Dude een bril? Ik heb je in al die jaren nog nooit met bril gezien?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:52 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ja....
1tje is foetsie
vandaag naar d'n opticien geweest.. ook voor een nieuwe bril
de leuke monturen waren best prijzig![]()
ja zeker . . en dan AZ uit loten?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:59 schreef JDude het volgende:
Ik denk 3-0.
bril voor ondersteuning...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dude een bril? Ik heb je in al die jaren nog nooit met bril gezien?
...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:14 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
bril voor ondersteuning...
ik moet in den avond wel m'n lenzen uitdoen en zonder lenzen kan ik mijn bed niet meer vinden
en na een dag lenzen kan een bril dragen ook best fijn zijn (als het montuur goed is)
wees blij, het was voor mij ook nogal een schok om 'm deze week in pak en met bril te zienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dude een bril? Ik heb je in al die jaren nog nooit met bril gezien?
Pak had ik al 's aanschouwd op het Florijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wees blij, het was voor mij ook nogal een schok om 'm deze week in pak en met bril te zien![]()
bedankt ... daar komt mijn ontbijt retour....*PUKE*quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, gewoon, af en toe kan ik het-gevoel niet onderdrukken.
Nee dat moet zijn, morgen is het koopzondagquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:05 schreef Kuukske het volgende:
Koffie
Vandaag eens winkelen in ons prachtige centrumpje. En morgen is het koopzondag
dan had je me niet moeten uitnodigenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wees blij, het was voor mij ook nogal een schok om 'm deze week in pak en met bril te zien![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:15 schreef Frazz het volgende:
[..]
Nee dat moet zijn, morgen is het koopzondag
Kom je ook in pak naar de meeting dan Rizz?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:48 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
dan had je me niet moeten uitnodigen![]()
idd....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:44 schreef timmeeeh het volgende:
welke meeting?
die van zondagavond! (das dus morregeeh)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:44 schreef timmeeeh het volgende:
welke meeting?
Locatie: Ginnekenmarkt (aangezien er toch geen sneeuw meer komtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:26 schreef Kuukske het volgende:
die van zondagavond! (das dus morregeeh)
Tijd: half 8, Boerke Verschuren. Ben daar of ben vierkant!quote:Op zondag 4 maart 2007 11:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Locatie: Ginnekenmarkt (aangezien er toch geen sneeuw meer komt)
In Belgiëquote:Op zondag 4 maart 2007 12:58 schreef _Supreme het volgende:
waar kan ik op zondag brood halen? Ik heb zo'n hongerrr!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |