PARTYYYYYYYYYYYYquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:49 schreef Tomsky het volgende:
Sorry guys,
kom net redelijk beneveld thuis...
Zie ik zevendubbel of zitten er te veel mensen in het zwembad???
Enne hoezo dan???
Eric is naakt en volgens mij heeft hij geen roze badjas.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als je roze ziet is het toch gewoon steeds Eric![]()
Absoluut niet en dat is het vreemde. Als Huub een beetje moeite doen ligt hij zo met haar in bedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:47 schreef Sug4r het volgende:
Ik dacht dat Amanda zo'n hekel aan Huub had![]()
Ga maar even een kan koffie zetten, dit is nog lang niet afgelopenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:49 schreef Tomsky het volgende:
Sorry guys,
kom net redelijk beneveld thuis...
Zie ik zevendubbel of zitten er te veel mensen in het zwembad???
Enne hoezo dan???
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:51 schreef Dogga het volgende:
amanda zoent huuuuuuub
Net nadat ik dit typ zie ik Amanda en Huub tongen op de streamsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut niet en dat is het vreemde. Als Huub een beetje moeite doen ligt hij zo met haar in bed
Ik zat al een uur zoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:51 schreef Apple-tje het volgende:
WOW! Huub en Amanda??? IK WIL NAAR BED!
Die gast zou niet misstaan in het BAN groepje.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:50 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Ik ben niet bang voor paarden, maar als ze dan zo'n trap geven, dan dan dan dan ben ik eigenlijk wel heel bang voor paarden.. kluns.
Jij kijkt daar anders tegenaan als ik en daar scoort ze bij mij geen punten mee. Touwtjes in handen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:45 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik vind Amanda wel leuk. Ze is nog jong, pakken wat je pakken kan en doen wat je wilt. Als je tieten op de grond hangen dan is het tijd om je te gedragen. Zoals ze nu doet doet mijn beste vriendin ook altijd met uitgaan. Ik vind het stoer, ze houdt de touwtjes in handen en doet wat ze wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |