Had je moeten fietsen, luiwammesquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:38 schreef JDude het volgende:
Ik vond de Florijn altijd irritant want dan stond de bus daar weer keilang uit te laden en dan was ik te laat.
Daar zou ik geen 3fm voor ingezet hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:47 schreef JDude het volgende:
[..]@ 3FM hier om dat kansloze gedreun van de buren te overstemmen.
Wel als je een houten kop hebtquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:50 schreef Kuukske het volgende:
Daar zou ik geen 3fm voor ingezet hebben.
sta je in de file.....quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier zijn wij, in stereoooo, dit is de coen en sander shoooow!
.quote:
BEGIN DE DAG MET EEN DANSJE,quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:51 schreef Kuukske het volgende:
Het filelied![]()
Ik gistermorgen met het doe een dansje ofzoiets liedje
Ja die jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:53 schreef JDude het volgende:
[..]
BEGIN DE DAG MET EEN DANSJE,
BEGIN DE DAG MET EEN LACH,
WANT WIE VROLIJK IS IN DE MORGEN,
DIE LACHT DE HELE DAG, JAAA, DIE LACHT DE HELE DAG!
LIEP JIJ NAAST MIJ????quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:30 schreef tha_rizzo het volgende:
verdomme, ben net 50m onderweg om te stemmen, gaat het opeens regenen...
goed HARD regenen
en natuurlijk geen plu mee![]()
![]()
ZO ERG BEN IK NOU OOK WEER NIET WIE UNNE N00B en ja ik was zeiknatquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:39 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
gelukkig niet
maar jij bent dus ook zeiknat?![]()
![]()
wat wij wel niet overhebben voor volk en vaderlandquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ZO ERG BEN IK NOU OOK WEER NIET WIE UNNE N00B en ja ik was zeiknat
En niet eens een presentje van de stemmeneerofmevrouw he!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
wat wij wel niet overhebben voor volk en vaderland
*trots*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |