maar eten kan die wel!quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:39 schreef SCH het volgende:
Wat gek hoofd heeft God voor die meneer van Tichelaar gekleid.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:40 schreef PJORourke het volgende:
met zijn dokwerkerstaalgebruik.
Die ken ik, maar heb hem weleens doorgebladerd en niks kunnen vinden. En ook nu vind ik niks met zoeken (maar misschien gebruik ik een foute zoekterm), wel vond ik dit op de site bij persberichten:quote:
Het duurde even voordat ik het gevonden had.. maar dat is niet waar. Alleen de zinsnede over het niet beëdigen van A & A vooruitlopend op een aan te nemen wet, moest van de kamervoorzitter uit de motie worden geschrapt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar mag niet over gestemd worden van de voorzitter.![]()
Ik ook niet. Had ik erbij moeten zetten, maar die pdf files maakten weer eens een mooie puinhoop van mijn browser.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die ken ik, maar heb hem weleens doorgebladerd en niks kunnen vinden. En ook nu vind ik niks met zoeken (maar misschien gebruik ik een foute zoekterm), wel vond ik dit op de site bij persberichten
Halsema krijgt jeuk van zichzelfquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:56 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
Ik ben dus niet de enige die jeuk krijgt van die kerel.
Wie?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:56 schreef sturky100 het volgende:
Misschien hoort die man niet in de kamer. te integer.
Het viel natuurlijk te verwachten dat PvdA veel over zich heen zou krijgen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:58 schreef sturky100 het volgende:
ik vind het zielig voor hem
Vertel jij Beatrix dat ze moet oprotten of laat je dat aan Wilders over?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Geen Nederlander.Het is niet ons probleem dat Marokko aan iedereen een paspoort vastnagelt.
Die zou toch best afstand kunnen doen van haar Britse nationaliteit?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vertel jij Beatrix dat ze moet oprotten of laat je dat aan Wilders over?
Nee. Dat belet de wet waaronder zij Britse is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:02 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Die zou toch best afstand kunnen doen van haar Britse nationaliteit?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:04 schreef methan het volgende:
goede speech van de Pvda
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:04 schreef methan het volgende:
goede speech van de Pvda
Oi, dan wordt het lastig inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee. Dat belet de wet waaronder zij Britse is.
Dat is erg gechargeerd. De Koningin is bovendien onschendbaar en de minister is voor haar verantwoordelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vertel jij Beatrix dat ze moet oprotten of laat je dat aan Wilders over?
Wat een drogreden. De koningin is alleen politiek onschendbaar. Er is niks gechargeerd aan. Als er gezegd wordt: We weigeren het nederlanderschap aan iedereen die een nationaliteit heeft die niet opgegeven kan worden, dan geldt dat voor iedereen. Artikel 1 van de Grondwet. De Grondwet waarvan Bea in 1980 heeft beloofd die te verdedigen en respecteren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:11 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat is erg gechargeerd. De Koningin is bovendien onschendbaar en de minister is voor haar verantwoordelijk.
Dit is heerlijk om eens te horen van een regerings partij, wat een verademing.quote:
Wat een kul. Artikel 3 van de Nederlandse Grondwet duidt toch klip en klaar aan dat de leden van het Koningshuis bepaalde privileges genieten in tegenstelling tot 'normale' burgers.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat een drogreden. De koningin is alleen politiek onschendbaar. Er is niks gechargeerd aan. Als er gezegd wordt: We weigeren het nederlanderschap aan iedereen die een nationaliteit heeft die niet opgegeven kan worden, dan geldt dat voor iedereen. Artikel 1 van de Grondwet. De Grondwet waarvan Bea in 1980 heeft beloofd die te verdedigen en respecteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |