Dat punt had ik vorige week al bereiktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:28 schreef LuNaTiC het volgende:
Het is eindelijk gebeurd, maar ik vind Brian nu officieel walgelijker dan Natasia
Maak een fobo, Ian....... in een wippie gebeurd!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:32 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
mijn mailadres staat in mn profiel...maar mag de rest niet zien wat ze in huis halen dan?
in dat huis kunnen we je ook van alle kanten zienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Maak een fobo, Ian....... in een wippie gebeurd!![]()
ECHT?!??!?!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zei die net tegen Huub in de gameroom. Ik heb met een vrouw gebekt, is ook leuk.![]()
Dat dacht ik ook te horen idd, bij deze door een tweede bevestigd dus. Eric heeft met Amanda zitten tongen.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:34 schreef scanman01 het volgende:
Eric en Huub. Ik vind ze opeens geweldig samen
Die moeten er maar tot het einde in blijven.
Lieverd, ik ben ECHT te lui om een fobo aan te maken,quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:32 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
mijn mailadres staat in mn profiel...maar mag de rest niet zien wat ze in huis halen dan?
Hij heeft met Amanda gezoend...... de foto's staan in een COS of wat geledenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zei die net tegen Huub in de gameroom. Ik heb met een vrouw gebekt, is ook leuk.![]()
Logische, z'n eigendom is weggelopen. Dit soort mannetjes mogen neuken wie ze willen, maar als hun eigendom maar vreemd kijkt naar een man slaan ze haar meteen het ziekenhuis in. Hij zei het zelf ook al "ik sla haar helemaal verrot", maar NatasJa hield hem tegen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:29 schreef agter het volgende:
brian heeft het er echt moeilijk mee.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dat jij ook graag in de douche genom'n wilde word'n.![]()
Tiet veur een ekkedemie!quote:
Muppet, 1 minuut en het is klaar!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben ECHT te lui om een fobo aan te maken,
Laat staan dat ik enig idee heb hoe ik een foto post...
Ik lees al een jaar of 5 mee op fok! maar ik ben pas een maand of 2 geregistreerd hier ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |