en dan heeft rechts weer voorrang op de wegquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je hoeft alleen naar de TT te kijken en je weet genoeg lijkt me![]()
Maar dat is mooi, kun je weer leesbaar typen enzo 14.gif.
Ik hoop dat ik je niet tegenkom op straat! No offencequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:19 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
en dan heeft rechts weer voorrang op de weg
als het bier gratis isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik je niet tegenkom op straat! No offence
Maare, wanneer gaan we bier drinken in de stad
Ik ben erquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:21 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
als het bier gratis is
of
of....
off......
...
..
als er leuke meisjes komen
count me out...quote:
Lelijkerdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:23 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
count me out...
grapje
leuke vrijgezelle meisjes dan
neem maar externe meisjes meequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lelijkerd![]()
En tsja, uhm, ik weet niet of de andere vrouwelijke users in dit topic vrijgezel zijn?
Dat kan niet, want dan is het geen Breda-topic-meet meer. Misschien dat JDude nog wat in store heeft voor jequote:
pffffffffffffffquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dan is het geen Breda-topic-meet meer. Misschien dat JDude nog wat in store heeft voor je
Ik heb geen vrijgezelle vriendinnen.
Werd tijd, die vorige site zag er echt niet uit. Lijkt trouwens weinig veranderd op de layout na. De menustructuur is nog exact hetzelfde volgens mij.quote:
Whehe. Ook goedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
pffffffffffffff
dan geen meet, dan gewoon met z'n allen drinken waarbij sommige mensen nog leuke meisjes voor mij meenemen
Ik vind 'm irritantquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Werd tijd, die vorige site zag er echt niet uit. Lijkt trouwens weinig veranderd op de layout na. De menustructuur is nog exact hetzelfde volgens mij.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehe. Ook goed![]()
Dan is het stiekem "help tha rizzo aan zijn droomvrouw uit Breda"-meeting.
Alcohol dabeiii
Ik ben goed in staat om een bak Ben en Jerries leeg te schransen. Wat jij/jullie.quote:
een bak bierquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben goed in staat om een bak Ben en Jerries leeg te schransen. Wat jij/jullie.
Ja hequote:Op woensdag 7 maart 2007 09:28 schreef bassieVL het volgende:
om 08:00 uur is het wel lekker rustig bij de Gemeente Breda.
Dan was je er natuurlijk ook net voor sluitingstijdquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja he![]()
Hoewel het er afgelopen maandag rond 12 uur ook wel rustig was
Ow wist ik nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:44 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Dan was je er natuurlijk ook net voor sluitingstijd![]()
Zit je op de hogeschoollaan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:41 schreef Kuukske het volgende:vanuit Avans
![]()
En inderdaad.. ik kan hier stemmen. Zulks een luxe
Jep.quote:
ben jij er ook nog?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:29 schreef Frazz het volgende:
hoi
zulks een flauwe kutgrapquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:13 schreef Kuukske het volgende:
Ja tuurlijk, hij is toch niet gek.Hij werkt bij de mediamarkt.
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:13 schreef Kuukske het volgende:
Ja tuurlijk, hij is toch niet gek.Hij werkt bij de mediamarkt.
Een andere optie is er nu eenmaal nietquote:
Vanuit Florijn liep ik nog wel es naar de AH op het Brabantpleinquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:00 schreef JDude het volgende:
Vanaf de NHTV liep ik nog wel eens naar de pizzatoko op het Brabantplein.
Vanuit Florijn liep ik nog wel eens naar de dönnerland op het Branbantpleinquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vanuit Florijn liep ik nog wel es naar de AH op het Brabantplein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |