Sorry, die gast is echt extreem, om de 5 postings gooit ie zijn grote bek erin, en niet zuinig ook.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja hoi.. ga je eens druk maken over de mensen in de villa en laat mensen op het forum in hun waarde, ook al ben je het niet met ze eens.![]()
ik ben vrij nieuw hier maar je mag geen mening geven over andere usersquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja hoi.. ga je eens druk maken over de mensen in de villa en laat mensen op het forum in hun waarde, ook al ben je het niet met ze eens.![]()
Lok fysiek geweld uit, dan moet ie wegquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, die gast is echt extreem, om de 5 postings gooit ie zijn grote bek erin, en niet zuinig ook.
hij luistert niet en valt ze steeds in de reden...terwijl ze toch echt hele nuttige dingen tegen hem zeggenquote:
nee geen persoonlijke aanvallen maar je mag ze wel negeren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:45 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ik ben vrij nieuw hier maar je mag geen mening geven over andere users
Sylvia legt het hem even goed uitquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:45 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
hij luistert niet en valt ze steeds in de reden...terwijl ze toch echt hele nuttige dingen tegen hem zeggen
peter post op zijn manier, net zoals ieder ander dat hier ook doet. En zo gek veel extreems heb ik hem (in DGKquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, die gast is echt extreem, om de 5 postings gooit ie zijn grote bek erin, en niet zuinig ook.
Peter6000 is ook een stuk leuker dan Huub!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef partyyboyy het volgende:
ATTENTIE AAN IEDEREEN: Peter6000 allemaal consequent negeren!!
Bijna in alle posts van hem zegt hij wel iets van ..nou die is leuker dan Huub...in ieder geval interessanter dan Huub enz.. Nu al een paar uur lang.
Die gast wil alleen aandacht, zieligert!![]()
Check anders eens ff z'n laatste 20 posts, dan zie je wat ik bedoel! Want dat zie je blijkbaar nu nog niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
ow oke ik dacht dat er nl een vrijheid van meningsuiting wasquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:46 schreef itsme het volgende:
[..]
nee geen persoonlijke aanvallen maar je mag ze wel negeren.![]()
ja maar jaap heeft een beter voorbeeld...quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
Slecht voobeeld Syl, een bever denkt niet.![]()
Mooi gesprokenquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
peter post op zijn manier, net zoals ieder ander dat hier ook doet. En zo gek veel extreems heb ik hem (in DGK) niet zien posten. Wil je met hem inhoudelijk in discussie over een bepaald onderwerp: prima, open een topic en discussier. Maar ga elkaar hier niet persoonlijk aanvallen, dat is nergens voor nodig
of ik het nu wel of niet met hem eens ben, of jij het nu wel of niet met hem eens bent... is niet belangrijk. Peter heeft net zo goed recht op zijn stijl van posten als jij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:47 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Check anders eens ff z'n laatste 20 posts, dan zie je wat ik bedoel! Want dat zie je blijkbaar nu nog niet.
Graag jaquote:
Heb je het nu over mij?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog een topic, hou eens opquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
peter post op zijn manier, net zoals ieder ander dat hier ook doet. En zo gek veel extreems heb ik hem (in DGK) niet zien posten. Wil je met hem inhoudelijk in discussie over een bepaald onderwerp: prima, open een topic en discussier. Maar ga elkaar hier niet persoonlijk aanvallen, dat is nergens voor nodig
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Peter6000 is ook een stuk leuker dan Huub!![]()
Maar daardoor zijn 3+4 automatisch gesoundlocked, wel irritant, heb al gevraagd aan redactie waarom dat is maar geven niet thuis daaropquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Even S1 en S2 op lock. Er zal wel een monteur binnenkomen voor de airco
natuurlijk gaat het niet over ..eens of oneens! Lees nou eens z'n laatste 20 posts terug, misschien dat je het dan wel begrijpt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
of ik het nu wel of niet met hem eens ben, of jij het nu wel of niet met hem eens bent... is niet belangrijk. Peter heeft net zo goed recht op zijn stijl van posten als jij.
En nu weer gewoon ontopic graag
Sabotage wat ik je brom...quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
DGK_REDACTIE, jullie hebben per ongeluk het geluid van S3 en S4 ook weggedraaid !
Dat gebeurd dus altijd als 1+2 op lock gaan, andersom niet, erg irritant dat dan weer welquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
DGK_REDACTIE, jullie hebben per ongeluk het geluid van S3 en S4 ook weggedraaid !
Ik heb het liever ook niet dat je het over mij hebt. Maar ik ben wel speciaal, veel specialer dan jaap en ingewikkelder omdat ik nog veeeel ergere dingen heb meegemaakt, maar dat kan ik hier niet zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:45 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ik ben vrij nieuw hier maar je mag geen mening geven over andere users
Mooie klus voor de monteur zodra hij klaar is met de aircoquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat gebeurd dus altijd als 1+2 op lock gaan, andersom niet, erg irritant dat dan weer wel
En ik was net zo benieuwd of hij nou eindelijk iets over ZICHZELF zou vertellen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:50 schreef pullup het volgende:
Nu kunnen we die briljante afval verhalen van Japio niet meer horen![]()
wat dringt er nu niet tot je door? Een persoonlijke aanval op een andere user is niet gewenst. klaar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:50 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
natuurlijk gaat het niet over ..eens of oneens! Lees nou eens z'n laatste 20 posts terug, misschien dat je het dan wel begrijpt.
* hoort engelengezang*quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:49 schreef mootie het volgende:
We zijn toch allemaal kindjes van God? Allemaal elkaars handje vasthouden en een dansje doen nu!
Zit nou niet te voeren we waren er net mee klaar (op Demins na)quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat dringt er nu niet tot je door? Een persoonlijke aanval op een andere user is niet gewenst. klaar.
En voor het geval je het er NOG niet mee eens bent: we hebben een feedbacktopic, waar een dergelijke discussie meer op z'n plaats is, zodat de COS gewoon on topic kan blijven![]()
Brian verscheurt hem zo wel even voor Jaapquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:54 schreef Heathen het volgende:
Wat triest, brian mag het wel lezen.. Nou aan zo'n iemand heb je echt wat qua advies.
Sorry, ik ben zo traag...quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit nou niet te voeren we waren er net mee klaar (op Demins na)
Doe eens lief en ga eens ontopic partyboytjequote:Op donderdag 1 maart 2007 17:55 schreef partyyboyy het volgende:
edit
Prakkie klinkt anders ook niet al te bestquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:54 schreef mazaru het volgende:
Mijn prakkie ziet er straks een stuk lekkerder uit dan wat hun nu voor hun neus gaan krijgen
Goed hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe eens lief en ga eens ontopic partyboytje![]()
Gister was het ook gewoon gezellig,
Bovendien lopen de streams gewoon weer![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:56 schreef demins het volgende:
Dit gebeurt nou altijd als Teamlead er zich mee bemoeit!![]()
Het gesprek is toch al over?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:57 schreef LuNaTiC het volgende:
shit man ik heb echt nergens geluid bij dat gesprek van Jaap etc... iemand een werkende link?
Stop hem maar de kooi in!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:56 schreef demins het volgende:
Dit gebeurt nou altijd als Teamlead er zich mee bemoeit!![]()
Door al die afkortingen heb ik af en toe echt moeite met dit soort posts...quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:58 schreef Alfaro het volgende:
Mnr zoekt steun bij hdnkkk nadat S en E hem confronteren met zijn gedrag, gaat hij syl afvallen maar hdnkkk zegt ook direct dat is wat de mensen zien.....
Hehehehe, zeker een uitdrukking uit deze omgevingquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Prakkie klinkt anders ook niet al te best![]()
dat heb ik nu dus gemist, waar gaat de brief overquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het gesprek is toch al over?
Jaap laat nu Brian een brief lezen, onder het genot van een doodse stilte![]()
Wat zei je?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:00 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap voert geen gesprek, hij praat zonder te luisteren.
een monoloog.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:00 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap voert geen gesprek, hij praat zonder te luisteren.
Hij is van de vriendin van Japio over zijn gedrag van de afgelopen drie dagen en dan specifiek over zijn gezuipquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:00 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
dat heb ik nu dus gemist, waar gaat de brief over
schreef ze ook nog iets over zijn vrouwonvriendelijke gedrag?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is van de vriendin van Japio over zijn gedrag van de afgelopen drie dagen en dan specifiek over zijn gezuip
Heeft ie niet!! Gister is hij de post aan Jaap gaan geven toen die op bed lag.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:04 schreef avonne het volgende:
Ik geloof niet dat Huub een brief gejat heeft.
Heeft iemand er iets over gehoord?
Japio heeft het alleen aan Brian laten lezen en er was verder ondanks veel moeite door Erik en Sylvia weinig zinnigs uit te krijgenquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:05 schreef avonne het volgende:
[..]
schreef ze ook nog iets over zijn vrouwonvriendelijke gedrag?
nee,quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:04 schreef pullup het volgende:
Brian beweert dus nu dat Huub brieven jat en denkt zelfs even dat Huub dat gisteren al heeft gedaan.
En die sukkel van een Jaap kan zich pas in tweede instantie herinneren dat hij die brief ook echt ontvangen heeft![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Staan ze 3 uur te koken, komt Amanda: Dus er hoeft geen maggieblokje in??
Looser die Brian.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:05 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Heeft ie niet!! Gister is hij de post aan Jaap gaan geven toen die op bed lag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |