Subtielquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:01 schreef Carlaa het volgende:
Sl aap kindje sl aap, daar buiten loopt een sch aap.....
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:01 schreef Carlaa het volgende:
Sl aap kindje sl aap, daar buiten loopt een sch aap.....
Nee ik volg alleen de COSsen: ik ben dus geheel afhankelijk van wat jullie posten inzake deze kwestiesquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Volg je het programma dan weet jij het ook![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:03 schreef de_kolonel het volgende:
Verplicht films kijken, dat vond ik vroeger als kind op kinderfeestjes ook altijd zo vreselijk. Had je eerst een speurtocht en spelletjes, en daarna verplicht achter een scherm met chips naar een film kijken die je voor geen ene meter kon boeien. Ik krijg hier een beetje hetzelfde gevoel bij....
Jaap doet het ook niet voor de filmquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:03 schreef de_kolonel het volgende:
Verplicht films kijken, dat vond ik vroeger als kind op kinderfeestjes ook altijd zo vreselijk. Had je eerst een speurtocht en spelletjes, en daarna verplicht achter een scherm met chips naar een film kijken die je voor geen ene meter kon boeien. Ik krijg hier een beetje hetzelfde gevoel bij....
ja dat hebben ze volgens echt. heb het ook ergens op hyve gelezen! :quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
De redactie heeft zelf een feestje, dus ze willen idd de boel rustig houden.
in mijn tijd hadden we nog geen tv.. dus wij moesten verplicht verstoppertje spelen.. maar niemand die zocht. Speurtocht ook idd, werden we 100 km verder in een bos gedropt terwijl mijn moeder naar huis ging.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:03 schreef de_kolonel het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik volg alleen de COSsen: ik ben dus geheel afhankelijk van wat jullie posten inzake deze kwesties![]()
Ademhalen is al lastig, laat staan lachenquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jaap doet het ook niet voor de film![]()
Heeft die gozer al gelachen trouwens?
Ik verwacht een bruisend feest straksquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:05 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, aangezien ik niet meer echt verwacht dat er nog spectaculaire gebeurtenissen gaan komen vannacht waag ik het erop om nu de boel hier af te sluiten en te gaan
Mocht er toch nog iets gebeuren hebben we o.a. altijd HiDiHo nog gelukkig
Tot morgen!
Kom je d'r ook achter?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:05 schreef nibbieworld het volgende:
daarom mogen ze lekker relaxt filmpjes kijken natuurlijk
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:05 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, aangezien ik niet meer echt verwacht dat er nog spectaculaire gebeurtenissen gaan komen vannacht waag ik het erop om nu de boel hier af te sluiten en te gaan
Mocht er toch nog iets gebeuren hebben we o.a. altijd HiDiHo nog gelukkig
Tot morgen!
Wie zijn dat?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:06 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Toevallig ook van de generatie Quick en flupke?![]()
Twee Belgische malloten met Adhd en een fluitje. Jaren 80 dingetjequote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:06 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Toevallig ook van de generatie Quick en flupke?![]()
Je weet dat je gelijk hebt...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:13 schreef cindy10 het volgende:
geloof zowaar dat ik van pure saaiheid ook maar ga liggen...lees morgen wel of er nog iets spannends gebeurd is.....of niet.....
het herkauwen van japie vind ik niet genoeg om voor wakker te bljven...
je zit waarschijnlijk dichter bij de waarheid als je denkt.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:15 schreef RSie het volgende:
Jaapie ligt erbij alsof ie voor het eerst met vriendjes een film heeft gehuurd!
Of je krijgt het gevoel dat je verschrikkelijk slank bent..... en dat 1tje geen kwaad kanquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:15 schreef Carlaa het volgende:
Ik heb de naaktfoto van J aap op mijn koelkast geplakt.. wedden dat ik nu niet aan de chocola kom die erin ligt!
Dan snap ik nu ook meteen waarom dat nooit eerder is gebeurd...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:15 schreef RSie het volgende:
Jaapie ligt erbij alsof ie voor het eerst met vriendjes een film heeft gehuurd!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:15 schreef Carlaa het volgende:
Ik heb de naaktfoto van J aap op mijn koelkast geplakt.. wedden dat ik nu niet aan de chocola kom die erin ligt!
Dat snap ik, Jaap heeft die koelkast in 'n kwartier leeg ....quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:15 schreef Carlaa het volgende:
Ooo, stap je over op kaas?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:15 schreef Carlaa het volgende:
Beter dat hij op zijn buik ligt dan dat zijn buik op hem ligt toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:12 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dat hij daar geen last van heeft om zo op zijn buik te ligggen!
Dit kan echter ook lijden tot ernstige vormen van ondervoedingquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:15 schreef Carlaa het volgende:
Is ie nou dik omdat ie nooit vrienden had of had ie nooit vrienden omdat ie dik is?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan snap ik nu ook meteen waarom dat nooit eerder is gebeurd...
De pretletter...
hoe triest het ook klinkt ,...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
je zit waarschijnlijk dichter bij de waarheid als je denkt.....
Symbiotisch als je het mij vraagt..quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is ie nou dik omdat ie nooit vrienden had of had ie nooit vrienden omdat ie dik is?
Gatverdamme zeg.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:40 schreef cindy10 het volgende:
Vanavond gaat J.aap zich dood zuipen.
is dat een belofte??? dan blijf ik wakker....
Dat heeft nasty voor hem gedaanquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:18 schreef RSie het volgende:
[..]
hoe triest het ook klinkt ,...
p.s. is het iemand al opgevallen dat het net lijkt of Brian zichzelf een afro'tje heeft aangemeten?
???quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:17 schreef cindy10 het volgende:
oeffff dit is de x factor....... schrap die laatste zin.....
ik doe normaal,ik duik mn bed in anders...??quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:19 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg.Doe ff normaal!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |