Het was toch Huub zijn schuld.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:49 schreef Yvet_te het volgende:
ja waarom heeft jaap eigenlijk geen alcoholverbod?
Wat heeft Jaap misdaan dan om een alchoholverbod te rechtvaardigen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:49 schreef Yvet_te het volgende:
ja waarom heeft jaap eigenlijk geen alcoholverbod?
Nee, nou wordt ie lekker zegquote:
Offtopicquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:52 schreef GI het volgende:
[offtopic]
Ik hoorde je gisteren op de radio bart!
ik vind hetzelfde wel..maar ik snap ook niet zo goed wat huub nou echt heeft misdaanquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heeft Jaap misdaan dan om een alchoholverbod te rechtvaardigen?
Hij heeft zichzelf geen delirium gezopen, hij is niet agressief geworden, en hij zal vooral zelf moeten afvallen, dus zelf minder drinken, eten en meer bewegen.
Als iemand hem daarbij zijn handje moet vasthouden had ie lekker naar een kuur-oord moeten gaan.
Ook niet te versmaden op een ordinaire pizza!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja joh, met kaas, salami, mosterd en mayo, gehakt augurkje en misschien wat ijsbergsla als ik het heb liggen. Brood even roosteren en lekker glaasje melk erbij - ik leef al jaaaren als miljonair![]()
Waren ze op zoek naar op geld beluste B-sterren, die alles doen om met hun kop op tv te komen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:56 schreef GI het volgende:
Offtopic:
Het was leuke radio. Het schoot het doel van de presentator op een onverwachte manier voorbijLater op de avond hadden ze Joop van Tellingen voor Snookeren met de sterren.
Dat dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:58 schreef scanman01 het volgende:
Voldoende spanning en sensatie in het huis? Of zakt de boel wat in?
Heb je niet door dat ze bij Tien Huub helemaal in de grond aan het boren zijn. Die berichtgeving is alles behalve objectiefquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja zo beschreven ze het gisteren aardig op Tien.![]()
Oven=stuk, dus dan maar zo!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook niet te versmaden op een ordinaire pizza!
Er gebeurt vrij weinig momenteel, aan de traagheid vd cos te zien, moet jij niet es wat aan je huishouden gaan doen? Anders krijg je van mij ook een dgk-naam, zat te denken aan zdhhnmo [ zij die haar huis niet meer opruimt ]quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:57 schreef beequeen het volgende:
Mark vraagt aan zdngmw, was het niet emotioneel toen je kindjes weggingen? Nee hoor, ik heb me groot gehouden.![]()
![]()
Heb je het nou over jezelf?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Waren ze op zoek naar op geld beluste B-sterren, die alles doen om met hun kop op tv te komen?
Ben jij Bart van de Gouden Kooi? Of zit ik totaal verkeerd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Waren ze op zoek naar op geld beluste B-sterren, die alles doen om met hun kop op tv te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |