Had je moeten fietsen, luiwammesquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:38 schreef JDude het volgende:
Ik vond de Florijn altijd irritant want dan stond de bus daar weer keilang uit te laden en dan was ik te laat.
Daar zou ik geen 3fm voor ingezet hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:47 schreef JDude het volgende:
[..]@ 3FM hier om dat kansloze gedreun van de buren te overstemmen.
Wel als je een houten kop hebtquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:50 schreef Kuukske het volgende:
Daar zou ik geen 3fm voor ingezet hebben.
sta je in de file.....quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier zijn wij, in stereoooo, dit is de coen en sander shoooow!
.quote:
BEGIN DE DAG MET EEN DANSJE,quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:51 schreef Kuukske het volgende:
Het filelied![]()
Ik gistermorgen met het doe een dansje ofzoiets liedje
Ja die jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:53 schreef JDude het volgende:
[..]
BEGIN DE DAG MET EEN DANSJE,
BEGIN DE DAG MET EEN LACH,
WANT WIE VROLIJK IS IN DE MORGEN,
DIE LACHT DE HELE DAG, JAAA, DIE LACHT DE HELE DAG!
LIEP JIJ NAAST MIJ????quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:30 schreef tha_rizzo het volgende:
verdomme, ben net 50m onderweg om te stemmen, gaat het opeens regenen...
goed HARD regenen
en natuurlijk geen plu mee![]()
![]()
ZO ERG BEN IK NOU OOK WEER NIET WIE UNNE N00B en ja ik was zeiknatquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:39 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
gelukkig niet
maar jij bent dus ook zeiknat?![]()
![]()
wat wij wel niet overhebben voor volk en vaderlandquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ZO ERG BEN IK NOU OOK WEER NIET WIE UNNE N00B en ja ik was zeiknat
En niet eens een presentje van de stemmeneerofmevrouw he!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
wat wij wel niet overhebben voor volk en vaderland
*trots*
kom, we gaan stakenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En niet eens een presentje van de stemmeneerofmevrouw he!!
Heb jij hem aangeraakt?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:18 schreef Frazz het volgende:
Wibi soerjadi heeft vandaag een usb stick gekocht!
Wat doet Wibi zoal?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:21 schreef Frazz het volgende:
[..]
Bijna, ik wou hem een vingerafdruk gevoelige verkopen, maar die wilde die niet
Hier!quote:Op donderdag 8 maart 2007 06:46 schreef Kuukske het volgende:
Koffie. Koffie. WAAR BEN JE.
Je bent er vroeg bijquote:
Mag ook wel na bijna 11 uur slapenquote:
Niet geheel onverstandigquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Mag ook wel na bijna 11 uur slapen.
M'n killende hoofdpijn van gisteravond is in elk geval een stuk gezakt (even afkloppen).
Ik rochel en hoest nog wel als een bejaarde, maar dat gaat wel weer over.
Toch nog maar even rust houden de komende 2 dagen voor de zekerheid.
ja lekkerquote:Op donderdag 8 maart 2007 06:46 schreef Kuukske het volgende:
Koffie. Koffie. WAAR BEN JE.
Jawel hoor, kom je ook gezellig hier uitzieken!quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:49 schreef Kuukske het volgende:
Je wil me zeker niet aansteken? Ik heb geen zin om te werken
Koffie bij Avans is niet te zuipenquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ja lekker
ik lust ook wel een bakkie
Tofquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Jawel hoor, kom je ook gezellig hier uitzieken!
nou, je weet waar ik woon, het begint al bijna traditie te wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ja lekker
ik lust ook wel een bakkie
Die staat al in het tabblad hiernaast te wachten tot deze vol is!quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Hé maar jij fixt dus het nieuwe topic JD?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:30 schreef JDude het volgende:
Met een niet al te flitsende foto, dat wel.
Ja maar weet iemand nog waar die staan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:36 schreef Kuukske het volgende:
Supreme had een paar topics terug wat leuke kiekjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |