Als jij gewoon weer om de 4 posts je ding doet wel jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk dat er langzaam maar zeker een anti-Huub-sfeer in dit topic gaat ontstaan.
DGK; geweld is achteraf geen geweld en.......quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, want dit was geen pesten. Daar waren we het over eens toch?![]()
Wat een slijmbal, die Huub.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:57 schreef waldorfsalad het volgende:
Dat Natasia volgens Huub veranderd is is in het belang van haarzelf.
Amanda is best slim en gevat zodra er iemand in de buurt is die nog erger is dan zij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Amanda![]()
Wat doe je?
Ik ga mijn mening over haar bijna bijstellen!
Dat was wel het eerste moment dat ik een beetje een gevoel van medelijden met Japie kreeg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:55 schreef 2live het volgende:
[..]
en hij vroeg nog zo zielig; willen jullie dat ook?![]()
ze is al thuisquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg maar: Staat het je niet aan? Dan ga je toch lekker naar huis?
Eensch!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
De manier waarop Huub Jaap isoleert, is walgelijk.![]()
Japio bashen..quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:57 schreef Kinga het volgende:
wat staat er op het programma vanavond?
Heb je nog kots over, misschien in bad gaan met Billie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een slijmbal, die Huub.![]()
Het enige wat er is veranderd, is dat ze iets minder schreeuwt.
Haar complete denkpatroon lijkt mij onverandert.
Dat zou toch mooi zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:59 schreef Leandra het volgende:
Als het nog even zo doorgaat dan is zelfs Natasia er van overtuigd dat ze Huub niet kunnen missen in hun strijd tegen Jaap...... dan gaat ze Huub dus met de stemming van volgende week zelf in de villa houden.
en dat heb je verzonnen al liggend op de bank en tv kijkend?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:59 schreef Leandra het volgende:
Als het nog even zo doorgaat dan is zelfs Natasia er van overtuigd dat ze Huub niet kunnen missen in hun strijd tegen Jaap...... dan gaat ze Huub dus met de stemming van volgende week zelf in de villa houden.
Yeahhhhquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk dat er langzaam maar zeker een anti-Huub-sfeer in dit topic gaat ontstaan.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je nog kots over, misschien in bad gaan met Billie.
Daar ben ik nog niet geland..... ik wilde eerst het einde van deze COS ff afwachtenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
en dat heb je verzonnen al liggend op de bank en tv kijkend?![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je nog kots over, misschien in bad gaan met Billie.
Fijne man die Darylquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:01 schreef pullup het volgende:
Ok nu weet Natasia ook dat Erik Huub niet gaat laten vertrekken![]()
Kan ie beter Cora een brief schrijven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:59 schreef Kinga het volgende:
Die Jaap moet zich toch de tyfus vervelen daar...
Alleen maar positief. Verleggen ze misschien de aandacht. Amanda...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:01 schreef pullup het volgende:
Ok nu weet Natasia ook dat Erik Huub niet gaat laten vertrekken![]()
....maar wel leuk!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
DGK; geweld is achteraf geen geweld en.......
pesten is geen pesten..........
zinloos deze discussie...![]()
Om 'm daarna te verscheuren en via rioolpost te laten bezorgen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kan ie beter Cora een brief schrijven.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als jij gewoon weer om de 4 posts je ding doet wel ja![]()
![]()
Helemaal 100% mee EENSCH.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:02 schreef noekje het volgende:
Jaap isoleert zichzelf. Niemand hield een pistool aan z'n kop hoor.
Wat is dat toch, altijd dat geslachtoffer. Jaap is dat ook al en zijn "fans" ook.
Het leven is een keuze, je gedrag en acties ook. Maar lekker blijven janken en zeggen dat zij het altijd doen dan kom je daar wel.
Dat is nu net wat Huub niet heeft gedaan en wat zelfs een Natasia niet doet. Ik denk ook bijna dat Natasia er sterker door is geworden. Zij had ook wel kunnen janken maar dat doet ze niet. Huub idem. Jaap daarentegen.
Zit je nu nog steeds met iedere post iets af te geven op Huub?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een slijmbal, die Huub.![]()
Het enige wat er is veranderd, is dat ze iets minder schreeuwt.
Haar complete denkpatroon lijkt mij onverandert.
Ik ook niet, die zijn ongetwijfeld al 3e handsquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:03 schreef demins het volgende:
Die zakenvriend van Brian, daar zou ik nog geen tweedehands wasknijper van kopen!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:04 schreef partyyboyy het volgende:
sneu mannetje ben jega eens wat nuttigs doen.
hoezo Jaap heeft toch vrienden; brian , natasia...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ziet Huub nu godverdomme niet dat hij hetzelfde doet (met groep) bij Jaap, als wat hem is ingedaan nadat hij de villa betrad.
Dit zegt heel erg veel over de persoon Huub.
Ik lees dan niet vaak wat je zegt en reageer der al helemaaal nooit op maar jij bent niet toevallig een familie lid van iemand van ABN ofso tochquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ziet Huub nu godverdomme niet dat hij hetzelfde doet (met groep) bij Jaap, als wat hem is ingedaan nadat hij de villa betrad.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
heb je ook wel eens opmerkingen over een ander ? behalve dan dat jaap je favoriet isquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ilona en Sylvia deden meteen normaal tegen hem.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:04 schreef 2live het volgende:
[..]
hoezo Jaap heeft toch vrienden; brian , natasia...
Zoveel had Huub er niet eens toen hij erin kwam
Met het verschil dat Huub er niet om vroeg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:04 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ik lees dan niet vaak wat je zegt en reageer der al helemaaal nooit op maar jij bent niet toevallig een familie lid van iemand van ABN ofso toch
2-0quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lees jij je eigen ondertitel eensch![]()
Bij die Roetmop zou ik nog geen eens een tweede hands mobiel kopen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:03 schreef demins het volgende:
Die zakenvriend van Brian, daar zou ik nog geen tweedehands wasknijper van kopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |