Bong wilt nog een filmpje van Jaap's feestje, maar dat doe jij wel even, neem ik aan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:55 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Niet crossposten op Youtube!!!
http://www.youtube.com/watch?v=dj16ej6xCrg
![]()
Maar dan wel als bestand gaarne zodat ik hem kan savenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bong wilt nog een filmpje van Jaap's feestje, maar dat doe jij wel even, neem ik aan?
ik dacht dat de video bleef hangen, hoe dom kun je zijn?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:58 schreef Pulu het volgende:
waarschijnlijk veels te laat maar hadden jullie deze al gezien?
http://www.youtube.com/watch?v=ewi4srniJVo
sluiten een pacht
over Sylquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:02 schreef lillkiss het volgende:
over wie heeft natasia het dan als ze steeds pacht zegt?
nee joh en ook geen pactquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:05 schreef lillkiss het volgende:
maar syl sluiit tog never een paCHt met brain?
En ook weer het woord "bewerkstelligen" gehoord vandaagquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:03 schreef 2live het volgende:
[..]
ik dacht dat de video bleef hangen, hoe dom kun je zijn?![]()
zoals al die gesprekken van die 2, Het is al grappig dat ze zo cryptisch praten dat ze elkaar ook helemaaaal niet snappen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:06 schreef lillkiss het volgende:
daarom.. beetje vaag gesprek
Allemaal pacht en paal binnen die kooiquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:58 schreef Pulu het volgende:
waarschijnlijk veels te laat maar hadden jullie deze al gezien?
http://www.youtube.com/watch?v=ewi4srniJVo
sluiten een pacht
Ja een singel van het paardquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:13 schreef maikel112 het volgende:
riem gevonden?
Er wordt veel geluld, maar weinig gezegdquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:14 schreef maikel112 het volgende:
whaha, weet je hoe erg als je geen geluid hebt bij streams. Ik moet deze topics bijhouden om te weten wat ze zeggen
Megathnx!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:16 schreef HiDiHo het volgende:
@bong
over 3 uur heb je meer dan 4.5 uur Jaap plezier op megaupload![]()
Heb je een teiltje bij de hand?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:17 schreef beequeen het volgende:
Zou het veilig zijn om een tosti te eten en streams te kijken, of zal ik maar geen risico nemen?![]()
Sinds Billie binnen is neem ik geen risico meer dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:17 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Heb je een teiltje bij de hand?
Dan kan je denk ik het risico wel nemenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sinds Billie binnen is neem ik geen risico meer dus![]()
![]()
je gaat nog spijt krijgen, we zijn nu een paar dagen verder en eindelijk kan ik weer een beetje normaal slapenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Megathnx!!![]()
![]()
Dat geduld heb ik er wel voor over![]()
Heb je je tosti al op?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:25 schreef beequeen het volgende:
Als je toch stream 1 vergelijkt met stream 3......mensen die in een deuk liggen, en een sjaggo Zdngmw. Een wereld van verschil.
sorry, welke andere is andere, volg het niet helemaalquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:26 schreef rooie3 het volgende:
Die Snollie is ook echt dom.
De hele dag loopt ze bij die andere groep en bij die andere nooit.
Ik denk als ze haar een paar dagen buiten spel zetten ,dat ze goed gaat inzien waar ze de gezelligheid kan vinden.
bijnaquote:
Niet die ene. Dat is toch logisch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
sorry, welke andere is andere, volg het niet helemaal![]()
Bedankt voor de heldere uitlegquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet die ene. Dat is toch logisch?
Excuus voor deze bout tvp
bij mij werkt die tvp nooitquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet die ene. Dat is toch logisch?
Excuus voor deze bout tvp
Yep.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:31 schreef lillkiss het volgende:
patricia?
ach je vriendin als kapster nemen he. DAn kan je ongelimiteerd bellen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:31 schreef beequeen het volgende:
Hoe krijgt ze het toch voorelkaar om dagelijks te bellen zonder CP's.![]()
bij Jaap mss. Ik vind brian en Jaap zo een stuk gezelliger, als ze niet in beeld zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:32 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Waar is Brainless eigenlijk, lekker gezellige gast
Als je het over de duvel hebtquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:33 schreef 2live het volgende:
[..]
bij Jaap mss. Ik vind brian en Jaap zo een stuk gezelliger, als ze niet in beeld zijn
Bij HES ,die heeft ze de hele dag nodig.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
sorry, welke andere is andere, volg het niet helemaal![]()
Echt vreemd he dat dit allemaal kan, en ach van deze diefa moet mij eigenlijk niets verbazen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:32 schreef petraa het volgende:
[..]
ach je vriendin als kapster nemen he. DAn kan je ongelimiteerd bellen.
Dat valt me ook op. Schijnt dat meer mensen last hebben met of en als. Maar ja , zo klinkt het wel een beetje alsof ze dat boek nog steeds niet heeft gelezen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:31 schreef 2live het volgende:
natasia; eric als jij je microfoontje goed wil doen.![]()
Zeker weten ik steek er nog 1 opquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:35 schreef 2live het volgende:
de nieuwe stelling van vandaag; gezellige mensen roken!
Ik brand alquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:36 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Zeker weten ik steek er nog 1 op![]()
dat hij het nou heel de dag alleen maar over de andere groep heeft....huub enzo kunnen het ook nog eens over iets anders hebbn (af entoe:P)quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:35 schreef schatje het volgende:
Brian baalt ervan dat hij niet weet waar ze buiten over praten.
En ik maar denken dat gezellige mensen dik warenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:35 schreef 2live het volgende:
de nieuwe stelling van vandaag; gezellige mensen roken!
ik rook zelf niet eensquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:36 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Zeker weten ik steek er nog 1 op![]()
Hij is bang dat Amandel de rest verteld over zijn kleine pikquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:37 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
dat hij het nou heel de dag alleen maar over de andere groep heeft....huub enzo kunnen het ook nog eens over iets anders hebbn (af entoe:P)
de gouden kooi is zeer leerzaamquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En ik maar denken dat gezellige mensen dik waren![]()
Ik denk dat de redaktie daar ook achter is, want we hebben japio nog maar heel weinig in beeld gehad vandaag.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee, die was van de week al ontkracht door Jaap!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ik dost het in ieder geval nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:17 schreef beequeen het volgende:
Zou het veilig zijn om een tosti te eten en streams te kijken, of zal ik maar geen risico nemen?![]()
Thank Godquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat de redaktie daar ook achter is, want we hebben japio nog maar heel weinig in beeld gehad vandaag.![]()
Meen je dat ??? Jeetje ik wil hem juist zo graag in beeld hebben.quote:
Snollie DENKT dat de piemel van Hdnkkk groter is dan die van Eric , dat zegt mij genoeg .quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:38 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Hij is bang dat Amandel de rest verteld over zijn kleine pik
Ik doelde niet op Markquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:39 schreef snetje het volgende:
[..]
ik dost het in ieder geval niet![]()
marc komt eraan !!
Deze vraag meen je toch niet he?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:42 schreef Pulu het volgende:
Ik ben er ook geen fan van maar als je nog nooit van artisjokken hebt gehoord...ligt dat aan mij of aan Amanda?
Artisjokken op brood, ehmmquote:
Dat is idd erg vroeg, vraag me ook af wat er komt, mss kan je het allicht vragen aan de redactie, zag ze eventjes lurken vandaagquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze moeten om een uur of 5 eten. Wat komt er vanavond? Eric had het er ook al over
Vraag het ff aan DGK-REDACTIEquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:49 schreef Yvet_te het volgende:
ja waarom heeft jaap eigenlijk geen alcoholverbod?
Ja joh, met kaas, salami, mosterd en mayo, gehakt augurkje en misschien wat ijsbergsla als ik het heb liggen. Brood even roosteren en lekker glaasje melk erbij - ik leef al jaaaren als miljonairquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |