als die blonde de nieuwe bewoonster is, dan heeft ze de zelfde hulp als Jaap nodig:quote:
Tijd om naar de opticien te gaan...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:19 schreef havefun het volgende:
Die met die zwarte haren moet echt in het huis blijven!
Wat vrouwelijk schoon kunnen ze op dit moment wel gebruiken.
En de redactie ookquote:
Ik vind haar lief. Als je in DGK zit hoef je niet per definitie de snol uit te hangen en dat doet zij ook niet.quote:
hij heeft gewoon geen vriendenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap is no friend of mine, maar dit vind ik wel een beetje zielig voor hem.
Iedereen gaat los, en hij zit er maar een beetje voor niets bij...
Ik bedoel die nu met Brian danst op de biljart tafel he>quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:21 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Tijd om naar de opticien te gaan...
zegt wie?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia is zo ongeveer de enige bewoner die nog met niemand heeft gezoend vanavond.
Heeft Syl staan zoenen dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia is zo ongeveer de enige bewoner die nog met niemand heeft gezoend vanavond.
Wat wil je met zo'n stud als Wilgootjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Je moet het zelf ook een beetje feest maken he? Soms verkeer je nu eenmaal in een situatie waarin je gewoon schijt eraan moet hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap is no friend of mine, maar dit vind ik wel een beetje zielig voor hem.
Iedereen gaat los, en hij zit er maar een beetje voor niets bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |