Tuurlijk is Wilders een populist. Hij zegt wat er leeft onder de bevolking. Maar naar mijn mening hoeft dat niet perse negatief te zijn. Het is juist goed dat een politicus gehoor geeft aan de problemen van het volk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:42 schreef Scorpie het volgende:
Zoals al eerder aangegeven: Wilders is mijns inzien geen populist.
Nee joh hij's tof. De enige die problemen durft aan te pakkenquote:
'Bush is de enige die Saddam durfde aan te pakken'quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee joh hij's tof. De enige die problemen durft aan te pakken
Wacht even, ik mis hier iets. Wilders met binnenlands politiek is gelijk aan Bush met zijn buitenland politiek?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:07 schreef gronk het volgende:
[..]
'Bush is de enige die Saddam durfde aan te pakken'
Negeer die troll toch gewoon.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:47 schreef Scorpie het volgende:
Wacht even, ik mis hier iets. Wilders met binnenlands politiek is gelijk aan Bush met zijn buitenland politiek?![]()
![]()
De puinhoop die je krijgt nadat de 'aanpak' van beide heren is gevolgd zullen redelijk vergelijkbaar zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wacht even, ik mis hier iets. Wilders met binnenlands politiek is gelijk aan Bush met zijn buitenland politiek?![]()
![]()
Zeggen dat je iets wilt aanpakken is nog niet aanpakken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee joh hij's tof. De enige die problemen durft aan te pakken
Thee of koffie, melk en/of suiker?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:59 schreef mariatrepp het volgende:
Op maandag 12 maart om 11.00 sta ik weer eens in het Leidse Van der Werfpark om dwars(!) fluitend te protesteren tegen de Leidse intellectuele achterban van Geert Wilders ( De Leidse juristen Kinneging, Ellian, Cliteur )
, [afbeelding]
Zo, nu kunnen ze wel inpakken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:59 schreef mariatrepp het volgende:
Op maandag 12 maart om 11.00 sta ik weer eens in het Leidse Van der Werfpark om dwars(!) fluitend te protesteren tegen de Leidse intellectuele achterban van Geert Wilders ( De Leidse juristen Kinneging, Ellian, Cliteur )
, [afbeelding]
Hij ís je chef!quote:Op zondag 11 maart 2007 11:16 schreef NLweltmeister het volgende:
Wilders is het schoolvoorbeeld van wat ze op een werkplek een 'matennaaier' noemen.
Wat zou je er van vinden als een collega van je jouw positie zo bij je chef ter discussie zou stellen?
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:09 schreef en_door_slecht het volgende:
Als ik zo'n chef had, schoot ik hem neer.
Dat meen je niet serieus neem ik aan?quote:
Volkert heeft ook internet op z'n celquote:Op zondag 11 maart 2007 18:09 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Als ik zo'n chef had, schoot ik hem neer.
De rest van de familie Wilders zijn SP-ersquote:Op maandag 12 maart 2007 01:17 schreef Beathoven het volgende:
Heeft Wilders ook een broer die vlaggetjes en andere prullaria van de PVV verkoopt?
Want?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:03 schreef gronk het volgende:
Over 'gehad hebben' gesproken: Is wilders eigenlijk homo? Hij ziet er zo verwijfd uit...
Mijn 'gay-dar' gaat af als ik wilders zie. Afgezien daarvan, Fortuyn kwam er tenminste voor uit dat Marokkaanse jongetjes ook hun goede kanten hadden..quote:
goh wat belangrijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:24 schreef gronk het volgende:
[..]
Mijn 'gay-dar' gaat af als ik wilders zie. Afgezien daarvan, Fortuyn kwam er tenminste voor uit dat Marokkaanse jongetjes ook hun goede kanten hadden..
Dat was blijkbaar belangrijk genoeg om een impeachment procedure te starten.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
goh wat belangrijk.![]()
Net zo belangrijk dat Clinton zich liet pijpen door Monica. Joh, get a live!
Voor de showquote:Op maandag 12 maart 2007 08:50 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat was blijkbaar belangrijk genoeg om een impeachment procedure te starten.
En, vind je hem lekker?quote:Op maandag 12 maart 2007 08:24 schreef gronk het volgende:
Mijn 'gay-dar' gaat af als ik wilders zie. Afgezien daarvan, Fortuyn kwam er tenminste voor uit dat Marokkaanse jongetjes ook hun goede kanten hadden..
Fortuyn had veeeel meer flair.quote:
Het zijn verdorie net een stelletje hippies ook idd. Wilders met zijn lange haar, die de student en de arbeider gebruikt voor zijn politieke doel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:56 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Het is triest om te zien dat dankzij Wilders het 'Hij seg tuminste waar ut op staat'-volk en de autistische TU-student elkaar weten te vinden. Discriminatie is opvallend genoeg een ware bruggenbouwer!
!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:56 schreef ZomerDagDromer het volgende:
De man is een pestkop en een groot gevaar. Het is triest om te zien dat dankzij Wilders het 'Hij seg tuminste waar ut op staat'-volk en de autistische TU-student elkaar weten te vinden. Discriminatie is opvallend genoeg een ware bruggenbouwer!
Dat biedt toch een sprankje hoop in tijden waarin 'het vrije woord' het nieuwe excuus is voor het onverbloemd doen van racistische uitlatingen. Hand in hand op weg naar een blank utopia, met onze klakkende klompjes over een pad van delftsblauwe tegeltjes! Houzee!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |