Is een profielen site maar hier staan foto's van deze damequote:Op woensdag 21 februari 2007 12:01 schreef enter het volgende:
vaaag, heb je een link van deze site?!?! haha nog meer vaag
mtmquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
Als die dat vaak draagt
Duurt het niet lang meer voor ze dood is.
gaat dan niet alles gewoon terug naar zijn plaats?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Het is wel echt, ik heb ook wel foto's gezien zonder corsetje *adem inhoudt*
Ben ik eigelijk ook wel benieuwd naar.. Volgens mij zitten de darmen ergens waar ze niet horen te zittenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:17 schreef enter het volgende:
[..]
gaat dan niet alles gewoon terug naar zijn plaats?
Damn! Hoe hou je t vol?! Moet er niet aan denken om in zulke 'schoenen' te lopenquote:
zo'n slanke taille is toch niet gezond, ff serieus, ik zal denken dat de helft is weggehaald, door medische redenen ofzoquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb bewondering voor vrouwen die zo ver zijn gekomen! Het is ware topsport en vereist heel veel training om zo`n slanke taille te krijgen!
Ik vind corsetten prachtig en draag ze ook wel, maar zou nooit zo ver ingesnoerd willen worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |