En ze heeft hardhandig de douchewand gevoeld. (fysiek geweld??)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:25 schreef DainBramage het volgende:
@TT
Wat betreft wat die Griekse gevoeld heeft, heb je misschien wel gelijk.
En dan erachteraan meteen Huub die Amanda zegt dat hij écht GEEN sex met haar gaat hebben in deze toestand.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:24 schreef LuNaTiC het volgende:
Redactie, wordt het niet eens tijd voor een reality check, ff het filmpje van Brian in de douche draaien met iederen op de bank?
Eens.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:26 schreef Gigageil het volgende:
Huub heeft Brian een Psychische-kaakslag geven![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar is zojuist voor gezorgd, maar ik ga dat hok niet in zonder steun van "mijn" fokkerts.
zie je er wel een beetje goed uit....het oog wil ook watquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar is zojuist voor gezorgd, maar ik ga dat hok niet in zonder steun van "mijn" fokkerts.
Indeed, dus mocht er ooit een fokker in de kooit belanden: Hou je alcohol consumptie in de gaten!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Huub was vanancht helemaal nuchter natuurlijk en laat dat nou echt zijn enorme kracht te zijn geweest. Hopelijk gaat hij zich dat zelf ook rrealiseren. Als je nuchter bent en de rest dronken, ben je ENORM in het voordeel!
Jawel...het was wel te filmen!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:24 schreef Tissik het volgende:
Wat is de Brian gestoord zeg, echt niet te filmen!!!! Hij verwijt Amanda wat hij zelf heeft gedaan! Wat een RANDDEBIEL!!!
Anders is er vast wel iemand anders die zo behulpzaam is, dit kan die natuurlijk nooit geheim houden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:27 schreef Sug4r het volgende:
Die familie van Amanda kan toch doorgeven aan haar dat Brian niet alleen gekust heeft
Hij heeft met veel voorsprong gewonnen. Zojuist zei hij tegen Eric : "Het is gelukt. Ik wilde 'n keer Amanda in m'n bed en Brian er zo snel mogelijk bijhalen"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Huub was vanancht helemaal nuchter natuurlijk en laat dat nou echt zijn enorme kracht te zijn geweest. Hopelijk gaat hij zich dat zelf ook rrealiseren. Als je nuchter bent en de rest dronken, ben je ENORM in het voordeel!
Precies, wanneer hij dronken was geweest had hij hoogstwaarschijnlijk met Amanda in het bed gedoken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Huub was vannacht helemaal nuchter natuurlijk en laat dat nou echt zijn enorme kracht te zijn geweest. Hopelijk gaat hij zich dat zelf ook rrealiseren. Als je nuchter bent en de rest dronken, ben je ENORM in het voordeel!
Komt hopelijk nog.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian is een lafaard, probeert hij dronken Amanda te manipuleren en regeren. Tegen nuchtere Huub durft hij niet een discussie aan te gaan.
Ik denk dat het plan al in werking is gezet .....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:29 schreef tipsch het volgende:
Volgens mij is Huub geïnstrueerd geen heibel te schoppen vanavond, hoe zit dit?
hoe laat is het ontbijt eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:28 schreef Ricard0j het volgende:
Zooo dit wordt genieten morgen tijdens het ontbijt.. Amanda zal vast wel vragen wat er waar is van wat Brian gezegd heeft.
Hij wil wel, maar Natasia is constant in de buurt dus dan lukt het nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:29 schreef tipsch het volgende:
Kan idd niet anders,,,,deze kans krijgt ie nooit meer!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:29 schreef tipsch het volgende:
Ik denk dat Huub wacht tot Brian naar hem toe komt of tot aan het ontbijt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:29 schreef tipsch het volgende:
ik wordt dit gezeik ook helemaal zat met die zogenaamde scripts etc..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:29 schreef tipsch het volgende:
Helemaal gelijk!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Huub was vannacht helemaal nuchter natuurlijk en laat dat nou echt zijn enorme kracht te zijn geweest. Hopelijk gaat hij zich dat zelf ook rrealiseren. Als je nuchter bent en de rest dronken, ben je ENORM in het voordeel!
PM me met je mail adres voor een fotoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:28 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
zie je er wel een beetje goed uit....het oog wil ook wat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |