Ik snijd mijn polsen tenminste niet door, homoquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:07 schreef Dizer het volgende:
Nee hoor. Topic is tof. Jij bent kut.
Daar moet toch wel een lichte erectie aan te pas gekomen zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:10 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer zo genieten van het openen van een topic, als toen ik #1000 opende
Uuhm.. jahquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:09 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik snijd mijn polsen tenminste niet door, homo
Doei schatjequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:21 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Morgen is er weer een dag...misschien.
Weltrusten
En je bent aan het FOK!ken?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:55 schreef Svensational het volgende:
Ik zit buiten in Den Haag op de straat;(. Broertje is z'n sleutels vergeten toen ie vanmiddag wegging
Ik heb m'n laptop en er zijn tig draadloze netwerken hier in de buurt.quote:
Best wel een goed idee, maar ik heb nog niet veel zin. Iets zegt me dat iets te veel koffie drinken slecht isquote:
Wat maak jij toch veel mee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:55 schreef Svensational het volgende:
Ik zit buiten in Den Haag op de straat;(. Broertje is z'n sleutels vergeten toen ie vanmiddag wegging
Het was wel heel duidelijk erg vroeg, zat geeneens in het goede topic.quote:
Jij zit altijd in het goede topic!quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het was wel heel duidelijk erg vroeg, zat geeneens in het goede topic.
Lekker met het schuim spelenquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:04 schreef PeRi het volgende:
Heb ik ook!
Als de vroegie-check iets wordt opgeschoven naar 09.15 ofzoquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:16 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens vroegiechecken![]()
Het is natuurlijk wel zo dat door te posten ik een topic tot nieuwe hoogte verhef.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:57 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Jij zit altijd in het goede topic!![]()
![]()
Ik wil maar zeggenquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat door te posten ik een topic tot nieuwe hoogte verhef.![]()
Alsof Den Haag zo gevaarlijk isquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:51 schreef babette21 het volgende:
midden in DH met 'n laptop op straat gaan zitten
dat je 'm nog hebt
quote:
Neequote:
Je mocht ook wel bij mij schuilen hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:55 schreef Svensational het volgende:
quote:
earl grey enzo? of erger?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gewone theeHoe noem je dat?? Regular?
English blend?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gewone theeHoe noem je dat?? Regular?
Nee, geen Earl Greyquote:
Dat jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:02 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
English blend?
Niets is er gewoner dan Engelsen![]()
vlakbijquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waar woont je broertje in DH dan?
Vergetenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:01 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Hoho, dat gaat zomaar niet. Waar is je pas?!![]()
Daar zit ik nu ook.quote:
Nou ja, het was in eens straatje ergens, kwam geen dooie kipquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:51 schreef babette21 het volgende:
midden in DH met 'n laptop op straat gaan zitten
dat je 'm nog hebt
Valkenbosplein in de buurt! Ik zit dus nu in dezelfde stad als babette, s_s én LeBeauquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je mocht ook wel bij mij schuilen hoor! Waar woont je broertje in DH dan?
idd, als je in het woordenboek op zou zoeken wat saai is staat er DHquote:
Als niet het ultieme recept voor een onwijze orgie is, dan weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Valkenbosplein in de buurt! Ik zit dus nu in dezelfde stad als babette, s_s én LeBeau?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:52 schreef Re het volgende:
[..]
idd, als je in het woordenboek op zou zoeken wat saai is staat er DH
Nee, jij kan de plantjes water gevenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Dolle boel.
HOE VET?! Een zelfbedachte uitdrukking!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Nee, jij kan de plantjes water geven![]()
Een taak! Ik mag iets doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Nee, jij kan de plantjes water geven![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:16 schreef Lynx666 het volgende:
Mooie dag vandaag.
Ik zie dat je plannen hebtquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:16 schreef Lynx666 het volgende:
Mooie dag vandaag.
Oh. Maar wat betekent het?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:17 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Je moest het eigenlijk zo lezen:
"Nee,jij
kan de plantjes water geven..."
Zo van "Nee, jij bent lekker"quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:17 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Je moest het eigenlijk zo lezen:
"Nee,jij
kan de plantjes water geven..."
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:16 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
HOE VET?! Een zelfbedachte uitdrukking!Wat zou hij betekenen
![]()
Ik hoor hier ook de wind langs het raam gierenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:18 schreef PeRi het volgende:
Overigens stormt het hier inmiddels weer in Rotterdam.
Het zonnetje schijnt en de lucht is blauw hier!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik hoor hier ook de wind langs het raam gieren.
Ik neem die fles wijn wel meequote:Op donderdag 1 maart 2007 13:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Weet je ook wat ik precies van plan ben?.
Doe niet zo engquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Peri is van mij, en ik van peri.
Hier in Den Haag is de lucht mooi blauw en schijnt het zonnetje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:18 schreef PeRi het volgende:
Overigens stormt het hier inmiddels weer in Rotterdam.
Hier inmiddels ook weerquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hier in Den Haag is de lucht mooi blauw en schijnt het zonnetje.
Rotterdam loopt toch een beetje achter op Den Haag. Nalopers.quote:
Hier schijnt nog steeds de zon. Misschien is Den Haag toch wel een beetje saai.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hier schijnt nog steeds de zon. Misschien is Den Haag toch wel een beetje saai.
Je bent gewoon een beetje jaloers, volgens mij.quote:
Ja, allichtquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje jaloers, volgens mij.
Al is een relatie waar jij de spil niet in bent natuurlijk al gauw wat saai.quote:
Ja, allicht!quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Al is een relatie waar jij de spil niet in bent natuurlijk al gauw wat saai.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:04 schreef MissBliss het volgende:
OMG korset-lover
Hij had me gemaild of hij foto's van me mocht maken in een korset, tegen betaling... En ik zei natuurlijk nee, maar gaf hem wel de tip eens op online communities te kijken als hij modellen zocht...
I've created a monsterquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:06 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
korset lover
Die naam![]()
En jij hebt hem op Fok! ontketend!![]()
![]()
Ik zag het ja, ik schaam me nu gewoon een beetjequote:Op donderdag 1 maart 2007 14:10 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Hij onthult zich wel tijdens een toepasselijke TT![]()
Dit moet je even zienquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:04 schreef MissBliss het volgende:
OMG korset-lover
Hij had me gemaild of hij foto's van me mocht maken in een korset, tegen betaling... En ik zei natuurlijk nee, maar gaf hem wel de tip eens op online communities te kijken als hij modellen zocht...
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dit moet je even zien
[afbeelding].
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dit moet je even zien
[afbeelding].
PAS OP NIET KIJKEN!!!!quote:
Ik ben geen homo meer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:31 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
PAS OP NIET KIJKEN!!!!
Jonge homo's zijn uitermate gevoelig voor fetishes... we willen je onbezoedelde geest niet bevlekken! KIJK WEG!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |