Dom gedrag hoef je niet te belonen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bullshit, laat ze mein kampf drie keer overschrijven. Zal ze leren.
Dat jij dat als leraar overigens zegt.![]()
Dat noem jij belonen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dom gedrag hoef je niet te belonen.Of zal ik ze allemaal meenemen naar Ponypark Slagharen?
Jezus, dat kun je een mens ECHT niet aandoen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dom gedrag hoef je niet te belonen.Of zal ik ze allemaal meenemen naar Ponypark Slagharen?
Mein Kampf overschrijven een beloning?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Een Dreikampf!quote:
Lokhoer!quote:
Dat lijkt me wel een toffe baan.quote:
NSB'er. CU'er.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een toffe baan.![]()
Overdosis bier?quote:00:13:54 02-03-07 20 G AMBU A1 TENTAMEN SUICIDE Bierstraat 113 ROTTERDAM rt
CPA Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
CPA Rotterdam-Rijnmond ( Ambulance 17-138 )
Andries Knevel.quote:
Zit je nu serieus naar de plaatselijke politie/ambulance/brandweer te luisteren?quote:
quote:
http://pd5hw.nl/p2000/quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zit je nu serieus naar de plaatselijke politie/ambulance/brandweer te luisteren?
Als ik bij iemand veel lijken in de kast vermoed, dan is het bij de heer Knevel.quote:
Arbeider.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
maffuh.
Mwoah, maar hij zal wel postzegels verzamelen. Boring....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als ik bij iemand veel lijken in de kast vermoed, dan is het bij de heer Knevel.
Er moet iets aan de hand zijn.
neuh, g'woon muug.quote:
Slaap lekker heer.quote:
Het was lekker, meneer Rock!quote:
quote:Ook werd een gevangene gepakt die een handgranaat in zijn rectum had verstopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |