Meid ik heb een goddelijk lichaamquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Zei toch dat het een kinderfeestje was Mafkees.....
Of heb je last van overgewicht ofzo ?![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
En hij kijkt opzij naar Sylvia,
Sommige obesitas mensen hebben een grotere sexdrive, doordat het vet elke kleine beweging, vooral in zittende toestand doorvibreert/-golft naar beneden en ze meer gestimuleerd worden in hun genitalien.
Cola lightquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
het zuipt wel wat.....geen idee wat?
En het werkt !!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:48 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Zou Jaap stiekem onderdeel uitmaken van het onderdeel "fit met Carlos" ?
Hij heeft nog geen obscene statements lopen verkondigen, dus het zal alcoholvrij zijn...quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
het zuipt wel wat.....geen idee wat?
zónderquote:
helaas.....daar gaat mn nachtje kijken.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
zónder(had de redactie namelijk verboden toen Huub dat wilde gaan doen)
Hij kan zichzelf dan ook in zijn navel eehhh.. laat maarquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
En hij kijkt opzij naar Sylvia,
Sommige obesitas mensen hebben een grotere sexdrive, doordat het vet elke kleine beweging, vooral in zittende toestand doorvibreert/-golft naar beneden en ze meer gestimuleerd worden in hun genitalien.
En met een beetje boel alcohol worden de kleine hersenen dan helemaal ontremd, zo dus zijn pijpen vraag aan Syl&Amandel van vannacht.quote:
Ik heb hem ooit als kind gezien en hij heeft waanzinnig veel indruk op me gemaakt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh een kenner !! Wat een film is dat he? Echt gruwelijk en realistish .... maar ik kreeg een wel trek in ETEN!!!![]()
Aaaaahw... christus...quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:50 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf dan ook in zijn navel eehhh.. laat maar
Pirates of the Carribian 2 (als ik het goed spel)quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:51 schreef heracles het volgende:
Welke film kijken ze eignlijk????????
Bijnaquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Pirates of the Carribian 2 (als ik het goed spel)
Heb je nog bongetjes overquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat, en de Monty Python aflevering met Mr. Creosote...quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit als kind gezien en hij heeft waanzinnig veel indruk op me gemaakt.
Iedereen die de film ooit heeft gezien vergeet hem nooit meer
Zou echt opnieuw moeten worden uitgebracht worden op dvd
Vind het ook wel een tip voor DGK om hem een keer daar op een avond te laten zien![]()
hij is dan toch slimmer als ik dacht...quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:52 schreef Clank het volgende:
Denk dat Jaap erg moe is, maar niet durft te gaan slapen.. je weet immers maar nooit wat die 'gekken' nu weer met je uit gaan vreten!![]()
Voorlopig is Jaap de enige die vreet........quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:52 schreef Clank het volgende:
Denk dat Jaap erg moe is, maar niet durft te gaan slapen.. je weet immers maar nooit wat die 'gekken' nu weer met je uit gaan vreten!![]()
Je reactie behoeft geen enkele wederdactiequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Meid ik heb een goddelijk lichaam
Bijna: Caribbeanquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:52 schreef BONG4002 het volgende:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:53 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Voorlopig is Jaap de enige die vreet........
Natuurlijk, voor jou altijd!quote:
Nou zo'n leeghoofd is ze niet hoor, ze weet toch maar mooi hoe ze een blowjob moet geven, wat de missionarishouding is, doggystyle, 69 etc.etc.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:50 schreef Spoko het volgende:
die amanda heeft een beetje een waterhoofd imo...dus niet alleen een leeghoofd....
Eigenlijk is ze dus gewoon uiterst getalenteerd..quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou zo'n leeghoofd is ze niet hoor, ze weet toch maar mooi hoe ze een blowjob moet geven, wat de missionarishouding is, doggystyle, 69 etc.etc.
Onderschat haar niet!
nu nog een boek schrijven zoals de happy hooker,en ze is binnen.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou zo'n leeghoofd is ze niet hoor, ze weet toch maar mooi hoe ze een blowjob moet geven, wat de missionarishouding is, doggystyle, 69 etc.etc.
Onderschat haar niet!
Vakkennis??quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Onderschat haar niet!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Natuurlijk, voor jou altijd!![]()
Ajb en bewaar m goed
OT: Natasia aait Brian's haar een beetje
Ach dan kunnen wij ook eens vroeg gaan slapenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom heeft de redactie ze nou geen saaie bout film gegeven...
Deze gaan ze helemaal uit kijken,
En hij duurt ook nog eensch heel lang!!!![]()
Is dat die zandheuvel op honderd meter vanaf Texel ? Daar ben ook es geweest.quote:
Hoe lang duurt die boutfilm?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
haar dierlijke hoerigheid...quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze dus gewoon uiterst getalenteerd..![]()
3x daags gezond eten, en 3x daags gezonde tussendoortjes bij voorkeur fruit en ca. 2,5 liter water per dag drinkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Je reactie behoeft geen enkele wederdactie(p.s. sonja bakker is in de uivterkoop)
![]()
hij weet dat dat gevaarlijk kan zijn??quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:57 schreef Frasier het volgende:
J.aap z'n hart sloeg over.
omdat ze willen dat er niets gebeurd...ze hebben al uitzendmateriaal genoeg voorlopigquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor mannen vele grote pluspuntenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze dus gewoon uiterst getalenteerd..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |