Je kon nog gewoon een dolletje maken met iedereen en iedereen wist pcies hoe ze dat moesten inschatten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:22 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Alhoewel ik toen nog niet actief was, heb ik dat idee ook wel.
Beginjaren heb ik niet meegemaaktquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vind je?
De beginjaren van VBL waren veel relaxter
en het feit dat alle discussies op de Ajax-Fey-PSV discussie uitmonden is ook jammer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je kon nog gewoon een dolletje maken met iedereen en iedereen wist pcies hoe ze dat moesten inschatten.
Nu krijg je letterlijk de kanker toegewenst.
Absoluut, het een heeft te maken met het ander.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Beginjaren waren wel relaxter ja. Maar dat komt ook doordat er toen niet zo een heel grote groep aanwezig was...
Een significante correlatie met een Cronbach's alpha die er toe doet?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Absoluut, het een heeft te maken met het ander.
Op het randje dusquote:
Ik zou juist zeggen dat je er speciaal voor geregistreerd was: dinsdag 24 december 2002 @ 16:03quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:22 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Alhoewel ik toen nog niet actief was, heb ik dat idee ook wel.
DGquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je kon nog gewoon een dolletje maken met iedereen en iedereen wist pcies hoe ze dat moesten inschatten.
Right on.quote:
tijd voor een oldbie VBL forum! grens ergens halverwege 2005 trekken ofzoquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat was alleen omdat je toen nog toffe mods had hier ...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vind je?
De beginjaren van VBL waren veel relaxter
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat was alleen omdat je toen nog toffe mods had hier ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |