6. Bij het registreren op FOK ontvangt u gratis een Nederlands paspoort.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:21 schreef SCH het volgende:
Of punt 5 het bij een AH-spaaractie kunnen krijgen - bij 2 pakken Peijenburg koek een nationaliteitszegel kado!
Met 6 of 19% BTW?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:20 schreef popolon het volgende:
En eigenlijk zou je als punt 4 het ook op de kermis moeten kunnen winnen.
Bij een stem op Wilders wordt u uw paspoort ontnomen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:29 schreef JohnDope het volgende:
Wel apart dat er geen slotje op dit topic komt, normaal zjin de mods er als de kippen bij.
Die Wilders hoeft in ieder geval geen campagne meer te voeren, dat doen zijn tegenstanders wel voor hem.
Hij moet het erg vaak in elk geval niet van zijn aanhangers hebbenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:29 schreef JohnDope het volgende:
Die Wilders hoeft in ieder geval geen campagne meer te voeren, dat doen zijn tegenstanders wel voor hem.
Momenteel lijkt het beleid dat alle mogelijke Wilderstopics mogenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:29 schreef JohnDope het volgende:
Wel apart dat er geen slotje op dit topic komt, normaal zjin de mods er als de kippen bij.
Het eenzijdige beleid valt wel op in ieder gevalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Momenteel lijkt het beleid dat alle mogelijke Wilderstopics mogen.
Ik moet toegeven dat Wilders wel een meester is in het krijgen van publiciteit. Hij roept iets, iedereen valt over hem heen en hij heeft overal weer ruimte in kranten en zendtijd gekregen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:29 schreef JohnDope het volgende:
Eh, de een denkt dat alles dicht gaat, de ander dat alle mogelijke topics mogen, en het eenzijdig beleid valt op omdat dit topic open is en een ander dicht. Je bent me kwijt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het eenzijdige beleid valt wel op in ieder geval![]()
Kijk deze gooit meneer bijvoorbeeld wel dicht: Stand.NL kleine meerderheid steunt Wilders.
ze doen het allemaal zelfquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat Wilders wel een meester is in het krijgen van publiciteit. Hij roept iets, iedereen valt over hem heen en hij heeft overal weer ruimte in kranten en zendtijd gekregen.
Op zich wel, maar ze kunnen ook niet anders. Als ze hem negeren begint hij over een cordon sanitaire, en dat willen zijn tegenstanders al helemaal niet hebben.quote:
Als het een topic is waar Wilders goed uit de verf komt, dan gooit hij die dicht met een smoes.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Eh, de een denkt dat alles dicht gaat, de ander dat alle mogelijke topics mogen, en het eenzijdig beleid valt op omdat dit topic open is en een ander dicht. Je bent me kwijt.
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:49 schreef freako het volgende:
Gaan we nu elke Wilders-scheet een eigen topic geven?
Maar als het een topic is met een aanval op wilders dan laat meneer hem open. Dat valt gewoon op, en als je dat niet snapt, dan zegt dat meer over jou dan over mijquote:
Waarom zou hier een slotje op moeten. Het is een heel relevant punt en er is geen centraal Wilders-topic.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:29 schreef JohnDope het volgende:
Wat ben je toch ook een dramaqueenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Eh, de een denkt dat alles dicht gaat, de ander dat alle mogelijke topics mogen, en het eenzijdig beleid valt op omdat dit topic open is en een ander dicht. Je bent me kwijt.
Zoals Sidekick al in principe zei; dat niet iedere Wilders-scheet een eigen topic moet krijgen. Het is bijna het WildersSubForum geworden hierquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zou hier een slotje op moeten. Het is een heel relevant punt en er is geen centraal Wilders-topic.
Dat kan je wel stellen jaquote:
Ja inderdaad. Als we hem nu met z'n allen negeren wordt ie wel weer stil.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat Wilders wel een meester is in het krijgen van publiciteit. Hij roept iets, iedereen valt over hem heen en hij heeft overal weer ruimte in kranten en zendtijd gekregen.
Een algemeen topic ja. Viel me vanmorgen ook al op dat Wilders qua topic-aantal heerst in pol.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zoals Sidekick al in principe zei; dat niet iedere Wilders-scheet een eigen topic moet krijgen. Het is bijna het WildersSubForum geworden hier
Als jij en ik het zien, dan duurt het nog een tijdje voor dat de Moderators dat ook inzien, wat dat betreft zijn het net Politiciquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een algemeen topic ja. Viel me vanmorgen ook al op dat Wilders qua topic-aantal heerst in pol.![]()
Pleur het allemaal samen, is er teminste meer ruimte voor andere onderwerpen.![]()
Heeft TS nu al aangetoond dat het zo is of is het alleen zijn visie op het hele verhaal?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:12 schreef Lemmeb het volgende:
Als nu 100% zeker zou weten dat de vrouw van Wilders een dubbele nationaliteit zou hebben, dan zou je wellicht een klein puntje hebben gehad. Nu echter heb je helemaal niks, behalve een belachelijk topic.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:58 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heeft TS nu al aangetoond dat het zo is of is het alleen zijn visie op het hele verhaal?![]()
...is het zoals gewoonlijk journalistieke hete lucht.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:11 schreef SCH het volgende:Het is zoals het is. Wilders wilde er geen antwoord op geven dus....
Idd, die door bepaalde journalisten graag opgeblazen wordt......quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
...is het zoals gewoonlijk journalistieke hete lucht.
Nee, het is om de hete brij heendraaien van een hypocriete politicus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
...is het zoals gewoonlijk journalistieke hete lucht.
Nee hoor. De mogelijke acties van zijn vrouw zijn niet hetzelfde als zijn acties.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:14 schreef SCH het volgende:
Nee, het is om de hete brij heendraaien van een hypocriete politicus.![]()
Vooral geen acties waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee hoor. De mogelijke acties van zijn vrouw zijn niet hetzelfde als zijn acties.
Sylvia Toth als moreel bakenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:17 schreef SCH het volgende:
Vooral geen acties waarschijnlijk.
Sylvia Toth (VVD) kotste bij P en W op deze hele toestand, erg geestig.
Het oordeel van Mevrouw Toth, Hongaarse van afkomst, boeit toch geen ene zak in deze zaak?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:19 schreef SCH het volgende:
Je wordt er niet scherper op tijdens het nachtelijk uur![]()
Ik vond het toevallig erg interessantquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het oordeel van Mevrouw Toth, Hongaarse van afkomst, boeit toch geen ene zak in deze zaak?
Ik heb geen hekel aan mevrouw Toth, maar Guusje ter Horst zou ik best graag in een boerka naar een gulag willen sturen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:23 schreef SCH het volgende:
Ik vond het toevallig erg interessant
Dat jij van Geert altijd moet zappen als er een mening wordt gebezigd die niet de zijne is, is niet mijn probleemski![]()
Ja, jij wilt iedereen dood die niet jouw mening is toegedaan, kleine Stalin die je bentquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan mevrouw Toth, maar Guusje ter Horst zou ik best graag in een boerka naar een gulag willen sturen.
Yepz, van links geleerd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:25 schreef SCH het volgende:
Ja, jij wilt iedereen dood die niet jouw mening is toegedaan, kleine Stalin die je bent![]()
Zijn Guusjes een ras dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:31 schreef SCH het volgende:
Zijn je ouders eigenlijk net zo racistisch als jij?
Vanuit Kolyma?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:36 schreef SCH het volgende:
Oh, de ontkenningsepidemie speelt weer op.
Ik wil je ouders gewoon een kaartje sturen.
Nah SCH, dit topic slaat als kut op dirk. Het doet er geen reet toe wat de nationaliteit(en) van mw Wilders is (zijn).quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:36 schreef SCH het volgende:
Oh, de ontkenningsepidemie speelt weer op.
Ik wil je ouders gewoon een kaartje sturen.
Ja, ze kregen laatst een doorgeladen pistool in de bus. Geadresseerd aan ene Melkert.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:38 schreef SCH het volgende:
Oh, moet de post met een omweg? Worden ze beveiligd?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:40 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nah SCH, dit topic slaat als kut op dirk. Het doet er geen reet toe wat de nationaliteit(en) van mw Wilders is (zijn).
We zijn het eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:40 schreef OllieA het volgende:
Nah SCH, dit topic slaat als kut op dirk. Het doet er geen reet toe wat de nationaliteit(en) van mw Wilders is (zijn).
Ach, je bent een zoon van Ad. Je hebt anders juist zo'n vrolijke uitstraling.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, ze kregen laatst een doorgeladen pistool in de bus. Geadresseerd aan ene Melkert.
Doe dan maar een linkje naar je uitleg, want in dit topic vind ik het niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:41 schreef SCH het volgende:
[..]Dan snap je er weinig van. Maar ik leg het niet weer uit.
Erg hè, om het eens te zijn met een verachtelijk mens.quote:
Inderdaad, ik ga meteen bij mezelf te rade.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:44 schreef OllieA het volgende:
Erg hè, om het eens te zijn met een verachtelijk mens.
hoezo kreeg jij je duitse nationaliteit er zo bij?quote:Op maandag 5 maart 2007 07:59 schreef maedel het volgende:
voor zover het nog zin heeft iets bij te dragen aan deze discussie...
Ik vraag me af waarom het altijd over turken en marokkanen gaat.
Volgens mij zijn er in Nederland veel meer mensen met een dubbele nationaliteit, die anders is dan turks of marokkaans. En, veel mensen die hier geboren zijn en opgegroeid, maar tóch een dubbele nationaliteit hebben.
Ikzelf heb de Duitse nationaliteit erbij. Omdat mijn moeder Duits is. Ik ben in Nederland geboren. Bij mijn geboorte kreeg ik de Duitse nationaliteit er automatisch bij. Automatisch dus. Daar heeft niemand om gevraagd. Mijn neefje van 2 kreeg hem ook automatisch, hoewel hij nog maar een kwart Duitser is. Je kunt dat niet eens weg laten schrappen ofzo.
En die loyaliteitsdiscussie, wat een ongelofelijke onzin. Net of ik de belangen van Duitsland zou laten meewegen in een beslissing die ik hier neem. DIe mensen die over die dubbele nationaliteit mekken die weten gewoon echt niet waar ze het over hebben.
Wat Wilders doet is net alsof met het schrappen van de dubbele nationaliteit het hele allochtonenprobleem opgelost is. Nee, dat zegt hij niet, maar dat denkt die hele meute mensen die op Wilders gestemd heeft wel. En dat is echt ongeloofelijk dom. Wat een domme man zeg
Omdat Wilders een hekel heeft aan (islamitische) buitenlanders, moeten heel veel mensen gewoon maar een stuk van hun identiteit en historie laten schrappen. Zo van "heeft nooit plaatsgevonden".
Ja, het staat er toch echt hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 08:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hoezo kreeg jij je duitse nationaliteit er zo bij?
mijn vrouw is ook duits, maar mijn kinderen krijgen niet automatisch de duitse nationaliteit, wel de Nederlandse.
Als jouw vrouw zelf geboren is _in_ duitsland, en je kinderen na 1975 geboren zijn, hebben ze idd al een dubbele nationaliteit, zelfs al weet jij dat misschien niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hoezo kreeg jij je duitse nationaliteit er zo bij?
mijn vrouw is ook duits, maar mijn kinderen krijgen niet automatisch de duitse nationaliteit, wel de Nederlandse.
dezelfde wilders aanhanger zeggen: vrijheid van meningsuiting. Maar geld dat niet als je tegen wilders bent. het het dan ineens demonisering. En wat wilders tegenover moslims doet,"durven zeggen waar het op staat''quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:58 schreef Bensel het volgende:
Mja, naast dat dubbele nationaliteit een hot item is, is men toch bezig met proberen om wilders te demoniseren. Dit zeg ik omdat blijkbaar zijn vrouw erbij gehaald moet worden. Denk je niet dat Wilders dat allang voorzien heeft? En TOCH gaat hij door.. Daar kan ik ik niks hypocriet in vinden.. Hypocriet zou het zijn als hij een dergelijk voorstel torpedeert omdat zijn vrouw een dubbele nationaliteit. Daar is echter geen sprake van...
Ach, je ziet zelf ook wel dat zodra Wilders iets zegt, ongeacht de inhoud, alles word afgeschotenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:51 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
dezelfde wilders aanhanger zeggen: vrijheid van meningsuiting. Maar geld dat niet als je tegen wilders bent. het het dan ineens demonisering. En wat wilders tegenover moslims doet,"durven zeggen waar het op staat''
Daarnaast zeggen ze: doe wat je predikt. Dus zo gek is dit allemaal niet.
die inhoud is er wat mij betreft niet. dat is ook waar de andere partijen de mist ingaan om wilders aan te pakken. Wilders roept wat ovr loyaliteit en dubbelpaspoort, maar wilders uitleggen dat loyaliteit niet alleen vortkomt uit een dubbelpaspoort kunnen ze niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:26 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ach, je ziet zelf ook wel dat zodra Wilders iets zegt, ongeacht de inhoud, alles word afgeschoten
Dat komt omdat de tegenstanders geen argumenten hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:51 schreef One_of_the_few het volgende:
dezelfde wilders aanhanger zeggen: vrijheid van meningsuiting. Maar geld dat niet als je tegen wilders bent. het het dan ineens demonisering. En wat wilders tegenover moslims doet,"durven zeggen waar het op staat''
Niks. Maar kennelijk kan Pechtold niks beters verzinnen. Zal wel met rancune te maken hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:38 schreef mr.vulcano het volgende:
Volgens mij mis ik iets. Wat heeft de vrouw van Wilders met de dubbele nationaliteit van volksvertegenwoordigers te maken?
Hersencellen denk ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:38 schreef mr.vulcano het volgende:
Volgens mij mis ik iets. Wat heeft de vrouw van Wilders met de dubbele nationaliteit van volksvertegenwoordigers te maken?
Nietsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:38 schreef mr.vulcano het volgende:
Dus dan zou je het ook goed vinden dat mensen zonder een nederlands paspoort in de regering komen zitten?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:43 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Hersencellen denk ik.
Wat heeft loyaliteit met een paspoort te maken?
Als deze mensen aan de wet in NL te houden zijn heb ik daar idd geen bezwaar tegen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:45 schreef Sargon het volgende:
[..]
Dus dan zou je het ook goed vinden dat mensen zonder een nederlands paspoort in de regering komen zitten?
ah dan heet het demoniseren.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat komt omdat de tegenstanders geen argumenten hebben.![]()
Eensch. Aan Hongaren heb je niks, een zeer populistisch volkje net zoals marokkanen en turken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:49 schreef ThE_ED het volgende:
Altijd weer die Magyaren, zou verboden moeten worden!
Om nog maar te zwijgen van die Yanks, Serven, Duitsers, Fransozen, Japanners en Chinezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:58 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
Eensch. Aan Hongaren heb je niks, een zeer populistisch volkje net zoals marokkanen en turken.
Wellicht omdat Wilders ook tegen de dubbele nationaliteit in het geheel is, en niet alleen voor volksvertegenwoordigers?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:38 schreef mr.vulcano het volgende:
mja, sinds wanneer heeft de privesituatie met de politieke ideologien te maken van een politicus?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Wellicht omdat Wilders ook tegen de dubbele nationaliteit in het geheel is, en niet alleen voor volksvertegenwoordigers?
Uit zijn verkiezingspamflet, onderdeel IV "Immigratiestop / Integratie":
- Afschaffen dubbele nationaliteit
Nu weten we nog niet of de vrouw van Wilders inderdaad de dubbele nationaliteit heeft of niet, maar het lijkt me een beetje raar om zo te vechten tegen de dubbele nationaliteit als je eigen vrouw nog twee paspoorten zou hebben. Lijkt me in het rijtje van Wouter Bos en de Prive School voor zijn kinderen terwijl hij het publieke onderwijs promoot passen.
Maar goed, laten we eerst eens even afwachten wat de feiten zijn, want we kunnen we speculeren over zijn vrouw, maar volgens mij is er nog niets als feit verklaard.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:58 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
Eensch. Aan Hongaren heb je niks, een zeer populistisch volkje net zoals marokkanen en turken.
Je mag van mij best tegen Wilder zijn hoor. Ik ben zelf ook niet onverdeeld positief over die man. Het is alleen zo jammer dat Wilders' tegenstanders altijd zo weinig èchte argumenten hebben tegen zijn standpunten, en in het algemeen alleen maar met ad hominems aan komen zetten. Gericht tegen Wilders zelf, of tegen zijn achterban.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:51 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ach, je hoorde iedereen hoog en laag zingen toen Wouter Bos zijn dochter naar een priveschool stuurde, terwijl het PvdA programma duidelijk het publieke onderwijs wil promoten. Bos heeft herhaaldelijk gezegd dat het publieke onderwijs in Nederland zo goed is, maar zijn eigen dochter wil hij er dan niet aan blootstellen. Of wat dacht je van die Arnhemse SP-er die zo tegen auto's en autoverkeer was, en zelf een dikke SUV reed? (Of was het een Groen Linkser, even vergeten).quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:28 schreef Bensel het volgende:
mja, sinds wanneer heeft de privesituatie met de politieke ideologien te maken van een politicus?
Gelukkig, toch nog een verstandige opmerking in dit topicquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:15 schreef maartena het volgende:
Maar goed, laten we eerst eens even afwachten wat de feiten zijn, want we kunnen we speculeren over zijn vrouw, maar volgens mij is er nog niets als feit verklaard.
1) Je weet niet OF hij een vrouw heeft MET de dubbele nationaliteit.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:45 schreef maartena het volgende:
Dat lijkt me net zo min te kloppen als Wilders die tegen de dubbele nationaliteit is, maar toch een vrouw heeft MET de dubbele nationaliteit. Of ben ik nu vreemd?
Met dan een dosis extra schuimbekkende rancune van de fokslims.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef Lemmeb het volgende:
Even alle 'argumenten' van de mensen die het niet met Wilders eens zijn op een rijtje:Wilders heeft z'n haar geblondeerd Wilders komt uit Limburg Wilders is een tweede Hitler Wilders' vrouw is Hongaars Iemand die op Wilders stemt is dom Iemand die op Wilders stemt is bang Iemand die op Wilders stemt is xenofoob Iemand die op Wilders stemt is een nazi Wilders stinkt Wilders' aanhangers stinken
Dit zijn ze vast niet allemaal, maar de strekking is wel zo'n beetje duidelijk, dacht ik zo.
Ja, dat ook, maar daar kon ik zo gauw geen smiley voor vinden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Met dan een dosis extra schuimbekkende rancune van de fokslims.
Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef Lemmeb het volgende:
Even alle 'argumenten' van de mensen die het niet met Marijnissen eens zijn op een rijtje:Marijnissen is een Maoist Marijnissen woont in een groot huis Marijnissen is een tweede Stalin Marijnissen's vrouw is ondernemer Iemand die op Marijnissen stemt is dom Iemand die op Marijnissen stemt is een hippie Iemand die op Marijnissen stemt is boomknuffelaar Iemand die op Marijnissen stemt is een communist Marijnissen stinkt Marijnissen aanhangers stinken
Dit zijn ze vast niet allemaal, maar de strekking is wel zo'n beetje duidelijk, dacht ik zo.
Wat dacht je hier van?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:57 schreef Lemmeb het volgende:
Ja, dat ook, maar daar kon ik zo gauw geen smiley voor vinden.
Jij leest mijn eerdere posting ook niet? Ik geef toch duidelijk aan dat we eerst maar eens moeten wachten op de feiten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:46 schreef Greys het volgende:
1) Je weet niet OF hij een vrouw heeft MET de dubbele nationaliteit.
Tja, maar dan kom je uiteindelijk weer terecht bij het feit dat de Nederlandse nationaliteit nooit onder dwang mag worden afgenomen, afgezien van oorlogsmisdaden, hoogverraad etc. Als Mevrouw dus besluit haar Hongaarse nationaliteit niet op te geven, kan ze die gewoon houden.quote:2) Hij heeft al lang gezegd bij NOVA dat die wet dan voor iederéén geldt, ook voor zijn vrouw, mocht zij 2 paspoorten hebben.
Behalve dat een wet tegen de dubbele nationaliteit eigenlijk niet zal gaan gelden voor hen die al de dubbele nationaliteit hebben, maar alleen voor nieuwe gevallen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:57 schreef Greys het volgende:
En om even ontopic te blijven... ik vind dat men mevrouw Wilders gewoon lekker met rust moet laten. Daar heeft ze recht op. En zelfs al blijkt dat ze 2 paspoorten heeft, dan gaat de wet dus net zo goed voor haar gelden. Dus ik zie het probleem niet, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:57 schreef Lemmeb het volgende:
Ja, dat ook, maar daar kon ik zo gauw geen smiley voor vinden.
Mijn excuses. Ik heb er zelfs op gereageerd, op jouw eerdere posten, dat ik het zo'n verstandige opmerking vond. Maar ik had 'in de gauwigheid' even niet in de gaten dat die post van dezelfde poster kwam. Sorryquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:05 schreef maartena het volgende:
[..]
Jij leest mijn eerdere posting ook niet? Ik geef toch duidelijk aan dat we eerst maar eens moeten wachten op de feiten.
Hieruit maak ik op dat jij het dan ook niet erg zou vinden als een Groen Links kamerlid zich sterk zou maken voor het verbieden van SUVs omdat ze te vervuilend zijn en te veel brandstof verbruiken, terwijl de vrouw van dit kamerlid gewoon met een dikke SUV door Amsterdam rijdt?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:06 schreef Greys het volgende:
En uiteraard ben ik reuze nieuwsgierig naar het feit of ze nou wel of geen 2 nationaliteiten heeft. Hoewel ik nog steeds niet vind dat menéér Wilders daarop aangevallen zou moeten worden. Het is zijn vrouw. Met een eigen wil. En een eigen gedachtengang. Het kan gewoon zijn dat zij daarover van mening verschillen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef Lemmeb het volgende:
Even alle 'argumenten' van de mensen die het niet met Wilders eens zijn op een rijtje:Wilders heeft z'n haar geblondeerd Wilders komt uit Limburg Wilders is een tweede Hitler Wilders' vrouw is Hongaars Iemand die op Wilders stemt is dom Iemand die op Wilders stemt is bang Iemand die op Wilders stemt is xenofoob Iemand die op Wilders stemt is een nazi Wilders stinkt Wilders' aanhangers stinken
Dat jij alleen deze argumenten weet te onthouden of kan lezen zegt meer over je manier van denken en lezen dan over de argumenten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef Lemmeb het volgende:
Even alle 'argumenten' van de mensen die het niet met Wilders eens zijn op een rijtje:
vergeet 1 ding niet: Hij probeert juist die wet te doen, ten NADELE van zijn vrouw.. Wouter Bos was hypociriet.. die promoot 1 ding, maar doet zelf het andere.. Wilders heeft nooit gezegd dat het niet voor zijn vrouw geldt.. Dus je kunt Wilders niet beschuldigen van hypocrisie..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:45 schreef maartena het volgende:
[..]
Ach, je hoorde iedereen hoog en laag zingen toen Wouter Bos zijn dochter naar een priveschool stuurde, terwijl het PvdA programma duidelijk het publieke onderwijs wil promoten. Bos heeft herhaaldelijk gezegd dat het publieke onderwijs in Nederland zo goed is, maar zijn eigen dochter wil hij er dan niet aan blootstellen. Of wat dacht je van die Arnhemse SP-er die zo tegen auto's en autoverkeer was, en zelf een dikke SUV reed? (Of was het een Groen Linkser, even vergeten).
Dat lijkt me net zo min te kloppen als Wilders die tegen de dubbele nationaliteit is, maar toch een vrouw heeft MET de dubbele nationaliteit. Of ben ik nu vreemd?
Nou, enlighten us.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:23 schreef en_door_slecht het volgende:
Dat jij alleen deze argumenten weet te onthouden of kan lezen zegt meer over je manier van denken en lezen dan over de argumenten.
Ik ga er ff voor zitten hoor.quote:
Nee, leer maar lezen. Er zijn inmiddels topics over volgeschreven, niet in de laatste plaats door jezelf. Over dat loyaliteit niet hetzelfde is als een paspoort, dat gekke Geert te lam is om een onderzoek van de PvdA af te wachten, over het keer op keer onjuist neerzetten van groepen Nederlanders. (Denk aan die vlinders. Keer op keer werd gesproken over niets doen en strandvakanties, want pertinent onjuist was.)quote:
Weer geen argumenten. En ik maar wachten...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef en_door_slecht het volgende:
Nee, leer maar lezen. Er zijn inmiddels topics over volgeschreven, niet in de laatste plaats door jezelf. Over dat loyaliteit niet hetzelfde is als een paspoort, dat gekke Geert te lam is om een onderzoek van de PvdA af te wachten, over het keer op keer onjuist neerzetten van groepen Nederlanders. (Denk aan die vlinders. Keer op keer werd gesproken over niets doen en strandvakanties, want pertinent onjuist was.)
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Nee, leer maar lezen. Er zijn inmiddels topics over volgeschreven, niet in de laatste plaats door jezelf. Over dat loyaliteit niet hetzelfde is als een paspoort, dat gekke Geert te lam is om een onderzoek van de PvdA af te wachten, over het keer op keer onjuist neerzetten van groepen Nederlanders. (Denk aan die vlinders. Keer op keer werd gesproken over niets doen en strandvakanties, want pertinent onjuist was.)
Dat ligt er maar helemaal aan. Als blijkt dat de vrouw van Wilders nu nog steeds de Hongaarse nationaliteit heeft, dan is Wilders natuurlijk net zo hypocriet bezig als in het voorbeeld van de Groen-Linkser met de vrouw die een SUV rijdt. De vrouw van Wilders had namelijk ten alle tijden de Hongaarse nationaliteit kunnen opgeven.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:24 schreef Bensel het volgende:
vergeet 1 ding niet: Hij probeert juist die wet te doen, ten NADELE van zijn vrouw.. Wouter Bos was hypociriet.. die promoot 1 ding, maar doet zelf het andere.. Wilders heeft nooit gezegd dat het niet voor zijn vrouw geldt.. Dus je kunt Wilders niet beschuldigen van hypocrisie..
Wat voor argumenten ben je precies naar op zoek? Er zijn al tientallen topics geschreven namelijk over de dubbele nationaliteit en aanverwante zaken, waaronder diverse topics waarin jezelf hebt meegediscusieerd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:43 schreef PJORourke het volgende:
Weer geen argumenten. En ik maar wachten...
't Is een kwestie van oostindisch doof, stekeblind of gewoon retedom.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:51 schreef maartena het volgende:
[..]
Wat voor argumenten ben je precies naar op zoek? Er zijn al tientallen topics geschreven namelijk over de dubbele nationaliteit en aanverwante zaken, waaronder diverse topics waarin jezelf hebt meegediscusieerd.
Nu kan ik ook niet alles onthouden hoor, maar volgens mij is er al voldoende gezegd en beargumenteerd met betrekking tot zowel Wilders apart, en de dubbele nationaliteit.
Weet je wat? We gooien dit topic maar gewoon dicht, want het loopt nergens meer op uit......quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:12 schreef popolon het volgende:
't Is een kwestie van oostindisch doof, stekeblind of gewoon retedom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |