GoedemorgenIk heb blijkbaar weer van alles gemist. Kan iemand mij in het kort vertellen wie met wie sex heeft gehad?
*zoekt doosje, leest bijsluiter, flikkert pillen weg, belt ambulance, laat in ziekenhuis oren uitspuiten*quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:46 schreef Lieve het volgende:
[..]
verkeerd gehoort ( slik jij brianpillen? ) Ze willen Huub eruit. Brian pleasen natasja pleasen. Ik snap die domme mensen niet. Ik snap niet dat ze met de slang meegaan. Echt niet!
Brian met een griekse hoer . Periodquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:46 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
GoedemorgenIk heb blijkbaar weer van alles gemist. Kan iemand mij in het kort vertellen wie met wie sex heeft gehad?
Oke Thnxquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Brian heeft sex gehad met een Griekse danseres die gisteravond met een band mee was.
Verder heeft Amanda met Eric, Huub en een jongen van die band gezoend.
En Huub heeft nog gezoend met een andere danseres die ook met die band mee was.
That's it.
Niet echt, die laten hem met gemak vallen. Daarbij weet Eric dat hij lekker kan keten met Huub in die tussentijd en gezellig kan kletsen met Silvia. Dat zie ik hem bij die twee niet doen en dat vind hij ook wel degelijk belangrijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:47 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Ja hetzelfde met Brian en Natasia.
Juist, ik ben er dan ook voor 100% van overtuigt dat Huub blijft. Eric stemt hem er niet uit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:46 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Griekse hoerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Brian heeft sex gehad met een Griekse danseres die gisteravond met een band mee was.
Verder heeft Amanda met Eric, Huub en een jongen van die band gezoend.
En Huub heeft nog gezoend met een andere danseres die ook met die band mee was.
That's it.
Hear Hearquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:49 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Juist, ik ben er dan ook voor 100% van overtuigt dat Huub blijft. Eric stemt hem er niet uit.
jamer dat ze er weer is. Ik ga douchen,quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Oh jee, Nastasia is wel terug. Dus geen herhaling van de film van haar vertrek.
Ik hoop dat je gelijk krijgt. dit gesprekje maakt me niet echt blij.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:49 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Juist, ik ben er dan ook voor 100% van overtuigt dat Huub blijft. Eric stemt hem er niet uit.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
jamer dat ze er weer is. Ik ga douchen,![]()
(log strax wel weer in op De Flauwe Zooi)
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
*zoekt doosje, leest bijsluiter, flikkert pillen weg, belt ambulance, laat in ziekenhuis oren uitspuiten*
Ik lig ernaast met een laptopquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:45 schreef maikel112 het volgende:
[..]
als ik nie om 0.00 naat me vriendin lig krijg ik klappen![]()
Ik denk de stemronde waarvoor de meeste miljonairs kiezen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:51 schreef Kaat38 het volgende:
Oke, vraag het toch even.
Huub heeft als eerste een stemronde gevraagd voor Natasia.
Welke stemronde gaat nu door, die voor hem of voor Natasia.
daar moet unaniem over gestemd worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:51 schreef Kaat38 het volgende:
zou een stunt wezen hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:51 schreef Kaat38 het volgende:
Daarover zal eerst gestemd moeten worden. Ze moeten dan met meerderheid beslissen voor welke exit gestemd gaat worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:51 schreef Kaat38 het volgende:
Die vooraf stemming is met meerderheid - niet unaniemquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:52 schreef petraa het volgende:
[..]
daar moet unaniem over gestemd worden.
Haar moederquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:53 schreef Alfaro het volgende:
Met wie belde zdngmw in Suriname, die persoon noemde haar toch echt Natasja....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |