Hoezo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Agree, dat Spanje gelul weten we nu wel![]()
Niet doennnnnnnnn anders wordt dat ook iets wat niet meer gezegd mag worden op fok.quote:
kan mij wat schelen of je wel /niet puntjes of komma's gebruikt !!quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik heb juist al mijn best gedaan puntjes en komma's te gebruiken. maar ik schrijf op typ nooit bijna. jah op freaking msn of ik bel. tjonge....en jah jongens schrijven over het algemeen veel slechter dan dames. Maar wederom lekker belangrijk de boodschap komt over.
Vreemd dat de naam Billie steeds toelichting nodig heeft, ik voel me oudquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet doennnnnnnnn anders wordt dat ook iets wat niet meer gezegd mag worden op fok.
Ik zie nog liever Billyquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet crossposten op Youtube!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:53 schreef HiDiHo het volgende:
Filmpje: Brian vraagt stemmingsronde aan voor Huub
nog wel even wachten tot ie klaar is !
jaaaaaaaaaaa thxxxx. je bent een schatquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:53 schreef HiDiHo het volgende:
Filmpje: Brian vraagt stemmingsronde aan voor Huub
nog wel even wachten tot ie klaar is !
Spanje verhalenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beter opletten Petraaaa ....filmpje staat er al een uur op.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:56 schreef petraa het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa thxxxx. je bent een schat
Hij zegt toch echt Huub.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:55 schreef 2live het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dj16ej6xCrg
brian vraagt stemming aan
hij komt bijna klaar als hij dat doet.Oh nee kan ie niet!
![]()
Ze biedt ook iedereen aan dat ze mogen logeren als ze daar naartoe gaan...quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:52 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hoezo?
Heeft ze soms een appartement in Barcelona?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |