ja dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:26 schreef Judah het volgende:
Natasia is er van tussen met die gast met wie ze net tactiek mee doornaam!![]()
![]()
![]()
(En waarop de redactie vervolgens op 't scherm aangaf dat ze daarmee moesten stoppen)
Ja is goed als ze er dan wel elke keer bij zeggen dat het om die Aso-moeder gaat die ex-hoer is en die Loverboy met die ejaculatie probleem, dan mogen ze hem voor mijn apart 4 keer per uur draaien.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:25 schreef mantas779 het volgende:
[..]
JA AUB nog een keer Dushi , hoop dat ik hem ook veel op de radio ga horen!!![]()
Jawel omdat je prcies dezelfde feiten ontkent "Ik heb toch de beelden gezien ...hij zei Joep Meloen en geen Huub" ......quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:26 schreef petraa het volgende:
[..]
De inbox "inctrl" is niet beschikbaar
Nix Amandoos.![]()
![]()
Hij zei joep meloen en daarna dat hij huub er dan uit wil stemmenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:28 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Jawel omdat je prcies dezelfde feiten ontkent "Ik heb toch de beelden gezien ...hij zei Joep Meloen en geen Huub" ......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaloers?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:28 schreef Kinga het volgende:
godskolere, brian heeft beet!!!
en amanda kwam ff een slokje water drinkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:28 schreef Tessa_77 het volgende:
EN dAAR GAAAT BRIAN!!!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wahahaha amanda kwam LOLLLL
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:28 schreef Lunaflame het volgende:
Is nasty aan het rotzooien met die dwerg?
hij gaat zich proberen af te trekken in dat meisje ( of in zijn hand, of in de heg, of in de matras of...)quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
brian gaat neuken!!
YESquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:29 schreef Dogga het volgende:
is ie betrapt????
Ik zag er alleen weg lopen
Hallo !!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:27 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Ik weet niet... maar als ik die Amanda zo bezig zie, dan denk ik ineens dat die Rogier misschien wel helemaal niet zo "ziekelijk" jaloers was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |