Ik snijd mijn polsen tenminste niet door, homoquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:07 schreef Dizer het volgende:
Nee hoor. Topic is tof. Jij bent kut.
Daar moet toch wel een lichte erectie aan te pas gekomen zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:10 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer zo genieten van het openen van een topic, als toen ik #1000 opende
Uuhm.. jahquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:09 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik snijd mijn polsen tenminste niet door, homo
Doei schatjequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:21 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Morgen is er weer een dag...misschien.
Weltrusten
En je bent aan het FOK!ken?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:55 schreef Svensational het volgende:
Ik zit buiten in Den Haag op de straat;(. Broertje is z'n sleutels vergeten toen ie vanmiddag wegging
Ik heb m'n laptop en er zijn tig draadloze netwerken hier in de buurt.quote:
Best wel een goed idee, maar ik heb nog niet veel zin. Iets zegt me dat iets te veel koffie drinken slecht isquote:
Wat maak jij toch veel mee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:55 schreef Svensational het volgende:
Ik zit buiten in Den Haag op de straat;(. Broertje is z'n sleutels vergeten toen ie vanmiddag wegging
Het was wel heel duidelijk erg vroeg, zat geeneens in het goede topic.quote:
Jij zit altijd in het goede topic!quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het was wel heel duidelijk erg vroeg, zat geeneens in het goede topic.
Lekker met het schuim spelenquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:04 schreef PeRi het volgende:
Heb ik ook!
Als de vroegie-check iets wordt opgeschoven naar 09.15 ofzoquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:16 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens vroegiechecken![]()
Het is natuurlijk wel zo dat door te posten ik een topic tot nieuwe hoogte verhef.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:57 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Jij zit altijd in het goede topic!![]()
![]()
Ik wil maar zeggenquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat door te posten ik een topic tot nieuwe hoogte verhef.![]()
Alsof Den Haag zo gevaarlijk isquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:51 schreef babette21 het volgende:
midden in DH met 'n laptop op straat gaan zitten
dat je 'm nog hebt
quote:
Neequote:
Je mocht ook wel bij mij schuilen hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:55 schreef Svensational het volgende:
quote:
earl grey enzo? of erger?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gewone theeHoe noem je dat?? Regular?
English blend?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gewone theeHoe noem je dat?? Regular?
Nee, geen Earl Greyquote:
Dat jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:02 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
English blend?
Niets is er gewoner dan Engelsen![]()
vlakbijquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waar woont je broertje in DH dan?
Vergetenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:01 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Hoho, dat gaat zomaar niet. Waar is je pas?!![]()
Daar zit ik nu ook.quote:
Nou ja, het was in eens straatje ergens, kwam geen dooie kipquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:51 schreef babette21 het volgende:
midden in DH met 'n laptop op straat gaan zitten
dat je 'm nog hebt
Valkenbosplein in de buurt! Ik zit dus nu in dezelfde stad als babette, s_s én LeBeauquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je mocht ook wel bij mij schuilen hoor! Waar woont je broertje in DH dan?
idd, als je in het woordenboek op zou zoeken wat saai is staat er DHquote:
Als niet het ultieme recept voor een onwijze orgie is, dan weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Valkenbosplein in de buurt! Ik zit dus nu in dezelfde stad als babette, s_s én LeBeau?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:52 schreef Re het volgende:
[..]
idd, als je in het woordenboek op zou zoeken wat saai is staat er DH
Nee, jij kan de plantjes water gevenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Dolle boel.
HOE VET?! Een zelfbedachte uitdrukking!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Nee, jij kan de plantjes water geven![]()
Een taak! Ik mag iets doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Nee, jij kan de plantjes water geven![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:16 schreef Lynx666 het volgende:
Mooie dag vandaag.
Ik zie dat je plannen hebtquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:16 schreef Lynx666 het volgende:
Mooie dag vandaag.
Oh. Maar wat betekent het?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:17 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Je moest het eigenlijk zo lezen:
"Nee,jij
kan de plantjes water geven..."
Zo van "Nee, jij bent lekker"quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:17 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Je moest het eigenlijk zo lezen:
"Nee,jij
kan de plantjes water geven..."
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:16 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
HOE VET?! Een zelfbedachte uitdrukking!Wat zou hij betekenen
![]()
Ik hoor hier ook de wind langs het raam gierenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:18 schreef PeRi het volgende:
Overigens stormt het hier inmiddels weer in Rotterdam.
Het zonnetje schijnt en de lucht is blauw hier!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik hoor hier ook de wind langs het raam gieren.
Ik neem die fles wijn wel meequote:Op donderdag 1 maart 2007 13:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Weet je ook wat ik precies van plan ben?.
Doe niet zo engquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Peri is van mij, en ik van peri.
Hier in Den Haag is de lucht mooi blauw en schijnt het zonnetje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:18 schreef PeRi het volgende:
Overigens stormt het hier inmiddels weer in Rotterdam.
Hier inmiddels ook weerquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hier in Den Haag is de lucht mooi blauw en schijnt het zonnetje.
Rotterdam loopt toch een beetje achter op Den Haag. Nalopers.quote:
Hier schijnt nog steeds de zon. Misschien is Den Haag toch wel een beetje saai.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |