Wahaha, dat zou je wel willen, hè?quote:
Het hele probleem bestaat niet als je gewoon als eis bij het verschaffen van een Nederlands paspoort stelt dat de andere nationaliteit moet zijn opegegeven. Immers iedere bestuurder in Nederland moet Nederlander zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:27 schreef Adelante het volgende:
het is wel met twee maten meten, prima dat je maar een nationaliteit mag aanhangen, maar laat dat dan gelden voor iedereen in NL en niet weer met wetgeving komen die uitzonderingen maakt.
En die gedachte zit me niet echt lekker eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:27 schreef sturky100 het volgende:
Gelukkig is het zo dat Wilders zo radicaal is in zijn ideen, dat hij grote partij kan worden. Alhoewel, in Nederland weet je het maar nooit, zie de Pim hype.
wat dan te doen aan nationaliteiten die niet op te geven zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het hele probleem bestaat niet als je gewoon als eis bij het verschaffen van een Nederlands paspoort stelt dat de andere nationaliteit moet zijn opegegeven. Immers iedere bestuurder in Nederland moet Nederlander zijn.
Praktisch gezien klopt het wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:29 schreef Hapertje het volgende:
Wat is die Rutte fout zeg... over gemeenteraadsleden zeggen dat dat onder Europa valt! Gruwelijk mannetje!
Maar niet als antwoord op een vraag over een oud-VVD-kamerlid met dubbel paspoort.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Praktisch gezien klopt het wel.
Dan moet je overwegen of je die mensen wel de Nederlandse nationaliteit wil geven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat dan te doen aan nationaliteiten die niet op te geven zijn
Idd geen uitzonderingen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
het is wel met twee maten meten, prima dat je maar een nationaliteit mag aanhangen, maar laat dat dan gelden voor iedereen in NL en niet weer met wetgeving komen die uitzonderingen maakt.
Geen Nederlander.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:31 schreef Adelante het volgende:
wat dan te doen aan nationaliteiten die niet op te geven zijn
Bij je eigen portemonnee. Ontkennen die bedrijven en personen dat dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:35 schreef NLweltmeister het volgende:
allemaal onzin, die dubbele paspoortkwestie, hoeveel NL bedrijven en personen zijn er wel niet die fiscaal in een ander land actief zijn, waar ligt dan je loyaliteit?
ik denk dat ze op rutte stemt voor de X-factorquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Zit Femke een beetje met d'r foon te spelen... hebben ze in de Tweede Kamer geen reglement van orde?
Nee heur laiverd!quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wahaha, dat zou je wel willen, hè?[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik denk dat ze op rutte stemt voor de X-factor
Nee, maar ze steunen financieel wel andere landen ipv Nederlandquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij je eigen portemonnee. Ontkennen die bedrijven en personen dat dan?
Ik schrok ook wel een beetje bij de verkiezingen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En die gedachte zit me niet echt lekker eerlijk gezegd.
Niet alleen Femke, ik heb de indruk dat niet alleen de halve kamer maar ook het halve kabinet maar wat zit te bladeren en spelen met mobieltjes. Als ze al niet aan het kletsen zijn. Slechte zaak, breng het dan maar terug naar 100 leden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Zit Femke een beetje met d'r foon te spelen... hebben ze in de Tweede Kamer geen reglement van orde?
Maar die voorzitter heeft toch zo graag de touwtjes in handen? Waarom zegt ze niet: mobieltje uit of jij eruit? Of staat er niks in de reglementen, vast wel toch.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:38 schreef Tirion het volgende:
[..]
Niet alleen Femke, ik heb de indruk dat niet alleen de halve kamer maar ook het halve kabinet maar wat zit te bladeren en spelen met mobieltjes. Als ze al niet aan het kletsen zijn. Slechte zaak, breng het dan maar terug naar 100 leden.
Er is wel het Reglement van Orde.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar die voorzitter heeft toch zo graag de touwtjes in handen? Waarom zegt ze niet: mobieltje uit of jij eruit? Of staat er niks in de reglementen, vast wel toch.
Niet bij linkse mensen. En ook niet bij rokers. Da's dus dubbelop voor Femke.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:32 schreef sturky100 het volgende:
krijgt femke nu al van die lelijke lijnen onder in haar nek? dat begint toch pas bij 50 jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |