Yvonne. Ik heb de kasta topics altijd een beetje vermeden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar is dat mens gebleven dat zo tegen kasta bezig was?
Hij heeft geen cp's meer, hij staat nog diep in de schuld bij silquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:24 schreef FSR het volgende:
Als Huub slim is, beld hij donderdag middag zijn broer nog..
Waarom dan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:24 schreef FSR het volgende:
Als Huub slim is, beld hij donderdag middag zijn broer nog..
Hij heeft CP's nodig. smsen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft geen cp's meer, hij staat nog diep in de schuld bij sil
dat was kisse geloof ik... zou dat een alter ego van Jaap zijn geweest?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar is dat mens gebleven dat zo tegen kasta bezig was?
Mariel lees je mee!!??quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:15 schreef petraa het volgende:
Niet meer praten over dat Erik naar huis gaat, want dan gaat mariel het zeggen, zegt Brainles tegen Zdngmw, we moeten met alles rekening houden. Wie heeft het emailadres van mariel. ????
heb ik al gedaan en me dochtertje zei gisteravond mammmmmmmm ik heb opeens 5 euro minder beltegoed. Ik vroeg wat heb je gedaan dan ??? Nou voor huub gesmst.quote:
Nee dan wordt de verleiding te grootquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:26 schreef pullup het volgende:
Het blijft een domme bezigheid op zo'n loopband.
Ga gewoon om de paardenbak heen lopen of zo
Wat een schatjequote:Op donderdag 1 maart 2007 11:26 schreef petraa het volgende:
[..]
heb ik al gedaan en me dochtertje zei gisteravond mammmmmmmm ik heb opeens 5 euro minder beltegoed. Ik vroeg wat heb je gedaan dan ??? Nou voor huub gesmst.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:26 schreef petraa het volgende:
[..]
heb ik al gedaan en me dochtertje zei gisteravond mammmmmmmm ik heb opeens 5 euro minder beltegoed. Ik vroeg wat heb je gedaan dan ??? Nou voor huub gesmst.![]()
thanks, had ik gemist.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:27 schreef petraa het volgende:
Erik zegt ik moet je wat meer gaan zieken ook, anders gaan ze het uberhaupt niet geloven dat ik je er uit ga stemmen.
Was een vrouw die beweerde dat zij wel de Kooi inkwam en Kasta niet en dat het iedereen wel eens even zou laten zienquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Yvonne. Ik heb de kasta topics altijd een beetje vermeden.
(maar nu maak je me toch erg nieuwsgierig)![]()
Ja dat doet die van 15 ook, maar die van 13 heeft nog niet door dat het op die manier ook kan. Hahahquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:27 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier is het de omgekeerde wereld. Heb een dochter van 16. Die is slim, als ze me nodig heeft belt ze me op haar mobiel, laat het 1 a 2 keer overgaan en dan moet mamma haar terug bellen.![]()
Nou laat ze het lekker niet geloven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:27 schreef petraa het volgende:
Erik zegt ik moet je wat meer gaan zieken ook, anders gaan ze het uberhaupt niet geloven dat ik je er uit ga stemmen.
O ja, dat had ik volgens mij wel gelezen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was een vrouw die beweerde dat zij wel de Kooi inkwam en Kasta niet en dat het iedereen wel eens even zou laten zien
Nee die kookwedstrijd duurde toch 6 weken ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:28 schreef FSR het volgende:
Zijn schuld is bijna ingelost, daarbij zal hij van Syl wel punten krijgen voor te bellen.
Ze zal hem niet kwijt willen.
Daarbij is vandaag toch ook de 1000 cp verdeling van de kookwedstrijd ?
nou nou. ochtend humeurtje?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:29 schreef partyyboyy het volgende:
Kan die mongool uit de vorige COS niet gebant worden met z'n gezeik dat hij DGK in wil?
Dat hij even lekker gaat zeiken bij Talpa, maar niet hier!
Kookwedstrijd duurt 6 weken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:28 schreef FSR het volgende:
Zijn schuld is bijna ingelost, daarbij zal hij van Syl wel punten krijgen voor te bellen.
Ze zal hem niet kwijt willen.
Daarbij is vandaag toch ook de 1000 cp verdeling van de kookwedstrijd ?
Vind het wel lachen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:29 schreef partyyboyy het volgende:
Kan die mongool uit de vorige COS niet gebant worden met z'n gezeik dat hij DGK in wil?
Dat hij even lekker gaat zeiken bij Talpa, maar niet hier!
Nee hoor, staat er toch?quote:
Ik dacht hierquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:29 schreef itsme het volgende:
[..]
O ja, dat had ik volgens mij wel gelezen.
Ga toch ff die topics opzoeken nu.![]()
Misschien zegt hij de waarheid morgen tegen die vriendin.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:29 schreef Clank het volgende:
Erik zegt dat hij Huub wat meer moet zieken om de anderen de indruk te geven dat hij hem eruit gaat stemmen.
Erik geeft Huub anders nog steeds niet erg veel zekerheid dat dat niet zal gebeuren. Wordt een moeilijk weekje voor Huub.
Hebben Huub en Amanda sinds de laatste les eigenlijk al eens gekookt? Oefening baart kookkunst, lijkt me tenslotte.quote:
Zal ze niet mee lezen op gay .nl?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Iemand het mailadres van Mariel al gevonden? Heeft Eric ergens een support site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |