Fix eerst je server evenquote:
Eeen hoertje hoef je niet te schaken, zeker niet als Tapla de bill betaalt...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:55 schreef Maanvis het volgende:
nu krijgt huub de afdankertjes van brian.. brian zelf heeft een veel mooier meisje weten te schaken
Maar dat meisje waar Brian mee zoent daar heeft hij geen fuck mee voor de rest. Hij heeft/had wat met Amanda...hij waarschuwde Amanda voor Huub..en nu heeft Huub Amanda...dat is een mes in zijn rug. Die word nog wel para.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:55 schreef Maanvis het volgende:
nu krijgt huub de afdankertjes van brian.. brian zelf heeft een veel mooier meisje weten te schaken
Hoezo dan?quote:
Die blonde had Huub al gehad hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:55 schreef Maanvis het volgende:
Jaap doet net alsof hij gedronken heeft...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:55 schreef avonne het volgende:
Huub ruzie met Jaap
Helaas,helaas....zelfde laken een pak!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Fix eerst je server even![]()
3 schermen, kan ik ook![]()
Die is nooit over iemand heen waar hij bij gehijgd heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:55 schreef pronkjewail het volgende:
Jongens, dit wordt RUZIE!
Tenzij brian echt over Amanda heen is...
Amanda heeft voor zover ik heb kunnen tellen met alle mannen daar gekust, behalve met die pizzaboer in de paardenstal.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:56 schreef Pulu het volgende:
Ok ik ben ff heel vervelend...maar kan iemand me iets ophelderen....ze hadden een bandje of zo vandaag. maar volgens zie ik alle danseressen intiem worden met miljionairs...en Amanda kust met Huub...
Holla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |