En af en toe een beentje omhoog, of ze een scheetje moet laten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:21 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Dat dansen van Amanda... meer eens soort wijdbeens staand poepen, en dat het dan niet lukt.
Omdat ze niet loopt te hoerensnoeren? Zij is de enige volwassene van dit stel vriendinnenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:20 schreef itsme het volgende:
[..]
ja viel me ook op. Wat een saai grietje
hij heeft wel het beste lichaam, daar in die kooi, maar wel weer het stomste brein.quote:
Ik niet...quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat meisje met het zwarte haar heeft echt zoveel uitstraling..iedereen WIL haar.
grrrrrrrr wou je ff pm en maar dat werkt niet bij jou. Ik heb geen zin om hier de discussie te voeren. maar .......... ach laat ook maar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:20 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Filmpje al gezien voor de 600.000 -e keer??
Riekt een beetje naar racisme....quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:23 schreef waxmask het volgende:
Maar het is wel een beetje een tropisch feestje, niet echt voor Syl, Eric of Jaap en tja Huub wel natuurlijk met sletjes in de buurt.
Maar voor de rest is het weer een pro BAN party.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:22 schreef Apple-tje het volgende:
[..]
Omdat ze niet loopt te hoerensnoeren? Zij is de enige volwassene van dit stel vriendinnen
...zusje van Amanda???quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
grrrrrrrr wou je ff pm en maar dat werkt niet bij jou. Ik heb geen zin om hier de discussie te voeren. maar .......... ach laat ook maar.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:20 schreef CartWOman het volgende:
Maar dat wist je natuurlijk al, ik stink er zeker weer in?![]()
quote:Ow ik verheug me zo op de gevolgen van dit feessie.![]()
Dat doet ie toch altijd?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:22 schreef kissa het volgende:
Braaain is aan het luchtneuken..
Het oefenen met de luchtgitaar werpt wederom geen vruchten afquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:22 schreef kissa het volgende:
Braaain is aan het luchtneuken..
Brian heeft ook al twee Mislukte kuspogingen gedaan bij die donkerequote:Op donderdag 1 maart 2007 23:24 schreef CartWOman het volgende:
My God, Brian...![]()
Amanda is weer helemaal snollie.
Het blijft bij zoenen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:24 schreef Kinga het volgende:
Huub gaat nog zoenen met die ene.... binnen hoeveel minuten? Ik gok 15, zullen we er een potje van maken?
10 Tessa zegtquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:24 schreef Kinga het volgende:
Huub gaat nog zoenen met die ene.... binnen hoeveel minuten? Ik gok 15, zullen we er een potje van maken?
Als dat al zo zou zijn komt dat dan toch echt wel door de muziekkeuze, waar de band zich naar richt en de zeer opzichtige opmerking : Volgende week een Holland Partyquote:
JA AUB nog een keer Dushi , hoop dat ik hem ook veel op de radio ga horen!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:21 schreef Sense het volgende:
nog één keer Dushi, aaah toe!
De inbox "inctrl" is niet beschikbaarquote:
is filmpje 2 er al? shhhhhh beetje off topicquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:23 schreef PumaStreamer het volgende:
wat zal ze kosten die danseres met ut zwarte haar
ja ik moet vroeg opquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:25 schreef Lynn-Live het volgende:
en nu OPZOUTEN!!!!!!!!
spelen het kinderachtige spelletjequote:Op donderdag 1 maart 2007 23:26 schreef obezzi het volgende:
waarom dansen amanda en brian niet met elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |