Kloptquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
hmm Wadlopertjes 3109,3112,3113,3115,3116,
zijn nog in het noorden?
Ik denk als de machinist, eerst een kapje van de knop af moet halen. Dan een sleutel moet omdraaien, en dan op een gigantische grote rode knop drukken met de tekst :"PAS OP, HIERMEE SCHAKELT U TRACTIE IN!". Zo ietsquote:Op zondag 4 maart 2007 08:51 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Via de tractiehandel in de cabine, die een signaal doorgeeft aan de motoren in de motorwagen misschien?
ehquote:Op zondag 4 maart 2007 18:19 schreef Zug-Chef het volgende:
Waar kan ik dat vinden ?
ik vond deze link:quote:Op zondag 4 maart 2007 18:51 schreef italiaan1987 het volgende:
Iemand ervaringen met Zitplaatsen in De DB nachtzug praag - Dusseldorf? valt er beetje te slapen in zo stoel? en zit je in coupes of gewoon een rijtuig met normale stoelopstelling?
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:47 schreef Zug-Chef het volgende:
Oh zo, ik dacht het is wel ergens online te bekijken
6 DVDsquote:Op zondag 4 maart 2007 19:10 schreef Zug-Chef het volgende:
Zijn het videobestanden ofzo? Want kan ik er wel geweun een kopie van maken natuurlijk
Jep, 3101 - 3119 zijn de DH-1 stellenquote:Op zondag 4 maart 2007 13:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
3119 is de laatste uit de DH-1 serie?
die is nu toch al bij de sloper?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:13 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Jep, 3101 - 3119 zijn de DH-1 stellen
3201 - 3231 zijn de DH-2 stellen
Eensch.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Virm is gewoon brandhout. 1429 km is leuk, maar 1000 km zonder virm op een dag zou me meer waard zijn
oftewel die bestaat niet meerquote:Op maandag 5 maart 2007 07:10 schreef Wadloper het volgende:
Nee de 3119 wordt geplukt voor de reparatie van andere treinstellen
Ach, wanneer houdt een trein op te bestaan als je een sig als die van Fles ziet...quote:
met andere woorden nooit?quote:Op maandag 5 maart 2007 08:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ach, wanneer houdt een trein op te bestaan als je een sig als die van Fles ziet...
Wellicht dat Fred Flintstone ook nog mee wandelt.quote:Op zondag 4 maart 2007 08:51 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Via de tractiehandel in de cabine, die een signaal doorgeeft aan de motoren in de motorwagen misschien?
Heb je ook ontzettend veel aan als je na het station maar met 40 een wissel mag berijden.quote:
na de wisselstraat richting dijnum oid trekken ze wel ff lekker door :pquote:Op maandag 5 maart 2007 13:19 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Heb je ook ontzettend veel aan als je na het station maar met 40 een wissel mag berijden.
De 3104 ook nogquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
hmm Wadlopertjes 3109,3112,3113,3115,3116,
zijn nog in het noorden?
Is allemaal van Servexquote:Op maandag 5 maart 2007 15:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nergens!
ik regel mn broodjes voor de tijd wel :]
of bij de Wizzl :-P
Dat laatste kan alleen mechanisch, niet elektrisch.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:28 schreef Brembo het volgende:
[..]
Is allemaal van Servex.
Maar Zw-Nm was vandaag ook weer afgeladen hoor. Kunnen ze niet ergens die citypendel's inzetten die ze vrij gekregen hebben van de Zoetermeer Stadslijn
Des noods koppelen ze zo'n citypendel aan mat'64 vast...
Zeker gauw ff uit het raam geschoten achter je rug om of zo.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:47 schreef Zug-Chef het volgende:
Daarnet zowat achter mn huis:
Omdat ik de fotograaf niet zo mag, gewoonquote:
Tuurlijk schatquote:Op maandag 5 maart 2007 19:44 schreef Zug-Chef het volgende:
Pak jij lekker die PR-dingetjes, gaan JeePee en ik voor het ECHTE werk![]()
Zie www.railtech.nl. Ik weet niet of het interessant is voor willekeurige treinfappers. Mensen die van spoorwegen of aanverwante zaken hun beroep hebben gemaakt gaan er vaak heen om oude bekenden de hand te schudden.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:21 schreef Zug-Chef het volgende:
Wat zijn de onderwerpen ?
Spurtje 241?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:26 schreef Wadloper het volgende:
Gisteren naar Harlingen Haven en Stavoren heen en weer geweest
[[url=http://img126.imagevenue.com/loc241/th_22626_IMG_8376_122_241lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img168.imagevenue.com/loc199/th_22633_IMG_8377_122_199lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img151.imagevenue.com/loc1/th_22635_IMG_8393_122_1lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img149.imagevenue.com/loc191/th_22643_IMG_8412_122_191lo.jpg]afbeelding][/URL]
De derde foto is het tweede klas interieur van de 3206 en de laatste stond toen de 3203 Geen Dienst te Lw
voor 15 euro is dat niet eens zo veel...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zie www.railtech.nl. Ik weet niet of het interessant is voor willekeurige treinfappers. Mensen die van spoorwegen of aanverwante zaken hun beroep hebben gemaakt gaan er vaak heen om oude bekenden de hand te schudden.
Een beurs over railtech en dan moeten ze uit het buitenland met het vliegtuig komenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zie www.railtech.nl. Ik weet niet of het interessant is voor willekeurige treinfappers. Mensen die van spoorwegen of aanverwante zaken hun beroep hebben gemaakt gaan er vaak heen om oude bekenden de hand te schudden.
Als beroeps krijg je van allerlei bedrijven gratis kaarten aangeboden.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:34 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
voor 15 euro is dat niet eens zo veel...
Ik moet nog 2,5 jaar studie doenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als beroeps krijg je van allerlei bedrijven gratis kaarten aangeboden.
Voor studenten in een van toepassing zijnde richting moet toch ook iets te regelen zijn? Misschien vind je er een leuk stagebedrijf of zo.quote:
Daarblijven kuttekopquote:Op maandag 5 maart 2007 20:34 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
voor 15 euro is dat niet eens zo veel...
Kun je om lachen, maar ik heb er destijds bijna een baan gescoord. 't Is dat ze te laat belden en ik al wat anders had...quote:
Jij kunt er zeker letterlijk heen lopen?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarblijven kuttekopzeker weer een smoes om zomaar 364 km op me in te lopen he
Daar heb je wel een punt inderdaadquote:Op maandag 5 maart 2007 21:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Voor studenten in een van toepassing zijnde richting moet toch ook iets te regelen zijn? Misschien vind je er een leuk stagebedrijf of zo.
Nou, het zou me geen spoorkilometers opleveren neequote:Op maandag 5 maart 2007 21:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij kunt er zeker letterlijk heen lopen?
je kan er natuurlijk altijd heen via Groningen, Leeuwarden, Maastricht, Vlissingen en den - helderquote:Op maandag 5 maart 2007 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, het zou me geen spoorkilometers opleveren nee
Ja, dat heeft neukend veel zin idd jaquote:Op maandag 5 maart 2007 21:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
je kan er natuurlijk altijd heen via Groningen, Leeuwarden, Maastricht, Vlissingen en den - helder
je wil toch kilometers? :wquote:Op maandag 5 maart 2007 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat heeft neukend veel zin idd ja
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:15 schreef Zug-Chef het volgende:
Fles, zo'n 3-4 km ten zuiden van Leeuwarden...
Je had het kunnen weten, omdat Zug-Chef er wel vaker in de buurt staat te fotograferen, alleen is dat een kruising noordelijkerquote:Op maandag 5 maart 2007 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
OK
Ik bedoel, ik ben topografisch behoorlijk in orde, maar dat wil niet zeggen dat ik vlekken als Wirdum hoef te kennen
Niet dat het me verder ene ruk boeit bij welke kruising Zug staat te spotten of zo. Maar ga rusige verder met doen alsof je alles overal vanaf weetquote:Op maandag 5 maart 2007 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je had het kunnen weten, omdat Zug-Chef er wel vaker in de buurt staat te fotograferen, alleen is dat een kruising noordelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |