De redactie heeft zelf een feestje, dus ze willen idd de boel rustig houden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:34 schreef de_kolonel het volgende:
Guttegut, willen ze de boel rustig houden ofzo? Het lijkt wel een kinderfeestje... :\')
Van het ene uiterste in het anderequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:34 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Guttegut, willen ze de boel rustig houden ofzo? Het lijkt wel een kinderfeestje...![]()
Yes, er is hoop! Alleen duurt dit nog enkele uren en lig ik dan al op 2 orenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:37 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoorde net Natasia zeggen dat ze straks nog een feestje wil in de gameroom
Ja, na de film dat wordt me echt te laatquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:37 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoorde net Natasia zeggen dat ze straks nog een feestje wil in de gameroom
Boefjesquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:39 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda zegt dat ze met zn allen in de woonkamer gaan slapen
is dat een belofte??? dan blijf ik wakker....quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:39 schreef Frasier het volgende:
Vanavond gaat J.aap zich dood zuipen.
Dat wil ik eigenlijk niet missenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:39 schreef Frasier het volgende:
Zei toch dat het een kinderfeestje was Mafkees.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:39 schreef Frasier het volgende:
Huh, hoe doe je dat?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:38 schreef Tessa_77 het volgende:
[..]
Yes, er is hoop! Alleen duurt dit nog enkele uren en lig ik dan al op 2 oren
Nu al!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
ze gaan pirates of the caribean 2 kijken en daarna Troy. Dat betekent dat ik maar me bed in ga duiken want volgens mij gaat er nix meer boeiends meer gebeuren. Heb ik mazzel lig ik ook een keer vroeg.
Hij heeft vanavond in ieder geval een emmertje dicht in de buurt gezetquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap zit weer met zo'n grote lepel alles naar binnen te spitten
[afbeelding]
Ik kon me al niet voorstellen dat deze bescheiden maaltijd het einde zou zijn van Japies grote vreetfestijn om te vieren dat de verdoving dr af isquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:43 schreef cindy10 het volgende:
mensen niet gelijk oordelen,dit is slechtst japie zn voorafje.....
Trustenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:44 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik ga er van tussen welterusten![]()
Truste, Leghorn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:44 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zit ie al te drinken eigenlijk!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:45 schreef cindy10 het volgende:
hierna volgt nog een snackje en nog een snackje,tis 1,2,3 en vanaf dan neanderthalen tellen.....
ja maar er hangen ook overal lampen dus maakt niks uit dan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:45 schreef obezzi het volgende:
is toch niks aan met zoveel lampen tv kijke, waarom kijke ze eigenlijk altijd in de woonkamer, t hele huis hangt toch vol met lcd's?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:44 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Scherp...quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:46 schreef Lauzie het volgende:
[..]
ja maar er hangen ook overal lampen dus maakt niks uit dan.
Oh een kenner !! Wat een film is dat he? Echt gruwelijk en realistish .... maar ik kreeg een wel trek in ETEN!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
DGK_REDACTIE grijp in, Japio wil de film La Grande Bouffe naspelen in de villa![]()
En hij kijkt opzij naar Sylvia,quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap zit weer met zo'n grote lepel alles naar binnen te spitten
[afbeelding]
het zuipt wel wat.....geen idee wat?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zit ie al te drinken eigenlijk!?
Zou Jaap stiekem onderdeel uitmaken van het onderdeel "fit met Carlos" ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik realiseer me trouwens nu pas dat sinds jaap erin zit, ik geen zak chips meer heb open getrokken
Gatverdammequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
En hij kijkt opzij naar Sylvia,
Sommige obesitas mensen hebben een grotere sexdrive, doordat het vet elke kleine beweging, vooral in zittende toestand doorvibreert/-golft naar beneden en ze meer gestimuleerd worden in hun genitalien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |