Als jij gewoon weer om de 4 posts je ding doet wel jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk dat er langzaam maar zeker een anti-Huub-sfeer in dit topic gaat ontstaan.
DGK; geweld is achteraf geen geweld en.......quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, want dit was geen pesten. Daar waren we het over eens toch?![]()
Wat een slijmbal, die Huub.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:57 schreef waldorfsalad het volgende:
Dat Natasia volgens Huub veranderd is is in het belang van haarzelf.
Amanda is best slim en gevat zodra er iemand in de buurt is die nog erger is dan zij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Amanda![]()
Wat doe je?
Ik ga mijn mening over haar bijna bijstellen!
Dat was wel het eerste moment dat ik een beetje een gevoel van medelijden met Japie kreeg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:55 schreef 2live het volgende:
[..]
en hij vroeg nog zo zielig; willen jullie dat ook?![]()
ze is al thuisquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg maar: Staat het je niet aan? Dan ga je toch lekker naar huis?
Eensch!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
De manier waarop Huub Jaap isoleert, is walgelijk.![]()
Japio bashen..quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:57 schreef Kinga het volgende:
wat staat er op het programma vanavond?
Heb je nog kots over, misschien in bad gaan met Billie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een slijmbal, die Huub.![]()
Het enige wat er is veranderd, is dat ze iets minder schreeuwt.
Haar complete denkpatroon lijkt mij onverandert.
Dat zou toch mooi zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:59 schreef Leandra het volgende:
Als het nog even zo doorgaat dan is zelfs Natasia er van overtuigd dat ze Huub niet kunnen missen in hun strijd tegen Jaap...... dan gaat ze Huub dus met de stemming van volgende week zelf in de villa houden.
en dat heb je verzonnen al liggend op de bank en tv kijkend?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:59 schreef Leandra het volgende:
Als het nog even zo doorgaat dan is zelfs Natasia er van overtuigd dat ze Huub niet kunnen missen in hun strijd tegen Jaap...... dan gaat ze Huub dus met de stemming van volgende week zelf in de villa houden.
Yeahhhhquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk dat er langzaam maar zeker een anti-Huub-sfeer in dit topic gaat ontstaan.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je nog kots over, misschien in bad gaan met Billie.
Daar ben ik nog niet geland..... ik wilde eerst het einde van deze COS ff afwachtenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
en dat heb je verzonnen al liggend op de bank en tv kijkend?![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je nog kots over, misschien in bad gaan met Billie.
Fijne man die Darylquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:01 schreef pullup het volgende:
Ok nu weet Natasia ook dat Erik Huub niet gaat laten vertrekken![]()
Kan ie beter Cora een brief schrijven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:59 schreef Kinga het volgende:
Die Jaap moet zich toch de tyfus vervelen daar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |