Als de muziek is afgelopen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Als dit niet uitloopt op een rel nacht weet ik het ook niet meer...
huub heeft al iets geregeldquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:04 schreef partyyboyy het volgende:
En Huub loopt met z'n geile pik alle wijve te checke, maar hij gaat niks regelen.
Helaas, dan Gaby maar weer uitnodigen
Ik dus niet, maar ik blijf ECHT zittenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat ben ik blij dat ik morgen vrij ben![]()
Gaat zeker nog gebeurenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef GodsSon het volgende:
Nu amanda nog met een van die vrouwen...
Lekker hequote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat ben ik blij dat ik morgen vrij ben![]()
Haha godzijdank doet ie t weer. Laatst met dat grote zwarte gat van Japijo in beeld crashte ie en deed ie t de volgende morgen pas weerquote:
Kappe nou!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef GoldenGuy het volgende:
Dadelijk gaan Natasja en Amanda nog tongen.... ik voel het aan me water....
Snel editten hequote:
Wordt er ook eentje wakker.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Dit heeft de potentie om een orgie te worden
Nee gvd top-topic-opener, hier blijven.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef Judah het volgende:
Godverdorie, ik meldde al dat ik om 22.14u wilde gaan slapen, zo net weer... maar toch. Elke keer gebeurt er wat![]()
22.14 is uberhaupt een rare tijd om te gaan slapen, gewoon hele of halve uren!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef Judah het volgende:
Godverdorie, ik meldde al dat ik om 22.14u wilde gaan slapen, zo net weer... maar toch. Elke keer gebeurt er wat![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef pronkjewail het volgende:
Eric is LEUK!
ik vond hem in eerste instantie heel leuk, toen tegenvallen, maar ik vind hem onderhand echt hartstikke leuk! Als Huub niet wint, mag de villa wat mij betreft naar hem!
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:17 schreef mootie het volgende:
[..]
22.14 is uberhaupt een rare tijd om te gaan slapen, gewoon hele of halve uren!
Jaaaaa!!! Dan wordt Brian ECHT gek.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:16 schreef farceman het volgende:
Huub man grijp je kans! Amanda zoent dadelijk nog met die pizzaboer!
Vind ik ook hoor, zo vaak is het geen feest in het huis.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:14 schreef grazygirl het volgende:
ik moet wel lachen om amanda eigenlijk, ze is lekekr bezig![]()
![]()
![]()
[..]
Zoals hij achter Nena aan huppelde, zo is hij nog geen moment bij Amanda geweest dus meer dan zijn neukpop is ze niet voor hem, alleen zal hij er misschien wel van balen dat ze totaal geen verovering voor hem isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:14 schreef havefun het volgende:
[..]
Hoezo een rel nacht. Amanda is gewoon een slet dat weet Brian ook wel dus die zal dit allemal niet zo serieus nemen natuurlijk.
precies mijn gedachtequote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:18 schreef agter het volgende:
die blonde lijkt net of ze aan de heroine is of zo.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Moet nou toch echt niet gekker worden .....
[afbeelding]
Hij gaat weer helemaal los!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:16 schreef beequeen het volgende:
Gezelligheid kent geen tijd.
[afbeelding]
Ik dacht aan de cocaïne.quote:
Merk: Fatboyquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Te Koop : ZITZAK, zgan
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:17 schreef mootie het volgende:
[..]
22.14 is uberhaupt een rare tijd om te gaan slapen, gewoon hele of halve uren!
Da's niet de lekkerste van het stel. Daar mag Jaap wel mee.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's niet de lekkerste van het stel. Daar mag Jaap wel mee.![]()
als die blonde de nieuwe bewoonster is, dan heeft ze de zelfde hulp als Jaap nodig:quote:
Tijd om naar de opticien te gaan...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:19 schreef havefun het volgende:
Die met die zwarte haren moet echt in het huis blijven!
Wat vrouwelijk schoon kunnen ze op dit moment wel gebruiken.
En de redactie ookquote:
Ik vind haar lief. Als je in DGK zit hoef je niet per definitie de snol uit te hangen en dat doet zij ook niet.quote:
hij heeft gewoon geen vriendenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap is no friend of mine, maar dit vind ik wel een beetje zielig voor hem.
Iedereen gaat los, en hij zit er maar een beetje voor niets bij...
Ik bedoel die nu met Brian danst op de biljart tafel he>quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:21 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Tijd om naar de opticien te gaan...
zegt wie?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia is zo ongeveer de enige bewoner die nog met niemand heeft gezoend vanavond.
Heeft Syl staan zoenen dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia is zo ongeveer de enige bewoner die nog met niemand heeft gezoend vanavond.
Wat wil je met zo'n stud als Wilgootjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Je moet het zelf ook een beetje feest maken he? Soms verkeer je nu eenmaal in een situatie waarin je gewoon schijt eraan moet hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Cora (van Mora?) kan trots op hem zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier insgelijks, ik blijf nog wel ff op iigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:21 schreef beequeen het volgende:
Ben ik blij dat ik geen Cossen bij hoef te lezen, ik blijf er echt bij![]()
Dat weet ik zo net nog niet, ze was een aardig tijdje buiten beeld, dus wie weetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
ken dat gevoel. Maar ga nu toch echt slapen! Lees het morgen wel. Alvast dank aan de nachtbrakers!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef Judah het volgende:
komt ie.........gaat ie toch lekker naar huis!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
I know, maar als hij niets doet blijft dat ook zo...quote:
waarom heeft die griet een slipje aan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
Waarom heeft die griet geen zwarte slip aan?
Ik denk dat Jaap bij het woord 'feesten' meer denkt aan lam aan de bar hangen en meebrullen met André Hazes of zo. Dit is gewoon echt NIET zijn ding.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:22 schreef Heathen het volgende:
[..]
Je moet het zelf ook een beetje feest maken he? Soms verkeer je nu eenmaal in een situatie waarin je gewoon schijt eraan moet hebben.
Valt niet op dat er ook niemand naar hem gaat.... dat zegt veel. Hij moet gewoon wat losser worden, en niet als zo'n zoutzak erbij gaan zitten met die uitstraling...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
I know, maar als hij niets doet blijft dat ook zo...
Kan er niets aan doen, ik vind het zielig...![]()
Ik vind je normaal al lekker posten, maar nu...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:23 schreef Villalux het volgende:
[..]
komt ie.........gaat ie toch lekker naar huis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |