Vrij vervoer naar dat dorp? Nooitquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:37 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. En vrij vervoer graag.
Nou als er ergens geen hol te beleven is dan is het waalwijk wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:53 schreef toma het volgende:
[..]
kutwaalwijk is voor mij op de fiets goed te doen
quote:
Ach, hou toch op. Waalwijk is tof.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:55 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nou als er ergens geen hol te beleven is dan is het waalwijk wel.
Juistquote:
En omdat de helft van de VBL-users geband is door dat regiemquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Komt omdat er geen kakkerlakken meer durven te komen.
Vol voor de beker gaan? Dus spelers sparen met het oog op de halve finale tegen RKC midden april?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:33 schreef RayMania het volgende:
RKC mag geen probleem zijn, vol voor de beker gaan nu. Of PSV moet de komende twee speelronden punten verspelen, waardoor de titel enigsinds in beeld komt, maar dat zie ik niet gebeuren.
Doe is normaal joh, sparen voor RKC?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:33 schreef RayMania het volgende:
RKC mag geen probleem zijn, vol voor de beker gaan nu. Of PSV moet de komende twee speelronden punten verspelen, waardoor de titel enigsinds in beeld komt, maar dat zie ik niet gebeuren.
Mooi toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
En omdat de helft van de VBL-users geband is door dat regiem![]()
Mjah, ik schat RKC hoger in dan Excelsior..quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
We winnen daar dus echt wel van gek, die finale moeten we knallen![]()
daarom, even over exselsior heen knallenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mjah, ik schat RKC hoger in dat Excelsior..![]()
Leer lezen, gast.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Komt omdat er geen kakkerlakken meer durven te komen.
Thuis wonnen we dit seizoen wel érg simpel van RKC.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mjah, ik schat RKC hoger in dan Excelsior..![]()
Inderdaad zeg, irritant dat langdradige getouwtrek.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:33 schreef Black-Death het volgende:
Edit: btw, het is nu 1 maart, en Rosales is nog steeds NIET weg.. Wat een onzin zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |