quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:29 schreef tipsch het volgende:
Volgens mij is Huub geïnstrueerd geen heibel te schoppen vanavond, hoe zit dit?
Dan is het te laat!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:30 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub wacht tot Brian naar hem toe komt of tot aan het ontbijt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:29 schreef agter het volgende:
brian heeft het er echt moeilijk mee.
mijn mailadres staat in mn profiel...maar mag de rest niet zien wat ze in huis halen dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
PM me met je mail adres voor een foto![]()
O RLY?!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Eric heeft met een vrouw gebekt.
hmm of Huub wil eerst met aDEL in nuchtere toestand spreken, zou op zich verstandig wezen om haar naar zijn zijde te krijgenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:30 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub wacht tot Brian naar hem toe komt of tot aan het ontbijt.
Volgens mij laat Huub het nu bewust rustig. Te harder gaat het knagen bij Brianquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij wil wel, maar Natasia is constant in de buurt dus dan lukt het niet
Dat jij ook graag in de douche genom'n wilde word'n.quote:
dan was het mijn zus niet meer......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:31 schreef XiChico het volgende:
Als dat mijn zus was was ik nu naar Eemnes gegaan om haar uit de kooi te rukken.Maar het is wel mooie tv.
Aahh nee toch......whahahahaah!quote:
How disgustingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Eric heeft met een vrouw gebekt vanavond.
Je bedoelde "alleen kussen" ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dat jij ook graag in de douche genom'n wilde word'n.![]()
Ja Huub gaat Amanda hopelijk laten inzien hoe Brian manipuleert en liegt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm of Huub wil eerst met aDEL in nuchtere toestand spreken, zou op zich verstandig wezen om haar naar zijn zijde te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |