Jacques inderdaad... Bert Tigchelaar is de inmiddels overleden oud-correspondent van het NOS-journaal in Duitsland...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:10 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind hem een beetje bijterig.
Omdat je het niet met hem eens bent?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:16 schreef venomsnake het volgende:
Wat is die Wilders toch een walgelijk mannetje.
Ik ben het met wel meer mensen niet eens, heeft er niets mee te maken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Omdat je het niet met hem eens bent?![]()
Daar mag niet over gestemd worden van de voorzitter.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:19 schreef ijsbrekertje het volgende:
Als je hier iets aan wilt doen, moet het in wetgeving en niet in zo'n idiote motie van wantrouwen.
Wellicht dat ik misschien genegen ben om weer eens bij mijn oude partij te gaan kijken...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:23 schreef Visitor1982 het volgende:
D66 whoohoo!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:25 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Wellicht dat ik misschien genegen ben om weer eens bij mijn oude partij te gaan kijken...![]()
om te zien misschien wel. Maar: hij kan goed debatteren, hij blijft zorgen dat we, indien nodig, de vinger op de zere plek leggen. Want, eigelijk is het praten over het integratievraagstuk nog steeds taboe in Nederland.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:16 schreef venomsnake het volgende:
Wat is die Wilders toch een walgelijk mannetje.
Ik vind haar vervelend, qua toon en uitstraling.quote:
het is wel met twee maten meten, prima dat je maar een nationaliteit mag aanhangen, maar laat dat dan gelden voor iedereen in NL en niet weer met wetgeving komen die uitzonderingen maakt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Normaal ben ik het nooit met de VVD eens.
Maar nu wel
Waar ze het nu over hebben he zet net me tv aan.
Beetje onbeschoft inderdaad om een tijdschrift te gaan lezen terwijl het nota bene over jou gaat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:27 schreef Arcee het volgende:
Ik vind haar vervelend, qua toon en uitstraling.
Zeker omdat ze turks is, RACIST!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind haar vervelend, qua toon en uitstraling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |