Het was toch Huub zijn schuld.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:49 schreef Yvet_te het volgende:
ja waarom heeft jaap eigenlijk geen alcoholverbod?
Wat heeft Jaap misdaan dan om een alchoholverbod te rechtvaardigen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:49 schreef Yvet_te het volgende:
ja waarom heeft jaap eigenlijk geen alcoholverbod?
Nee, nou wordt ie lekker zegquote:
Offtopicquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:52 schreef GI het volgende:
[offtopic]
Ik hoorde je gisteren op de radio bart!
ik vind hetzelfde wel..maar ik snap ook niet zo goed wat huub nou echt heeft misdaanquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heeft Jaap misdaan dan om een alchoholverbod te rechtvaardigen?
Hij heeft zichzelf geen delirium gezopen, hij is niet agressief geworden, en hij zal vooral zelf moeten afvallen, dus zelf minder drinken, eten en meer bewegen.
Als iemand hem daarbij zijn handje moet vasthouden had ie lekker naar een kuur-oord moeten gaan.
Ook niet te versmaden op een ordinaire pizza!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja joh, met kaas, salami, mosterd en mayo, gehakt augurkje en misschien wat ijsbergsla als ik het heb liggen. Brood even roosteren en lekker glaasje melk erbij - ik leef al jaaaren als miljonair![]()
Waren ze op zoek naar op geld beluste B-sterren, die alles doen om met hun kop op tv te komen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:56 schreef GI het volgende:
Offtopic:
Het was leuke radio. Het schoot het doel van de presentator op een onverwachte manier voorbijLater op de avond hadden ze Joop van Tellingen voor Snookeren met de sterren.
Dat dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:58 schreef scanman01 het volgende:
Voldoende spanning en sensatie in het huis? Of zakt de boel wat in?
Heb je niet door dat ze bij Tien Huub helemaal in de grond aan het boren zijn. Die berichtgeving is alles behalve objectiefquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja zo beschreven ze het gisteren aardig op Tien.![]()
Oven=stuk, dus dan maar zo!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook niet te versmaden op een ordinaire pizza!
Er gebeurt vrij weinig momenteel, aan de traagheid vd cos te zien, moet jij niet es wat aan je huishouden gaan doen? Anders krijg je van mij ook een dgk-naam, zat te denken aan zdhhnmo [ zij die haar huis niet meer opruimt ]quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:57 schreef beequeen het volgende:
Mark vraagt aan zdngmw, was het niet emotioneel toen je kindjes weggingen? Nee hoor, ik heb me groot gehouden.![]()
![]()
Heb je het nou over jezelf?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Waren ze op zoek naar op geld beluste B-sterren, die alles doen om met hun kop op tv te komen?
Ben jij Bart van de Gouden Kooi? Of zit ik totaal verkeerd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Waren ze op zoek naar op geld beluste B-sterren, die alles doen om met hun kop op tv te komen?
Is dat nog niet vastgelegd als Zdhhnmsk? (Zij die haar huis nooooit meer schoon krijgt)quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:00 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Er gebeurt vrij weinig momenteel, aan de traagheid vd cos te zien, moet jij niet es wat aan je huishouden gaan doen? Anders krijg je van mij ook een dgk-naam, zat te denken aan zdhhnmo [ zij die haar huis niet meer opruimt ]
![]()
Had ik al door hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je niet door dat ze bij Tien Huub helemaal in de grond aan het boren zijn. Die berichtgeving is alles behalve objectief![]()
aangenaam. Welke andere Bart ken je nog meer dan? Pannenkoek.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:01 schreef havefun het volgende:
[..]
Ben jij Bart van de Gouden Kooi? Of zit ik totaal verkeerd.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:01 schreef havefun het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Het begint steeds meer en meer in te zakken. Maar dat is niet zozeer dit moment, maar een totaalindruk. Per keer dat iemand vertrekt en een nieuwe terug komt, zakt het nivo weer een stukje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:58 schreef scanman01 het volgende:
Dat heet hooked, en ik sta vroeg op.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:00 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Er gebeurt vrij weinig momenteel, aan de traagheid vd cos te zien, moet jij niet es wat aan je huishouden gaan doen? Anders krijg je van mij ook een dgk-naam, zat te denken aan zdhhnmo [ zij die haar huis niet meer opruimt ]
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:01 schreef havefun het volgende:
[..]
Huub is de eerste 2 keer dat hij een alchoholverbod kreeg agressief geworden en de laatste keer heeft hij zich vanaf het moment dat zijn alcholverbod opgeheven was een delirium gezopen, dusdanig dat hij op zondagmiddag om 14.00 uur al helemaal aan gort op bed lag en hij 's avonds zelfs naar het ziekenhuis moest omdat internet explodeerde omdat iemand had geroepen dat dit niet normaal was en dat er dus iets anders aan de hand moest zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:57 schreef Yvet_te het volgende:
ik vind hetzelfde wel..maar ik snap ook niet zo goed wat huub nou echt heeft misdaan
amanda gaat zo weer snijden met de messen van markie !quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het best leuk om te zienquote:
jaap vond ik ook aardig agressief worden en betaste de meiden zelfs, dat vind ik ook niet echt door de beugel kunnen. en jaap was ook heel ziek en vroeg zelfs om een ziekenwagen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub is de eerste 2 keer dat hij een alchoholverbod kreeg agressief geworden en de laatste keer heeft hij zich vanaf het moment dat zijn alcholverbod opgeheven was een delirium gezopen, dusdanig dat hij op zondagmiddag om 14.00 uur al helemaal aan gort op bed lag en hij 's avonds zelfs naar het ziekenhuis moest omdat internet explodeerde omdat iemand had geroepen dat dit niet normaal was en dat er dus iets anders aan de hand moest zijn.
De staat van Huub was idd niet normaal, en veroorzaakt door continue overmatig alcoholgebruik.
Maar het wordt wel iedere keer spraakmakenderquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het begint steeds meer en meer in te zakken. Maar dat is niet zozeer dit moment, maar een totaalindruk. Per keer dat iemand vertrekt en een nieuwe terug komt, zakt het nivo weer een stukje.
wie vind haar wel interessant dan??quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:08 schreef pronkjewail het volgende:
Ik heb lichtelijk het idee dat degene die Nasty aan de telefoon heeft, haar totaal NIET interessant vindt en het eigenlijk maar achterlijk vind dat het mens haar kinderen heeft achtergelaten.
Dat mens is veel te lief.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:10 schreef 2live het volgende:
het was leuker geweest als ze had gevraagd; je zegt dat je voor je doelen gaat en niet voor de grote prijs.
Maar tegen Wilgo zei je vd week wat anders, hoe zit dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |